Przetargi.pl
Odbudowa boiska sportowego na terenie MOSIR w Przeworsku.

Burmistrz Miasta Przeworska ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6487600 , fax. 016 6487600
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Przeworska
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6487600, fax. 016 6487600
    REGON: 00052583700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa boiska sportowego na terenie MOSIR w Przeworsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy i remontu boiska do gry w piłkę nożną. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie niwelacji terenu, wykonanie drenażu odwadniającego oraz wykonanie nawierzchni trawiastej. Do zadań wykonawcy będzie należeć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa. wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. wymagane co najmniej jedna brygada czteroosobowa z kwalifikacjami do wykonywania robót kanalizacyjnych i jedna brygada do robót ziemnych, wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności budownictwo ogólne z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa . wykazać się doświadczeniem w robotach budowlanych ogólnych , wymagane zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 zamówienie z zakresu robót ziemnych niwelacji terenu i jedno zamówienie z zakresu kanalizacji lub drenażu. Powyższe należy potwierdzić pisemnymi referencjami z podaniem adresu zamawiającego, kontaktu telefonicznego , terminu wykonania i wartości kontraktu. dysponują sprzętem: min. 2 samochody samowyładowcze o ład. 5-10 t , walec wibracyjny , koparka o poj. łyżki 0,25 m , ładowarka , równiarka , 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż cena składanej oferty, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. wykażą średni obrót roczny nie mniejszy niż wartość składanej oferty za ostatnie dwa lata rozliczeniowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawienia dokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem oczekiwanych przez zamawiającego kwalifikacji, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią osób w celu wykonania zamówienia. Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia , lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią sprzęt do wykonania zamówienia. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. Referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. Potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom jeżeli wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców . Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z płaceniem składek i podatków lub jeżeli wykonawca uzyskał decyzję o odroczeniu lub umorzeniu płatności w przypadku to należy załączyć potwierdzona kopię tej decyzji . Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z banku finansującego o wysokości środków finansowych jakimi dysponuje lub może dysponować wykonawca względnie informacja o zdolności kredytowej wykonawcy. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania na warunkach określonych przez zamawiającego. Oświadczenie , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach