Przetargi.pl
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH ORAZ ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU MIASTA I GMINY SZAMOCIN

Gmina Szamocin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-820 Szamocin, Pl. Wolności 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2848003 , fax. 67 2848065
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin
    Pl. Wolności 19 19
    64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2848003, fax. 67 2848065
    REGON: 57079104600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszamocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH ORAZ ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU MIASTA I GMINY SZAMOCIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę odbioru i transportu odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów komunalnych segregowanych wymienionych w pkt. 3 ppkt 2-6 ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, usytuowanych na terenie miasta i gminy Szamocin (zgodnie z załącznikiem nr 2, nr 3 i 4 do SIWZ) oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów wymienionych w pkt. 3 ppkt 7-9, a także utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 2. Odpady komunalne zmieszane oraz odpady komunalne segregowane wymienione w pkt. 3 ppkt 2-6 będą odbierane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych i transportowane do instalacji, tj.: Zakład Zagospodarowania Odpadów Toniszewo, gm. Wągrowiec. 3. Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: 1) Odpady niesegregowane zmieszane 2) Odpady segregowane - papier, tektura i opakowania wielomateriałowe 3) Odpady segregowane - szkło bezbarwne i kolorowe 4) Odpady z tworzyw sztucznych i metali 5) Odpady ulegające biodegradacji 6) Odpady wielkogabarytowe 7) Odpady budowlane i rozbiórkowe; 8) Odpady niebezpieczne - przeterminowane leki 9) Odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), ogniwa i baterie, zużyte akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony 4. Realizując obowiązek zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 3 ppkt 7, 8 oraz 9, podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do właściwych instalacji, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., art. 17. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) cykliczny odbiór oraz transport z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zmieszanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w pojemnikach lub kontenerach; 2) cykliczny odbiór oraz transport odpadów komunalnych segregowanych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach lub workach, obejmujących: a) selektywną zbiórkę odpadów z papieru, tektury i opakowań wielomateriałowych; b) selektywną zbiórkę odpadów ze szkła; c) selektywną zbiórkę tworzyw sztucznych i metali; d) selektywną zbiórkę odpadów ulegających biodegradacji; 3) jednokrotny odbiór z nieruchomości zamieszkałych mebli oraz innych odpadów wielkogabarytowych w trakcie każdego roku trwania umowy; 4) jednokrotny odbiór i zagospodarowanie z nieruchomości zamieszkałych zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon w trakcie każdego roku trwania umowy; 5) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujących odpady niebezpieczne typu chemikalia (farby, lakiery, środki ochrony roślin) oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzące od właścicieli nieruchomości zamieszkałych gromadzone w PSZOK. 6) odbiór i zagospodarowanie przeterminowanych leków z pojemników usytuowanych w aptekach zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ; 7) odbiór i zagospodarowanie zużytych ogniw, baterii i akumulatorów przenośnych z obiektów użyteczności publicznej, zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ; 8) odbiór odpadów o których mowa w pkt. 3 ppkt 2-6 oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o których mowa w pkt. 3 ppkt 7-9 przekazanych przez właścicieli nieruchomości do PSZOK. 6. Właściciele nieruchomości zamieszkałych, mają prawo do nieodpłatnego przekazania do PSZOK, następujących frakcji odpadów: 1) Odpady opakowaniowe z papieru, tektury i opakowań wielomateriałowych; 2) Szkło; 3) Tworzywa sztuczne i metale; 4) Odpady ulegające biodegradacji; 5) Mebli i innych odpadów wielkogabarytowych; 6) Zużytych opon; 7) Powstających w gospodarstwach domowych odpadów niebezpiecznych, w tym przeterminowanych leków, chemikaliów; 8) Zużytych baterii i akumulatorów; 9) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 10) Odpadów budowlanych i rozbiórkowych, pochodzących z drobnych prac remontowych, które prowadzone są samodzielnie oraz na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót. 7. Właściciele nieruchomości niezamieszkałych mają prawo do nieodpłatnego przekazywania do PSZOK odpadów wymienionych w pkt. 6 ppkt 1 - 4. 8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża wszystkie nieruchomości zamieszkałe oraz niezamieszkałe w pojemniki lub kontenery do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz do gromadzenia odpadów ze szkła oraz w worki do zbiórki selektywnej. Urządzenia te muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku (www.gminaszamocin.pl w Biuletynie Informacji Publicznej, Uchwała nr XXVIII/273/14 Rady Miasta i Gminy Szamocin) oraz powinny odpowiadać obowiązującym normom i przepisom. 1) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć jednorodzinne nieruchomości zamieszkałe oraz nieruchomości niezamieszkałe w pojemniki lub kontenery do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych zgodnie z załącznikiem nr 2 i 4 do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć jednorodzinne nieruchomości zamieszkałe oraz nieruchomości niezamieszkałe w pojemniki lub kontenery do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych ze szkła zgodnie z załącznikiem nr 2 i 4 do SIWZ. 3) Wykonawca wyposaża jednorodzinne nieruchomości zamieszkałe oraz nieruchomości niezamieszkałe w worki o pojemnościach 120 l przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z ilością podaną poniżej. Worki muszą być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas eksploatacji. Worki muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację następujących frakcji odpadów zbieranych selektywnie: - na odpady segregowane z papieru, tektury i opakowań wielomateriałowych worek niebieski, szacowana ilość 49 000 szt.; - na odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i metali worek żółty, szacowana ilość 65 000 szt.; - na odpady ze szkła worek zielony, szacowana ilość 1 000 szt.; - na odpady ulegające biodegradacji worek brązowy szacowana ilość 36 000 szt Worki na odpady Wykonawca będzie przekazywał mieszkańcom nieodpłatnie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania pojemników na odpady komunalne zmieszane i sortowane wykorzystując identyfikatory elektroniczne posiadające swój unikalny numer identyfikacyjny, przypisany do danej nieruchomości (kod kreskowy). 9. Koszt zakupu i umieszczenia kodów RFID (system radiowej identyfikacji pojemników) na pojemnikach ponosi wykonawca, co powinien uwzględnić w składanej ofercie. 10. Nieruchomości powinny zostać wyposażone w worki w terminie do 30 grudnia 2015 roku. 11. Wykonawca zapewnia utrzymanie pojemników oraz kontenerów w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym przez cały okres obowiązywania umowy. 12. Na opis przedmiotu zamówienia składa się także wzór umowy (Załącznik NR 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Termin i miejsce wniesienia wadium: a) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego : Konto bankowe ogłaszającego przetarg: BS Chodzież, O/Szamocin, nr konta: 39 8945 0002 3900 0101 2000 0020 z dopiskiem ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH ORAZ ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU MIASTA I GMINY SZAMOCIN b) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; c) Wadium w pieniądzu musi zostać wniesione i być widoczne na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. d) Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kserokopia dowodu wpłaty załączona do oferty. e) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w SIWZ, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnej kopercie oryginał tego dokumentu. Nie bindować, nie zszywać z ofertą. f) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. g) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. h) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. i) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. j) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. k) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunek bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. l) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ł) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: edukacja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wokiss.pl/szamocinm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach