Przetargi.pl
Odbiór odpadów komunalnych z terenu miasta Białogard i zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych z wyłączeniem bioodpadów w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r.

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, 1-go Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (94) 3579 100, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
    1-go Maja 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. (94) 3579 100, , fax. -
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bialogard.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów komunalnych z terenu miasta Białogard i zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych z wyłączeniem bioodpadów w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości objętych miejskim systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie miasta Białogard i zagospodarowanie odpadów komunalnych, z wyłączeniem odpadów niesegregowanych i bioodpadów w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. poprzez poddanie ich procesom przetwarzania i odzysku. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje: 2.2.1 Odbieranie odpadów komunalnych rodzaju: 2.2.1.1papier, 2.2.1.2 metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, zbierane razem w jednym pojemniku lub worku, 2.2.1.3 szkło, 2.2.1.4 bioodpady, 2.2.1.5 niesegregowane (zmieszane) odpady, pozostałych po wyselekcjonowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości objętych miejskim systemem gospodarowania odpadami: - zamieszkałych, - mieszanych, które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, - niezamieszkałych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, na których są prowadzone wyłącznie publiczne i niepubliczne przedszkola, szkoły, placówki, poradnie i ośrodki objęte systemem oświaty, o których mowa w art. 2 pkt 1 - 8 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 z późn. zm.), oraz żłobki i kluby dziecięce, o których mowa w art. 2 ust. 1 i art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2020 r. poz. 326), w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. o szacowanej masie ok. 1 655,00 Mg, 2.2.2 Transport odpadów niesegregowanych i bioodpadów w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. o szacowanych masach: 2.2.2.1 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - około 1260,00 Mg, 2.2.2.2 bioodpady, - około 110 Mg, do komunalnej instalacji przetwarzania odpadów położonej w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Koszalinie Regionalny Zakład Odzysku w Sianowie, w celu ich zagospodarowania. Wykonawca obowiązany jest do zagospodarowania odpadów, o których mowa w pkt 2.2.2: - pkt 2.2.2.1 - poprzez poddanie ich procesowi przetwarzania i odzysku R-12 w instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, - pkt 2.2.2.2 - poprzez poddanie ich procesowi przetwarzania i odzysku R-3 w kompostowni – instalacji biologicznego przetwarzania. Koszty zagospodarowania odpadów niesegregowanych i bioodpadów w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. ponosi Zamawiający. 2.2.3 Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych, z wyłączeniem bioodpadów, odebranych od właścicieli nieruchomości objętych miejskim systemem gospodarowania odpadami w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r., rodzaju: 2.2.3.1 papier: 2.2.3.2 metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe: 2.2.3.3 szkło: o szacowanej masie około 285,00 Mg, zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.) poprzez przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji odzysku lub przetwarzania odpadów, a w przypadku niewielkich ilości, do 100 Mg, odebranych odpadów selektywnie zebranych, przekazanie odebranych odpadów do tych instalacji za pośrednictwem podmiotu zbierającego odpady. Koszty zagospodarowania tych odpadów komunalnych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. ponosi Wykonawca. Informację o masie odebranych odpadów komunalnych z terenu miasta Białogard w latach 2018 i 2019 przedstawia załącznik nr 12 do SIWZ. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ: w wysokości 7.500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wypłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją wadium w postępowaniu nr IZP 271.1.16.2020. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 5. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - w postaci elektronicznej, poprzez wysłanie oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) na adres: um.sekretariat@bialogard.info przed upływem terminu składania ofert. W tytule wiadomości należy wpisać: wadium w postępowaniu nr IZP.271.1.16.2020. Dokumenty wadialne w postaci elektronicznej nie mogą zawierać postanowień uzależniających wygaśnięcie zobowiązań gwaranta/poręczyciela od zwrotu oryginału dokumentu wadialnego do jego wystawcy. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 8.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji – poręczenia (Zamawiającego), gwaranta – poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji – poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 8.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją – poręczeniem, 8.3 kwotę gwarancji – poręczenia, 8.4 termin ważności gwarancji – poręczenia, 8.5 zobowiązanie gwaranta – poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji – poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 8.5.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 8.5.2 nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 8.5.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.6 Zobowiązanie gwaranta – poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji – poręczenia jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 lub 1a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.11.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.11.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1. wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439, z późn. zm.), prowadzonego przez Burmistrza Białogardu, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2. wpis do rejestru zgodnie z art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, z późn. zm.) - na transport odpadów objętych zamówieniem, w tym na transport: - 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury, - 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych, - 15 01 04 Opakowania z metali, - 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe, - 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe, - 15 01 07 Opakowania ze szkła, - 20 01 01 Makulatura, - 20 01 02 Szkło, - 20 01 39 Tworzywa sztuczne, - 20 01 40 Metale, - 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, - 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji - 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wniesienia wadium. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach