Przetargi.pl
OD SZKOLENIA DO ZATRUDNIENIA - aktywizacja społeczno-zawodowa w Gminie Ujazd

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ujeździe ogłasza przetarg

  • Adres: 97-225 Ujazd, pl. Kościuszki 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 719 23 01 , fax. 44 719 21 29
  • Data zamieszczenia: 2012-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ujeździe
    pl. Kościuszki 6 6
    97-225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. 44 719 23 01, fax. 44 719 21 29
    REGON: 00470996500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsujazd.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OD SZKOLENIA DO ZATRUDNIENIA - aktywizacja społeczno-zawodowa w Gminie Ujazd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego oraz świadczenie usług i dostaw towarów ściśle z tymi usługami związanych dla 14 osób zamieszkałych na terenie Gminy Ujazd, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Ujeździe - uczestników Projektu Od szkolenia do zatrudnienia - aktywizacja społeczno-zawodowa w Gminie Ujazd współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL, Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Uczestnikami projektu jest 14 osób (10 kobiet/4 mężczyzn), w tym 2 osoby niepełnosprawne. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: a) przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne (notatnik, długopis, teczka) b) realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych c) koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, d) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, e) prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, f) zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i warsztatów, zlokalizowanych w Ujeździe g) w przypadku realizacji szkoleń poza Ujazdem Wykonawca zapewni transport ( tam i powrót) dla uczestników projektu do miejsca szkoleń, ( transport w obie strony będzie odbywał się z od miejsca siedziby Zamawiającego ) h) zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minimum 2 sztuki, laptopy - minimum 2 sztuki, mobilna pracownia komputerowa - komputery z aktywnym łączem internetowym oraz oprogramowaniem ( w tym system operacyjny oraz jednolite oprogramowanie MS WORD 14 sztuk, oraz wszystkich akcesoriów i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kursu wizażu dla każdego z 14 uczestników kursu i) zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów, j) zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie obiadu i przerwy kawowej dla 14 uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w każdym dniu prowadzenia zajęć k) zapewnienia ubezpieczenia NNW dla 14 uczestników szkoleń, kursów i warsztatów, l) wydania uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach m) stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego n) przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl o) Przeprowadzenia pełnej procedury polegającej na uzyskaniu dla 14 uczestników projektu Książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania częstotliwości szkoleń do możliwości czasowych uczestników szkoleń oraz do dostosowania się do stworzonego harmonogramu i ewentualnych późniejszych zmian zgłaszanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest pisemnie wskazać Zamawiającemu części zamówienia jakie zamierza powierzyć podwykonawcom na swój koszt i swoje ryzyko. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych ani równoważnych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. OPIS USŁUGI I ZAKRESU WYMAGANEGO OD WYKONAWCY - Indywidualne poradnictwo psychologiczne 70 godzin dydaktycznych, po 5 godzin dla 14 Uczestników projektu których celem jest indywidualne wsparcie na rzecz rozwoju umiejętności życiowych i społecznych - Warsztaty kompetencji społecznych prowadzonych przez psychologa, 30 godzin dydaktycznych, w programie: rozwijanie umiejętności psychospołecznych , efektywna komunikacja, zarządzanie czasem, zwalczanie stresu, rozwiązywanie konfliktów, budowanie poczucia własnej wartości, pozwijanie postaw aktywnych - Warsztaty stylizacji i wizażu prowadzone przez wizażystę 12 godzin dydaktycznych, w programie stylizacja sylwetki, makijaż, dress-code, definiowanie i wzmacnianie zasobów własnych - zajęcia o charakterze praktycznym - Kurs komputerowy prowadzony przez informatyka 30 godzin dydaktycznych, w programie obsługa edytora tekstu MS Word, e-mail, portale społecznościowe, e-konto, Internet jako biuro pośrednictwa pracy - Warsztaty doradztwa zawodowego prowadzone przez doradcę zawodowego 30 godzin dydaktycznych, w programie: dokumenty aplikacyjne, rozmowa kwalifikacyjna, aktywne metody poszukiwania zatrudnienia - Indywidualne poradnictwo zawodowe prowadzone przez doradcę zawodowego, 70 godzin dydaktycznych po 5 godzin dydaktycznych dla każdego z 14 uczestników projektu, w programie: indywidualne wsparcie na rzecz aktywizacji zawodowej. - Grupowej terapii psychologicznej, 90 godzin dydaktycznych dla 14 uczestników projektu - wsparcie grupowe na rzecz rozwiązywania zdiagnozowanych problemów uczestników w tematyce współ uzależnienia, przemocy, socjoterapii. Zajęcia w grup wsparcia na rzecz wspólnego rozwiązywania problemów przy udziale terapeuty - Kurs Technik architektury krajobrazu dla 14 uczestników prowadzonego przez specjalistę z dziedziny ogrodnictwa i architektury krajobrazu, 240 godzin dydaktycznych dla 14 Uczestników projektu - program zgodny ze standardami MIPS Przeprowadzenie pełnej procedury polegającej na uzyskaniu dla 14 uczestników projektu Książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych Wykonawca zobowiązany jest pisemnie wskazać Zamawiającemu części zamówienia jakie zamierza powierzyć podwykonawcom na swój koszt i swoje ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie wskazać Zamawiającemu jakie części szkolenia w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego zamierza powierzyć podwykonawcom na swój koszt i swoje ryzyko. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty pisemne oświadczenie ze wskazaniem części szkolenia w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego objętego przedmiotem zamówienia jakie zamierza powierzyć podwykonawcom na swój koszt i swoje ryzyko oraz z podaniem danych podwykonawców ( imię i nazwisko lub nazwa firmy i ich adresów), którym powierzy wykonywanie szkoleń, kursów i doradztwa). Takie oświadczenie musi być w oryginale oraz musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z aktualnymi dokumentami rejestrowymi, a w przypadku podpisania oświadczenia przez pełnomocnika należy dołączyć oryginalne pełnomocnictwo do jego podpisania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych ani równoważnych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 1800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) 2 Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, (przelewem na rachunek w skazany w SIWZ) 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r Nr 42, poz. 275.). 3Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w PBS Tomaszów Mazowiecki Oddział Ujazd numer rachunku 49 8985 0004 0060 0607 5910 0007 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (kryterium uznania wadium, które wpłynęło przelewem na konto Zamawiającego za wadium, które wpłynęło w terminie tzn do 06.04.2012r. do godz. 11.00 będzie czas zaksięgowania wadium na wyciągu bankowym z konta Zamawiającego). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opis/koncepcja sposobu realizacji usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gopsujazd.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach