Przetargi.pl
Budowa kwatery Nr II wraz z tymczsową drogą dojazdową w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa skladowiska odpadów komunalnych w Przemyślu - etapII.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kwatery Nr II wraz z tymczsową drogą dojazdową w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa skladowiska odpadów komunalnych w Przemyślu - etapII.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja II etapu budowy składowiska odpadów komunalnych w Przemyślu przy ul. Piastowskiej 22. Zamówienie dotyczy budowy KWATERY Nr II przeznaczonej do składowania odpadów o powierzchni 0,85 ha i pojemności 155 000 m3 (docelowo) wraz z tymczasową drogą dojazdową i placem technologicznym. KWATERA Nr II sąsiaduje z istniejącą KWATERĄ Nr I i Nr III. KWATERA Nr II winna zostać odizolowana od podłoża i posiadać system drenażu z odprowadzeniem do zbiornika retencyjnego. Uformowane a następnie zdrenowane podłoże należy przykryć 20 cm warstwą wyrównawczą piasku, stanowiącą właściwe podłoże pod folię uszczelniającą. Zastosować należy folię obustronnie użebrowana PE-HD grubości 2 mm. Bezpośrednią osłonę membrany ma stanowić geosyntetyk o gramaturze 800 g/m2. Odcieki z KWATERY Nr II będą zbierane drenażem z rur na zewnątrz do studzienki. Zamówienie dotyczy również budowy tymczasowej drogi dojazdowej oraz placu technologicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia która obejmowała: roboty ziemne z drenażem terenu oraz uszczelnieniem geowłókniną o wartości nie mniejszej niż brutto 800 000,00 zł. i której realizację zakończono i udokumentują należyte wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ), 1.3. Wykonawca musi dysponować min. dwoma osobami z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem (branża ogólnobudowlana, sanitarna) należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcję kierowników robót oraz należy wskazać osobę z niezbędnymi uprawnieniami, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy tj. a) 1 osobę na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, posiadającą 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budowami oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) 1 osobę na stanowisko kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) 1 osobę na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod-kan. Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót ogólnobudowlanych. 1.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 tys. zł. 1.5. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min. 500 tys. zł. potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z punktem 2 formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o wartości nie mniejsze niż 800 000 zł brutto - wg załączonego wzoru załącznika nr 4; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 5. 1.5. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i sanitarnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert. 1.6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.8. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie nazwy podwykonawcy oraz część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy ( załącznik Nr 6 do SIWZ) Wartość zleconych podwykonawcom robót nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach