Przetargi.pl
Obsługa gastronomiczna (śniadania i obiadokolacje) uczestników pobytu wypoczynkowego w Ośrodku Kolonijno-Wypoczynkowym w Lubinie, ul. Główna 7, w trakcie trwania dwóch turnusów.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa gastronomiczna (śniadania i obiadokolacje) uczestników pobytu wypoczynkowego w Ośrodku Kolonijno-Wypoczynkowym w Lubinie, ul. Główna 7, w trakcie trwania dwóch turnusów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodzienna obsługa gastronomiczna uczestników pobytu wypoczynkowego w Ośrodku Kolonijno - Wypoczynkowym w Lubinie, ul. Główna 7 w trakcie trwania dwóch turnusów, obejmująca: a)terminy turnusów: - I turnus 17.08.-26.08.2012r. - 10 dni - II turnus 28.08.-04.09.2012r. - 8 dni b) ilość osób w turnusie.: - do 216 osób w I turnusie, - do 80 osób w II turnusie. Warunki realizacji: 1) prowadzenie całodziennego wyżywienia - obsługi gastronomicznej, dla uczestników poby-tu wypoczynkowego, w stołówce w Ośrodku Kolonijnym w Lubinie, ul. Główna 7, we wszystkie dni tygodnia, w trakcie trwania dwóch turnusów tj. w okresie od 17.08.2012r. do 04.09.2012r., na warunkach wynikających z zapisów § 2 wzoru umowy, 2) wsad surowca - całodziennego wyżywienia dla jednej osoby (śniadanie, obiadokolacja) wynosi 20,00 zł, z podziałem: a) śniadanie - 8,00 zł, b) obiadokolacja - 12,00 zł, ww. cenie wliczona jest obsługa gastronomiczna dwóch ognisk w każdym turnusie, tj. przygotowanie produktów żywnościowych na ogniska oraz ciasto w każdą niedzielę do porcji śniadaniowej, 3) tygodniowy zestaw obiadowy zawiera co najmniej: trzy razy danie mięsne, dwa razy danie półmięsne, jeden raz ryba, jeden raz danie mączne, 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości kwoty określonej w wartości zamówienia oraz wygaśnięcia umowy z chwilą wyczerpania tej kwoty, 5) w przypadku mniejszej ilości uczestników w turnusie lub nie odbycia się jednego z turnusów wysokość ceny jednostkowej brutto wyżywienia jednego uczestnika pobytu wypoczynkowego jest stała w trakcie realizacji zamówienia, 6) każdy turnus zaczyna się w pierwszym dniu obiadokolacją a kończy w ostatnim dniu śniadaniem, 7) za śniadanie z pierwszego dnia i obiadokolację z ostatniego dnia - paczka z suchym prowiantem na drogę wydana po śniadaniu wszystkim uczestnikom. Przekazanie i odbiór pomieszczeń i sprzętu, odbędzie się w obecności upoważnionych przedstawicieli obecnego i przyszłego Wykonawcy oraz upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w dn. 16.08.2012r. Wczasy rozpoczynają się w dn. 17.08.2012r. od obiadokolacji. Uwaga: Sprzęt jest w znacznym stopniu wyeksploatowany. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 55300000 - 3 (usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia na obsługę gastronomiczną określa wzór umowy - rozdział III SIWZ. Szczegółowe warunki dzierżawy pomieszczeń i sprzętu Zamawiającego oraz kaucji określa § 2 wzoru umowy - rozdział III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach