Przetargi.pl
NZ/215/85/2009 - Roboty Budowlane - 1. Przebudowa istniejących pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Izby Przyjęć 2. Przebudowa oraz zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzętarni na potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału Odwykowego i Poradni Odwykowej 3. Przebudowa pomieszczeń budynku szpitalnego (byłej chirurgii) w poziomie parteru na potrzeby Dziennego Oddziału Psychiatrycznego i Poradni Zdrowia Psychicznego

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
    ul. Korczyńska 57 57
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
    REGON: 00030862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: krosno.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NZ/215/85/2009 - Roboty Budowlane - 1. Przebudowa istniejących pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Izby Przyjęć 2. Przebudowa oraz zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatów i zwierzętarni na potrzeby Poradni Chorób Zakaźnych, Oddziału Odwykowego i Poradni Odwykowej 3. Przebudowa pomieszczeń budynku szpitalnego (byłej chirurgii) w poziomie parteru na potrzeby Dziennego Oddziału Psychiatrycznego i Poradni Zdrowia Psychicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Instalacja zlokalizowana będzie w budynku Szpitala. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o Projekt Budowlany, który jest w posiadaniu Zamawiającego oraz prawomocne pozwolenie na budowę, a w przypadku remontu lądowiska dla helikopterów, w oparciu o pisemne wytyczne będące załącznikiem do SIWZ. Remont lądowiska dla helikopterów wchodzi w zakres Przebudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ( pakiet nr 1 ) 1)Obliczenie ceny ofertowej, stanowiącej wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przedstawione w formie kosztorysu ofertowego, który należy załączyć do oferty. W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 Wykonawca przedstawi oddzielne kosztorysy na Przebudowę Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z remontem lądowiska dla helikopterów oraz na Izbę Przyjęć wraz z dobudową podjazdu dla ambulansów. Cena ofertowa powinna zawierać wszelkie koszty związane z: kompleksowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia, ubezpieczeniem placu budowy, uporządkowaniem miejsc realizacji robót - w tym wywóz gruzu i odpadów powstałych podczas prac oraz ich utylizacja. usuwaniem ewentualnych kolizji wynikłych przy realizacji inwestycji, organizacją placu budowy, zabezpieczeniem robót pod względem BHP, zabezpieczeniem zasilania energią elektryczną, wodę i innymi mediami potrzebnymi do realizacji zamówienia oraz opłatami z tym związanymi, naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji zadania, wszelkimi pracami koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. 2)Roboty należy wykonać zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami i specyfikacją techniczną, a w przypadku remontu lądowiska dla helikopterów w oparciu z załączonymi do SIWZ wytycznymi. Zastosowane do wykonania robót materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektu budowlanego. 3)Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Do obowiązków wykonawcy należy sprawdzenie ilości robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego. Odbycie wizji lokalnej placu budowy jest możliwe w dni robocze od godz. 9.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Sekcji Inwestycji i Remontów Panem Markiem Dziedzicem tel. 0-13 437 82 42. 4)W przypadku stwierdzenia, że zakres robót podany przez Zamawiającego w SIWZ nie zawiera wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego do 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyrazi zgodę na zamieszczenie dodatkowych prac w ofercie przez Wykonawców po stwierdzeniu ich niezbędności przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający umieści treść zgody na zamieszczenie prac nieprzewidzianych w ofercie na stronie internetowej. 5)Przedmiot zamówienia musi być tak realizowany, aby nie stanowiło to przeszkody w funkcjonowaniu placówki. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zamówienia uzgodnić z zamawiającym warunki i terminy podłączeń do istniejących instalacji, demontażu istniejących instalacji, wejść i prowadzenia robót w pomieszczeniach technicznych szpitala 6)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od szkód mogących wystąpić i od zdarzeń nagłych, losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. 7)Wszystkie użyte materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty. Kserokopie tych dokumentów powinny być dołączone do dokumentacji powykonawczej przedstawionej Komisji Odbioru robót. 8)Wykonawca odpowiada i zapewnia własnym staraniem właściwą organizację placu budowy i jego właściwe oznakowanie ( tablice informacyjne). 9)Wykonawca na własny koszt zamontuje zalegalizowane liczniki wody, energii elektrycznej (elektroniczne) i będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. 10)W zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Rozwiązania zaproponowane przez Wykonawcę muszą gwarantować równoważność w stosunku do rozwiązań jakie przewiduje dokumentacja. 11)Przedstawione rozwiązania równoważne nie mogą zmieniać warunków eksploatacyjnych przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca w przedłożonej ofercie musi udokumentować ten fakt przez załączenie do oferty kart katalogowych urządzeń w języku polskim oraz załączyć kopie wymaganych przepisami prawa certyfikatów, aprobat i dopuszczeń, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający oceni, czy przedłożona oferta spełnia w/w wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej do tej części postępowania jaką jest ocena złożonych ofert. Oferty nie spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 12)Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie robót uciążliwych dla pacjentów i personelu w porze nocnej tj. pomiędzy godzinami od: 21.00 do 7.00. Transport odpadów i gruzu z wykonywanych robót oraz materiałów masowych będzie odbywał się wyłącznie specjalnymi urządzeniami transportu zewnętrznego. Odpady i gruz winne być składowane wyłącznie w odpowiednich, zakrytych pojemnikach nie powodujących zanieczyszczenia terenu, a następnie winny być wywiezione na koszt Wykonawcy do utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) - dla każdego pakietu, nie później niż do upływu terminu składania ofert. 5.2 FORMA WNIESIENIA WADIUM: 5.2.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe mają być udzielane do końca terminu związania ofertą. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty w całości akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 5.2.2 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.2.3Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Podkarpacki Bank Spółdzielczy - 05 8642 1083 2002 8304 2474 0004 Z oznaczeniem: wadium - do przetargu NZ/215/85/2009 - roboty budowlane 5.3ZWROT WADIUM: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1.upłynął termin związania ofertą, 2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3.zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2.który został wykluczony z postępowania, 3.którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis wymagań stawianych wykonawcom Warunki, jakie muszą spełniać wykonawcy: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)wykażą że w ciągu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujących) obiektach służby zdrowia o wartości minimum 3 000 000 zł netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zł netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zł netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na więcej niż jedno zadanie, zawierających jednocześnie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doświadczenie to są w stanie wykazać przedkładając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 1.000.000,00 PLN, c)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, d)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych osób do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; f)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. h)na wykonane zamówienie udzielą gwarancji na okres min. 3 lata i)W przypadku propozycji rozwiązań równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty karty katalogowe proponowanych materiałów w języku polskim oraz załączyć kopie wymaganych przepisami prawa certyfikatów, aprobat i dopuszczeń, które będą podstawą do oceny przez Zamawiającego równoważności oferty. Oferty nie spełniające powyższych wymagań będą odrzucone jako niezgodne z treścią SIWZ. W przypadku zaoferowania materiałów projektowanych nie wymaga się załączania do oferty kart katalogowych urządzeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 2.Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605). 5.Uchwała wspólników o umocowaniu do reprezentowania spółki cywilnej. 6.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 7.Wypełniony Formularz ofertowy - druk nr 1 8.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 2 9.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w czynnych (pracujących) obiektach służby zdrowia o wartości minimum 3 000 000 zł netto dla zadania nr 1, 2 000 000 zł netto dla zadania nr 2, 2 000 000 zł netto dla zadania nr 3 albo 5 000 000 netto przy ofercie na więcej niż jedno zadanie, zawierających jednocześnie roboty budowlano - montażowe w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wentylacyjno-klimatyzacyjnej, a doświadczenie to są w stanie wykazać przedkładając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - druk nr 3 10.Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 1.000.000,00 PLN. 11.Kserokopia uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa - kierownika budowy. 12. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w szczególności specjalistyczny sprzęt do wycinania elementów konstrukcyjnych tj. ścian i stropów żelbetonowych 13. Kosztorys ofertowy. 14. W przypadku składania oferty równoważnej - karty katalogowe oferowanych materiałów, certyfikaty, aprobaty techniczne, dopuszczenia. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.2 mogą być przedstawione w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu firmy. Upoważnienie do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krosno.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach