Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
ul. Korczyńska 57 57
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
REGON: 00030862000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NZ/215/87/2009 Rozbudowa i modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, tj. wykonanie projektu technicznego wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na: przystosowaniu sal łóżkowych na sale pooperacyjne na Oddziałach: Ortopedyczno - Urazowym, Okulistycznym, Kardiologicznym, Chirurgicznym, Położniczym, Urologicznym, Laryngologicznym i Ginekologicznym oraz wykonanie projektu technicznego wraz z wykonaniem robót remontowo-budowlanych na Oddziałach Ortopedyczno - Urazowym i Pulmonologicznym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis Przedmiotu Zamówienia § 7 Przedmiot Zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) Projektów technicznych budowlano-wykonawczych wraz z kosztorysami ofertowymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na: a) przystosowanie sal łóżkowych na sale pooperacyjne na Oddziałach: i. Ortopedyczno - Urazowym, ii. Okulistycznym, iii. Kardiologicznym, iv. Chirurgicznym, v. Położniczym, vi. Urologicznym, vii. Laryngologicznym viii. Ginekologicznym b) remont z dostosowaniem do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. nr 213, poz. 1568, z późn. zm., dalej zwane Rozporządzeniem) i przepisów przeciwpożarowych (dalej ppoż.) Oddziału Ortopedii, c) remont z dostosowaniem do wymogów Rozporządzenia i przepisów ppoż. Oddziału Pulmonologii z wykonaniem pracowni Bronchoskopii. 2) robót budowlanych zgodnie z przygotowanymi projektami w zakresie: a) przystosowanie sal łóżkowych na sale pooperacyjne na Oddziałach i. Ortopedyczno - Urazowym, ii. Okulistycznym, iii. Kardiologicznym, iv. Chirurgicznym, v. Położniczym, vi. Urologicznym, vii. Laryngologicznym viii. Ginekologicznym b) remontu Oddziału Ortopedii z dostosowaniem do wymogów Rozporządzenia oraz przepisów i norm ppoż., c) remontu Oddziału Pulmonologii z dostosowaniem do wymogów Rozporządzenia oraz przepisów i norm ppoż., z wykonaniem pracowni Bronchoskopii. § 8 Lokalizacja Instalacja zlokalizowana będzie w budynku Szpitala. § 9 Dokumentacja budowlana 1. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o Projekt Budowlany, który wykonany zostanie przez Wykonawcę. 2. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z 1) programem funkcjonalno-użytkowym, 2) z dokumentacją, tj. a) koncepcją architektoniczną, b) wykazem zmian do koncepcji architektonicznej, c) zakresem robót remontowych w oddziałach urazowo-ortopedycznym i pulmonologicznym, d) Koncepcją Temat inwestycji: Dostosowanie pomieszczeń oddziałowych pod względem wymaganej wentylacji i klimatyzacji - na sale pooperacyjne i zabiegowe w Szpitalu im. Jana Pawła II w Krośnie. e) Projekt budowlano architektoniczny Dostosowanie budynków Wojewódzkiego Szpital Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie do wymagań ochrony przeciwpożarowej 3) przepisami bhp oraz ppoż. przepisami Prawa budowlanego, 4) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium § 30 Warunki Wpłaty Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości 70.000,00 zł (słownie: Siedemdziesiąt tysięcy złotych 00 100) - nie później niż do upływu terminu składania ofert. § 31 Forma Wniesienia Wadium: 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe mają być udzielane do końca terminu związania ofertą. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty w całości akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Podkarpacki Bank Spółdzielczy - 05 8642 1083 2002 8304 2474 0004 z oznaczeniem: wadium - do przetargu NZ/215/87/2009 - roboty budowlane - sale pooperacyjne § 32 Zwrot lub zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis wymagań stawianych Wykonawcom 1. zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1) wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w czynnych, pracujących obiektach służby zdrowia na kwotę 500 000 zł netto i b) wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej roboty zarówno w branży budowlano-remontowej, jak i instalacyjnej, o wartości 5 000 000 zł netto, 2) Doświadczenie określone w pkt 1) Wykonawca wykaże przedkładając dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane należycie, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 1.000.000,00 PLN, 4) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, 5) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych osób do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 9) na wykonane zamówienie udzielą gwarancji na okres min. 3 lata 2. Oferty nie spełniające powyższych (ust.1 ) wymagań będą odrzucone jako niezgodne z treścią SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 2) Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605). 5) Uchwała wspólników o umocowaniu do reprezentowania spółki cywilnej. 6) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 7) Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 8) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP i art. 24 ust. 1 i 2 PZP - Załącznik nr 2 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w czynnych, pracujących obiektach służby zdrowia na kwotę 500 000 zł netto i b) wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej roboty zarówno w branży budowlano-remontowej, jak i instalacyjnej, o wartości 5 000 000 zł netto, 10) Doświadczenie określone w pkt 9) Wykonawca wykaże przedkładając dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3 11) Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 1.000.000,00 PLN. 12) Kserokopia uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa - kierownika budowy. 13) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w szczególności specjalistyczny sprzęt do wycinania elementów konstrukcyjnych tj. ścian i stropów żelbetonowych 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 mogą być przedstawione w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy. 3. Upoważnienie do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie WLZ w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z wymianą instalacji wewnętrznej w sali widowiskowo-kinowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont parkietu w sali 23 Miejskiego Ośrodka Kultury w Jarosławiu
Dodano: 2016-07-27 - ZG.270.1.4.2016; Wykonanie i naprawy szlaków zrywkowych drewna w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne - II postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Remont kładek przy obiektach mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok bez nazwy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 23+160 strona prawa w miejscowości Kalembina; Zad. Nr 2 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok Pstrągówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 26+276 strona lewa w miejscowości Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie jakości kształcenia w ZS w Zarzeczu, poprzez budowę Sali gimnastycznej i zakup nowoczesnego wyposażenia dydaktycznego oraz przebudowę istniejącej Sali gimnastycznej - I część - Budowa Sali gimnastycznej w ZS w Zarzeczu z łącznikiem oraz przebudowa istniejącej Sali gimnastycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Polańczyku - Zacisze
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków bytowych w miejscowości Solina do przepustowości Qśr.d=920 m3/d
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1247R Brzyska Wola - Słoboda (Kolonia Polska) w km 0+950 - 1+930 w miejscowości Brzyska Wola i Słoboda
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg na os. Rozwadów w Stalowej Woli.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni sportowej przy stadionie wielofunkcyjnym w Młodowie i przebudowa boiska sportowego w Lisich Jamach
Dodano: 2016-07-27