Przetargi.pl
Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie oraz Wydział Spraw Pracowniczych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie oraz Wydział Spraw Pracowniczych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) zapewnienie całodziennego wyżywienia dla uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji, w tym dla uczestników szkoleń współfinansowanych z Europejskich Funduszy Strukturalnych, w następujących lokalizacjach: - Szczecin, ul. Matejki 22, - Szczecin, ul. Citroena 2, - Lubin, ul. Główna 7, - Międzyzdroje, ul. Lipowa 9, - Świnoujście, ul. Piastowska 63, w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r., w ramach prowadzonej działalności szkoleniowej, obsługą gastronomiczną objętych zostanie ok. 5000 osób. Przy założeniu, że średni czas pobytu jednego uczestnika na szkoleniu trwa średnio ok. 2,5 dnia żywieniowego, szacowana liczba osobodni wyniesie ogółem ok. 12500. 2) prowadzenie wyżywienia w formie całodziennego cateringu, w razie potrzeby, w bazie dydaktycznej ZUS znajdującej się w ww. lokalizacjach Oddziału ZUS w Szczecinie. 3) prowadzenie bufetu w budynku Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Matejki 22. Szczegółowe warunki realizacji i obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy na obsługę gastronomiczną i wzór umowy najmu. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, skierował do realizacji umowy minimum 4 osoby zatrudnione, na umowę o pracę, do świadczenia usług gastronomicznych będących przedmiotem umowy, w tym: - 1 osobę, która będzie pracować na stanowisku szefa kuchni, w wymiarze pełnego etatu, - 3 osoby, które będą świadczyły usługi gastronomiczne, w wymiarze minimum ? etatu. Obsługa gastronomiczna, zapewniająca całodzienne wyżywienie, będzie wykonywana codziennie, pod kierownictwem, w miejscu i w zakresie określonym w umowie, co stanowi przesłankę do zastosowania formy zatrudnienia - umowy o pracę. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić przy wykonywaniu zamówienia min. 4 osoby, w tym szefa kuchni w wymiarze pełnego etatu oraz 3 osoby świadczące usługi gastronomiczne w wymiarze minimum ? etatu. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit c) uPzp Zamawiający, na etapie realizacji umowy, będzie monitorował zgodność wykonywania umowy z ofertą Wykonawcy, w sposób określony w umowie, m.in. poprzez żądanie aktualnej listy osób wykonujących zamówienie, wraz z kopiami umów o pracę, zawartych na czas obejmujący realizację zamówienia, a w przypadku niewywiązywania się Wykonawcy z tych obowiązków zastosuje kary umowne przewidziane w umowie. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przedłożenia Zamawiającemu, najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem świadczenia usług, a następnie na bieżąco aktualizowania, w toku realizacji umowy, wykazu (imiennej listy) osób realizujących przedmiot umowy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób przez Wykonawcę musi umożliwiać Zamawiającemu ustalenie liczby osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia, okresu ich zatrudnienia oraz faktu, że osoby te świadczyły pracę w związku z wykonaniem zamówienia. b) przedstawienia kopii umów o pracę, zgodnie z uprawnieniem Zamawiającego, w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagania zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający, korzystając z uprawnienia w oparciu o treść art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, może określić sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę - w tym przypadku przedstawienie kopii umów o pracę. Zaniechanie zawarcia umów o pracę skutkować będzie powstaniem odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia na etapie realizacji zamówienia dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie. W ramach dokumentowania zatrudnienia powinny zostać przedstawione dokumenty na podstawie, których można stwierdzić zatrudnienie przy realizacji zamówienia wymaganej liczby osób. W gestii Wykonawcy jest rozwiązanie kwestii dotyczącej zachowania zgodności z ustawą o ochronie danych osobowych. Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz, które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. Zatem, ewentualne wyjaśnienia wykonawcy dotyczące braku możliwości realizacji klauzuli społecznej ze względu na problemy z dostępem do danych osobowych osób podlegających zatrudnieniu przy realizacji zamówienia na podstawie artykułu 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie powinny być brane pod uwagę jako powód uzasadniający niewywiązywanie się przez wykonawcę z zobowiązań związanych z klauzulą społeczną. Spełnienie warunków społecznych związanych z realizacją zamówienia, określanych na podstawie przepisów artykułu 29 ust. 4 ustawy Pzp, może odbywać się na podstawie korzystania z zaangażowania podwykonawców lub podmiotów trzecich pod warunkiem, że dany podmiot będzie faktycznie zaangażowany w realizację przedmiotowego zamówienia publicznego i będzie zatrudniał do realizacji zamówienia osoby wymagane przez zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. Decyduje data wpływu środków, wniesienia do Zamawiającego. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem - na konto depozytowe Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nr 94 1020 5590 0000 0002 9330 7017 PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie I Centrum Korporacyjne w Warszawie; UWAGA W przypadku tej formy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wpływ środków na konto Zamawiającego. Na przelewie należy umieścić informację: WADIUM NA: Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie oraz Wydział Spraw Pracowniczych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; UWAGA W przypadku wadium wnoszonego w formach bezgotówkowych, Wykonawcy dostarczają stosowny dokument wadium bezpośrednio do Centrum Zamówień Publicznych w pok. nr 230 (3 piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00, w siedzibie zamawiającego, ul. Matejki 22, Szczecin, z uwzględnieniem terminu składania ofert i wniesienia wadium, lub załączają do koperty zawierającej ofertę. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w formie oryginału. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawiona na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust.2 ustawy. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie bezgotówkowej, z treści gwarancji - poręczenia musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 8.5 SIWZ, bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) kwota wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: potencjał techniczny-dwa ekspresy do kawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach