Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-620 Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7815011 , fax. 062 7815001
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Jana Pawła II 47 47
    63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7815011, fax. 062 7815001
    REGON: 00054798000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Z obszaru Gminy w 2014 r. odebrano niżej wymienione odpady komunalne w ilości: Zmieszane odpady opakowaniowe - suche ( tony ) 81,92, Opakowania ze szkła ( tony ) 94,33, Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne ( tony ) 518,72, Odpady wielkogabarytowe (tony ) 17,54, ZSEiE ( tony ) 3,8, Zużyte opony ( tony ) 17,42 2. Przyjęta do kalkulacji wartość zamówienia ilości odpadów komunalnych: jw. W okresie realizacji zamówienia przyjęto: około 733,73 Mg na rok odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów segregowanych. 3. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica zgodnie zal. nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2) zapewnienie mieszkańcom gminy pojemników i worków na odpady komunalne na warunkach opisanych w specyfikacji 3) zapewnienie odbioru odpadów z pojemników ogólnodostępnych zlokalizowanych w 8 sołectwach składających się ze stanowisk do zbiórki odpadów, z których każde wyposażone będzie w pojemniki zakryte o pojemności 1,1 m3 przeznaczonych do zbiórki szkła oraz pojemnika na odpady zmieszane suche a ) (butelki PET, opakowania po kosmetykach, środkach czystości, jogurtach, margarynach , reklamówki, folia itp.). Na gniazda na pojemniki ogólnodostępne, zlokalizowane w 8 sołectwach składają się: b) pojemniki 1100 l - sztuk 18 ZZO Olszowa Spółki Inwestor, c) pojemniki 1100 l - sztuk 29 wymagane do dostarczenia przez Wykonawcę na jego koszt zgodnie zal. nr 17 Wywóz odpadów z ww załączników należy wkalkulować w koszt ogólny oferty. 4) transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych do ZZO Olszowa 4. Usługa obejmuje: 1) selektywne odbieranie odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy , następujących frakcji - niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. - segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: - zmieszane odpady komunalne suche o kodzie 15 01 06 ( papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe); - opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 35*, 20 01 36 - odpady wielkogabarytowe i zużyte opony o kodzie 20 03 07, 16 01 03 2) odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników lub w workach na odpady komunalne, transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w ZZO Olszowa miejscowości Olszowa 300 gm. Kępno , w której nastąpi zagospodarowanie odpadów 3) Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane (cena worków wliczona w cenę oferty). 5. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów to 733,73 ton rocznie. Ilość odpadów podana jest orientacyjnie i wynika z sprawozdań za rok 2014 zostały podane w celu sporządzenia oferty. Na terenie gminy występuje około 1053 gospodarstw domowych, a orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki to ok. 105 km. 6. Odbieranie odpadów selektywnych i zmieszanych odpadów komunalnych zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w pojemnikach i workach następować będzie według ustalonego harmonogramu przez Wykonawcę, z częstotliwością zgodnie zal. nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Poniżej przedstawiono opisy poszczególnych kolorów pojemników/worków: 1) czarny - z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane, 2) zielony - z przeznaczeniem na szkło zmieszane, 3) żółty - z przeznaczeniem na odpady suche 7. Odbiór odpadów selektywnych od mieszkańców gminy, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów prowadzony będzie według następujących zasad: a) Odpady selektywne i odpady zmieszane będą odbierane w różne dni, nie dopuszczając do zmieszania poszczególnych rodzajów odpadów; b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady, jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy 8. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 9. Transport odpadów : a) Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane. b) Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne może zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona. c) Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych lub z innych gmin. d) Wykonawca zdaje odpady do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w Olszowa.Fakt ten udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie zamawiającemu raz w miesiącu dokumentów potwierdzających odebranie odpadów. Karta przekazania odpadów przedkładana będzie w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zagospodarowanie odpadów nie stanowi przedmiotu umowy. Koszt związany z zagospodarowaniem odpadów ponosi Zamawiający na podstawie porozumienia zawartego z INWESTOR - Kępno sp. z o.o. ZZO w Olszowie. 10. Wykonawca jest zobowiązany przekazywać Zamawiającemu: 1.Co miesięczny raport z systemu GPS zamontowanego w pojeździe przeznaczonym do zbierania odpadów dokumentującego przebieg pracy pojazdu na terenie, 2. Co miesięczne raporty (zwane dalej Raportem) zawierające informacje o: a) masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych (rodzaj, kod odebranych odpadów komunalnych), w szczególności: - odpadów zmieszanych [Mg], - odpadów selektywnie zebranych z podziałem na : odpady suche oraz szkło [Mg], - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny [Mg], - odpadów wielkogabarytowych [Mg], - zużytych opon z gospodarstw domowych [Mg], b) wykaz nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, sporządzanie Raportu w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym oraz przesyłania Raportu do Zamawiającego w terminie do 7 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy; Zamawiający w terminie 7 dni akceptuje raport lub zgłasza do niego uwagi; Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport jest podstawą do wystawienia faktury za Wykonaną usługę, 11. W zakresie wymagań dot. worków na odpady komunalne zbierane selektywnie i odbierane bezpośrednio z nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do : 1) zaopatrywania właścicieli nieruchomości w worki na odpady zbierane selektywnie na zasadach określonych w SIWZ i uchwałą; 2) uzupełnianie po każdorazowym odbiorze właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych worków w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków 3) worki na odpady komunalne przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom, winny zawierać napis określający frakcję odpadów, dla których są przeznaczone, 4) powiadomienie Gminy w przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbierający odpady komunalne ma obowiązek przyjąć je, jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie powiadomić o tym Gminę. 12. W zakresie transportu odpadów komunalnych Wykonawcę obowiązuje: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 2) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 3) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym lub sobota. 4) odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców, 5) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 6) ważenie wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu Zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia, 13. Ilość odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trzcinica nie jest zależna od Zamawiającego. Określone ilości mogą ulec zmianie, a Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia za zwiększone ilości odpadów komunalnych. 14. Ogólna charakterystyka Gminy Trzcinica (dane służące oszacowaniu wartości oferty): Powierzchnia wynosi: ok. 75,14 km kw; Liczba ludności wynosi: ok. 4880 osób;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach