Przetargi.pl
Naprawa szlaków zrywkowych, zjazdów na szlaki zrywkowe oraz składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w 2014 r., leśnictwa: Arłamów, Posada Rybotycka i Trójca

Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-740 Bircza, Stara Bircza 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 65 22 280 , fax. 16 65 22 281
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
    Stara Bircza 99
    37-740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 16 65 22 280, fax. 16 65 22 281
    REGON: 65050229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa szlaków zrywkowych, zjazdów na szlaki zrywkowe oraz składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w 2014 r., leśnictwa: Arłamów, Posada Rybotycka i Trójca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz usługi leśne polegające na naprawach szlaków zrywkowych, zjazdów na szlaki zrywkowe oraz składów drewna w leśnictwach: Arłamów, Posada Rybotycka i Trójca. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne części zamówienia. Część zamówienia nr 1: Naprawa zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna oraz składów drewna w leśnictwie Arłamów Zakres prac obejmuje m.in.: Zad.1. Naprawa zjazdu i składu drewna w oddz. 161, 162 W oddziale 161 projektuje się utwardzenie pasa składu bezpośrednio przy drodze jako miejsca do załadunku i wyładunku drewna. Utwardzenie wykonać pospółką 0-63mm o szerokości 3,0m i długości 20,0m wraz z najazdami długości 9,0m. Nawierzchnię z pospółki 0-63mm o grubości 15cm należy ułożyć na podbudowie z pospółki 0-63mm gr. 25cm w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. Koryto w poboczu wykonać obok nawierzchni żwirowej drogi na głębokość 35cm. Poza poboczem wykonać nasyp z urobku z wykonania koryta oraz z gruntu dowiezionego pozyskanego przy poszerzaniu składu w oddziale 162. Przy projektowanym pasie załadunkowym utwardzić pobocze pospółką gr. 25cm o szerokości 1,0m. Dla odpowiedniego ukształtowania powierzchni składu projektuje się wykonanie profilowania powierzchni składu wraz z zagęszczeniem powierzchni walcem. Istniejące w powierzchni składu pnie drzew należy wykarczować o korzenie przemieścić poza obręb robót. Nadmiar gruntu nie nadający się do wbudowania oraz humus rozplantować poza terenem składu. Po zakończeniu prac teren uporządkować. W oddziale 162 projektuje się poszerzenie składu z odwozem nadmiaru gruntu dla wykonania nasypu w oddziale 161. W związku z tym należy wykonać zdjęcie humusu wraz z przemieszczeniem urobku poza teren składu i rozplantowaniem. Istniejące w powierzchni składu pnie drzew należy wykarczować i przemieścić poza obręb robót. Po wywiezieniu nadmiaru gruntu powierzchnię składu należy wyprofilować na średnią głębokość 20cm i zagęścić walcem. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Zad.2. Naprawa zjazdu na szlak zrywkowy i skład drewna oddz. 138a Projektuje się wykonanie utwardzenia zjazdu na szlak zrywkowy o szer. 4,0m płytami drogowymi na długość 20.0m wraz z ukształtowaniem łuków przy wyjeździe. Płyty należy ułożyć na podsypce z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm na odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. Na istniejącym rowie projektuje się wykonanie przepustu z rur HDPE ?600mm ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi. Przepust wykonać z rur dwuściennych skośnie karbowanych o sztywności obwodowej min SN8 o przekroju ?600mm i długości 12,0m. Rury i ścianki czołowe należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką zgodnie z wytycznymi producenta rur. Przy płytach należy utwardzić pospółką 0-63mm na głębokość 25cm uskoki i krawędzie płyt. W przepustu należy wykonać odmulenie istniejącego rowu na odcinku 2x5,0m. Grunt z wykonania koryta i wykopów pod przepusty oraz z rowu wbudować w powierzchnię składu z wykonaniem odpowiedniego profilowania powierzchni. Grunt nie nadający się do wbudowania oraz humus rozplantować poza terenem składu. Istniejące w powierzchni składu pnie drzew należy wykarczować. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1.a do SIWZ Część zamówienia nr 2: Naprawa szlaków zrywkowych oraz zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna w leśnictwie Posada Rybotycka Zakres prac obejmuje m.in.: Zad.1. Naprawa zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna w oddz. 47x, 197d, 195i, 61d W oddziale 47x projektuje się wykonanie remontu zjazdu z drogi publicznej o nawierzchni żwirowej polegające na wykonaniu przepustu z rury HDPE oraz utwardzenie nawierzchni zjazdu na długości 4,0m kruszywem naturalnym. Przepust wykonać z rur dwuściennych skośnie karbowanych o sztywności obwodowej min SN8 o przekroju ?500mm i długości 6,0m. Rurę należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką zgodnie z wytycznymi producenta rur. Dla prawidłowej eksploatacji zjazdu projektuje się wykonanie utwardzenia nawierzchni pospółką 0-63mm o łącznej grubości 35cm na długości 4,0m od krawędzi jezdni, z ukształtowaniem łuków. Nawierzchnię i podbudowę układać na odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. Po ułożeniu poszczególne warstwy wyprofilować i zagęścić. Urobek z wykopów i korytowania wbudować w powierzchnię szlaku. Nadmiar gruntu nie nadającego się do wbudowania oraz humus rozplantować poza terenem szlaku. W oddziale 197d projektuje się wykonanie remontu zjazdu z drogi publicznej o nawierzchni asfaltowej polegające na wykonaniu przepustu z rury HDPE oraz utwardzeniu nawierzchni zjazdu na długości 16,0m płytami drogowymi żelbetowymi oraz na dalszych 5,0m kruszywem naturalnym. Przepust wykonać z rur dwuściennych skośnie karbowanych o sztywności obwodowej min SN8 o przekroju ?600mm o długości 12,0m wraz ze ściankami żelbetowymi prefabrykowanymi. Rury i ścianki należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką zgodnie z wytycznymi producenta rur. Dla prawidłowej eksploatacji zjazdu projektuje się wykonanie utwardzenia nawierzchni płytami drogowymi żelbetowymi pełnymi 3,0x1,0x0,15m na długości 15,0m od krawędzi jezdni z ukształtowaniem łuków na wjeździe. Płyty należy ułożyć na odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu na podsypce z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm. Na dalszych 5,0m wykonać utwardzenie pospółką 0-63mm o łącznej grubości 25cm. Nawierzchnię i podbudowę układać na odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. Po ułożeniu poszczególne warstwy wyprofilować i zagęścić. Urobek z wykopów i korytowania wbudować w powierzchnię składu. Nadmiar gruntu nie nadającego się do wbudowania oraz humus rozplantować poza terenem składu. W oddziale 195i i 61d projektuje się wykonanie remontu zjazdów z drogi leśnej o nawierzchni tłuczniowej polegające na wykonaniu przepustów z rury HDPE oraz utwardzenie nawierzchni zjazdów na długości 8,0m kruszywem naturalnym. Przepusty wykonać z rur dwuściennych skośnie karbowanych o sztywności obwodowej min SN8 o przekroju ?600mm i ?500mm o długości 6,0m wraz ze ściankami żelbetowymi prefabrykowanymi. Rury i ścianki należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką zgodnie z wytycznymi producenta rur. Dla prawidłowej eksploatacji zjazdów projektuje się wykonanie utwardzenie nawierzchni pospółką 0-63mm o łącznej grubości 35cm na długości 8,0m od krawędzi jezdni, z ukształtowaniem łuków. Nawierzchnię i podbudowę układać na odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. Po ułożeniu poszczególne warstwy wyprofilować i zagęścić. Urobek z wykopów i korytowania wbudować w powierzchnię szlaku. Nadmiar gruntu nie nadającego się do wbudowania oraz humus rozplantować poza terenem szlaku. Zad.2. Naprawa szlaków zrywkowych w oddz. 47f, 47y, 47z Projektuje się wykonanie naprawy wyznaczonych odcinków szlaków zrywkowych polegające na profilowaniu powierzchni szlaków i przejazdów przez jary z wbudowaniem urobku w powierzchnię szlaku, oraz przemieszczeniem gruntu nie nadającego się do wbudowania(humusu, gruntu zabagnionego) poza powierzchnię szlaku. Po wykonaniu profilowania należy zagęścić powierzchnię szlaku mechanicznie(np. walcem lub w trudnym terenie kilkukrotną jazdą spycharka lub koparką używaną podczas profilowania). W trakcie profilowania należy nadać naprawianym szlakom odpowiedni profil(pochylenie poprzeczne, podłużne) powodujący prawidłowe odwadnianie się powierzchni szlaku oraz bezpieczną eksploatację. Należy również wyprofilować wodospusty dla odpływu wody z powierzchni szlaku w teren wykorzystując naturalne ukształtowanie. Wodospusty powinny być wykonane co najmniej co 50,0m. Nadmiar gruntu nie wykorzystany do profilowania, oraz grunt nie nadający się do wbudowania należy przemieścić poza teren szlaku i rozplantować bez zgęszczania. W trakcie naprawy szlaków należy również wykarczować znajdujące się na trasie korzenie drzew i krzewów i przemieścić poza teren szlaku. W miejscach podmokłych należy wykonać saczki z drewna odpadowego pozyskanego na miejscu (średnica od 15-40cm). W miejscach przebiegu szlaku przez teren pofałdowany(wzniesienie i przegłębienia) należy wykonać niwelację z przemieszczeniem gruntu i wykonaniem nasypu. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1.b do SIWZ Część zamówienia nr 3: Naprawa zjazdu na szlak zrywkowy i skład drewna leśnictwo Trójca Zad.1. Naprawa zjazdu na szlak zrywkowy i skład drewna w oddz. 37 Projektuje się utwardzenie pasa składu bezpośrednio przy drodze, lecz poza pasem drogowym(3,0m od krawędzi jezdni) jako miejsca do załadunku i wyładunku drewna. Utwardzenie wykonać tłuczniem 31,5-63mm gr. 15cm o szerokości 4,0m i długości 20,0m wraz z najazdami długości 15,0m. Nawierzchnię z kruszywa łamanego 31,5-63mm klinowaną klińcem 4-25mm i grysem 2-4mm o grubości 15cm należy ułożyć na podbudowie z pospółki 0-63mm gr. 25cm w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. Koryto wykonać na dojazdach w poboczu drogi na głębokość 35cm. Poza poboczem wykonać nasyp z urobku z wykonania koryta oraz z gruntu dowiezionego z odległości 2,0km pozyskanego przy poszerzaniu składu. W celu zapobieżenia uszkodzeń krawędzi nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej projektuje się wykonanie utwardzenia płytami żelbetowymi pasa szer. 1,0m i długości 12,0m na każdym styku z nawierzchnią asfaltową. Pyty należy ułożyć na podbudowie z pospółki 0-31,5mm gr. 25cm w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. Projektuje się również utwardzenie pobocza szer 1,0m z pospółki 0-63mm gr. 25cm. W celu prawidłowego odwodnienia należy wykonać odmulenie rowów w obrębie składu. Nadmiar gruntu nie nadający się do wbudowania oraz humus rozplantować poza terenem składu. Po zakończeniu prac teren uporządkować.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach