Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek.

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2763512 , fax. 63 2763512
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2763512, fax. 63 2763512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Lądek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zammieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Lądek obejmujące sołectwa : Ciążeń, Dąbrowa,Dolany , Dziedzice , Jaroszyn , Jaroszyn- Kolonia, Ląd, Ląd - Kolonia, Lądek , Policko, Ratyń, Samarzewo, Sługocin , Sługocin- Kolonia, Wacławów , Wola Koszucka. Powierzchnia gminy Lądek wynosi 9832 ha. Szacunkowa długość wszystkich dróg na terenie gminy wynosi 110 km (bez wliczenia dojazdów do posesji).Liczba nieruchomości (punktów adresowych) zamieszkałych przez mieszkańców na terenie gminy około 1700.W gminie zameldowanych było 5916 osób (stan na 31.12.2012 r).Szcuje się , że na stałe na terenie gminy przebywa około 5.200 mieszkanców.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej SOPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 15. 000,00 zł słownie: piętnaścietysięcy i oo/100 zł.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach