Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dominowo

Gmina Dominowo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-012 Dominowo, ul. Centralna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2859213 , fax. 061 6231533
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dominowo
    ul. Centralna 7 7
    63-012 Dominowo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2859213, fax. 061 6231533
    REGON: 00053312700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dominowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dominowo oraz ich dostarczenie do RIPOK-u wyznaczonego w Planie Gospodarki odpadami dla Województwa Wielkopolskiego 2012-2017. Usługa odbioru odpadów komunalnych od właścicieli obejmuje: 1. Selektywne odbieranie odpadów komunalny - zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Dominowo raz w miesiącu - zmieszanych - tworzyw sztucznych ( butelki typu PET oraz opakowania po chemii gospodarczej) - szkło białe opakowaniowe - szkło kolorowe opakowaniowe - papier 2. Każdorazowe dostarczenie worków do wszystkich gospodarstw domowych przeznaczonych do selektywnie zbieranych odpadów ( wielkość oraz kolorystyka zgodna z regulaminem ) 3. Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego wspólnie uzgodnionym z Zamawiającym terminie w roku: maj , październik ( w terminie uzgodnionym z zamawiającym) odebraniu odpadów niebezpiecznych i problemowych, zużytych baterii i akumulatorów, zużytych sprzętów elektrycznych i elektronicznych, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstałych w wyniku drobnych prac remontowych nie wymagających zgłoszenia ani pozwolenia na budowę, zużyte opony ze strumienia odpadów komunalnych przez Mobilny Punkt zbiórki Odpadów Komunalnych w sobotę od godziny 8.00 do 16.00. 4. Wymagania wobec wykonawcy: - odbiór odpadów odbywać będzie sie w danej miejscowości w tym samy dniu w okresie trwania zamówienia w dni robocze od godziny 6.30 do godz. 19.00 w soboty 7.00-16.00 - Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania realizacji przez właściciela obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych ( zgodnie z regulaminem) oraz powiadamiania Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych po zaistnieniu zdarzenia dołączając dokumentację fotograficzną - Zabrania się świadczenia usług odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych ( nie objętych systemem gminnych) przy wykorzystaniu środków transportu, który wykonawca wskaże do realizacji zadania. - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanej na składowiska zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. Wykonawca zobowiązany jest prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości z których zostają odbierane odpady zmieszane i posegregowane, oraz wszelkiej sprawozdawczość wymaganych przepisami, na rzecz Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest to zabrania prawidłowo posegregowanych odpadów komunalnych zapakowanych w workach foliowych innych niż dostarczone przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dominowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach