Przetargi.pl
Odbieranie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Grodziec

Gmina Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, ul. Główna 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25 , fax. 63 2485500 wew. 22
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
    ul. Główna 17 17
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2485500 w. 25, fax. 63 2485500 wew. 22
    REGON: 31101908800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Grodziec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Grodziec. W zakresie zamówienia jest usługa odbierania odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grodziec obejmująca następujące miejscowości: Aleksandrówek, Biała, Biała Kolonia, Biskupice, Biskupice - Kolonia, Bystrzyca, Czarnybród, Grodziec, Janów, Junno, Konary, Królików, Królików Czwarty, Lądek, Lipice, Łagiewniki, Mokre, Nowa Ciświca, Nowa Huta, Nowe Grądy, Nowy Borowiec, Stara Ciświca, Stara Huta, Stare Grądy, Stary Borowiec, Stary Tartak, Tartak, Wielołęka, Wycinki, Zaguźnica. Odebrane odpady komunalne należy dostarczać do Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie, ul. Sulańska 13 (RIPOK w Koninie). 2. Określenie dokładnej ilości odpadów komunalnych, powstających na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Grodziec, nie jest możliwe. Jako szacunkowe dane należy przyjąć wartości maksymalne, wyliczone według założeń Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 - 2017. Na potrzeby realizacji zamówienia należy przyjąć szacunkowe dane obliczane przez Zamawiającego na podstawie ilości wyprodukowanych śmieci w okresie od lipca do października 2013r. (obliczona ilość śmieci dotyczy całego okresu realizacji zamówienia tj. 01.01.2014r. do 30.06.2015r.). 2.1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 810,0 Mg; 2.2 Odpady segregowane: 2.2.1 papier i tektura - 18,0 Mg; 2.2.2 szkło - 100,0 Mg; 2.2.3 tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe - 54,0 Mg; 2.2.4 odpady ulegające biodegradacji - 18,0 Mg (szacunek własny); 2.2.5 odpady wielkogabarytowe - 90,0 Mg; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 7 000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych). 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; 7. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy, otwarty w PLN: Konto Urzędu Gminy Grodziec: Bank Spółdzielczy o.Grodziec 89 8530 0000 0600 0185 2000 0040 z wpisaniem na dowodzie wpłaty: wadium w przetargu pn: Odbieranie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Grodziec. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez u.p.z.p. formach należy oryginał dokumentu wadium złożyć razem z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz oferty z zaznaczeniem Oryginał wadium przetargowego, natomiast kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako dokument do oferty. Kopię dokumentu wadium w przypadku przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. 8.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne wówczas, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zwrot wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z przepisami określonymi w art. 46 ustawy p.z.p. 10. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodziec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach