Przetargi.pl
Odbiór, transport i odzysk lub unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III powstających na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu.

Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych ogłasza przetarg

  • Adres: 60-628 Poznań, ul. Wojska Polskiego 86/90
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8575245 , fax. 061 8575066
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
    ul. Wojska Polskiego 86/90 86/90
    60-628 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8575245, fax. 061 8575066
    REGON: 63438647700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór, transport i odzysk lub unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III powstających na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa Odbiór, transport i odzysk lub unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III Odpady pokonsumpcyjne wytwarzane przez służbę żywnościową CSWL Poznań /poz. Nr 1/składają się z: - ugotowanych ziemniaków i warzyw - pieczywa czerstwego - kości ugotowanych - ugotowanych zup mlecznych - pozostałości po przetworach mlecznych - pozostałości po przetworach zbożowych - pozostałości po przetworach mięsnych - innych składników pokarmowych. Powyższe odpady oznaczone są kodem 20 01 08 (odpady kuchenne ulegające biodegradacji). Wybrany w przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników do przechowywania odpadów pokonsumpcyjnych w ilości umożliwiającej właściwe ich przechowanie. Średnia tygodniowa ilość wytwarzanych odpadów pokonsumpcyjnych wynosi ok. 1.600 kg. Odpady pokonsumpcyjne wytwarzane są w 3 obiektach CSWL: - obiekt nr 1 ul. Wojska Polskiego 86/90 w Poznaniu - 70 % - obiekt nr 2 ul. Bukowska 34 w Poznaniu - 0 % /zawieszone żywienie na dzień 10.12.2009 r./ - obiekt nr 3 w Biedrusku - 30 % W przypadku wydania w 2010 r. decyzji o wznowieniu żywienia w obiekcie nr 2 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu możliwy odbiór odpadów pokonsumpcyjnych na poziomie 15-20 % całkowitej ilości wytwarzanych w CSWLąd odpadów pokonsumpcyjnych, również z tego obiektu. Odbiór odpadów ujętych w tabeli ( załącznik nr 3 do siwz) w pozycjach 2-17, odbywać się będzie w ciągu maksimum 3 dni roboczych po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego w przypadku odpadów niebezpiecznych oraz 7 dni roboczych w przypadku odpadów innych niż niebezpieczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy i którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, oraz posiadają : 1) zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami /w zakresie transportu i zbierania lub unieszkodliwiania i odzysku odpadów/ o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami), 2) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz Decyzja Inspekcji Weterynaryjnej nadająca numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, 3) decyzję na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 wydana przez Prezydenta miasta Poznania zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dn. 13 września 1996 r. z późn. zmianami, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty 3. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do Formularza oferty następujące dokumenty: 1) Zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami /w zakresie transportu i zbierania lub unieszkodliwiania i odzysku odpadów/ o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami). 2) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz Decyzja Inspekcji Weterynaryjnej nadająca numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 3) Decyzję na odbiór odpadów komunalnych o kodzie 20 01 08 wydana przez Prezydenta miasta Poznania zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dn. 13 września 1996 r. z późn. zmianami. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. oraz 6) Formularz cenowy wg załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:przetarg.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach