Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Przykona oraz zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Gmina Przykona ogłasza przetarg

  • Adres: 62-731 Przykona, ul. Szkolna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2791010 , fax. 063 2791022
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przykona
    ul. Szkolna 7 7
    62-731 Przykona, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2791010, fax. 063 2791022
    REGON: 31101951000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przykona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Przykona oraz zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych wskazanych w opisie zamówienia z nieruchomości położonych na terenie gminy Przykona, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 ze zm), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przykona. Zmieszane odpady komunalne i odpady zielone Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie ul. Sulańska 13, 62-510 Konin, pełniącego funkcję Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). 2. Zamówienie obejmuje również zorganizowanie i obsługę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). Punkt powinien być zlokalizowany na terenie Powiatu Tureckiego. Punkt powinien być czynny co najmniej 2 razy w tygodniu, w tym w sobotę. 3. Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych (pojemniki) na czas trwania umowy zapewnia Wykonawca w ilości ok. 1150 szt. pojemników o pojemności 110-120l na odpady zmieszane oraz ok. 1150 szt. pojemników o poj. 110-120l na popiół z palenisk domowych. Urządzenia te zostaną dostarczone i ustawione przez Wykonawcę w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez właściciela nieruchomości. Dotyczy to również nowych nieruchomości, jeśli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Pojemniki mogą być plastikowe, metalowe, nowe lub używane. 4. Worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca wkalkulowując ich koszt w cenę oferty. Worki o pojemności 110-120l odpowiednio wytrzymałe i odpowiednio oznakowane na odpady komunalne zbierane selektywnie: w ilości szacunkowej 4.000 szt./rok worków koloru BIAŁEGO z przeznaczeniem na opakowania szklane, 16.000 szt./rok worków koloru ŻÓŁTEGO z przeznaczeniem na odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jednolity: Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zmianami. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść z odpowiednim wyprzedzeniem przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Konin nr 75 8530 0000 1200 4964 2000 0002 z opisem: Wadium do postępowania pn.:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Przykona oraz zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Decydującą dla uznania za zachowany termin wniesienia wadium w formie pieniężnej na rachunek bankowy jest data wpływu kwoty na konto Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do zawartości oferty w osobnym opakowaniu, którego nie należy łączyć w sposób trwały z pozostałą częścią oferty. Natomiast kopię powyższego dokumentu wadialnego należy połączyć z zawartością oferty i potwierdzić za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przykona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach