Przetargi.pl
naprawa gminnych dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska przy pomocy specjalistycznego sprzętu typu: równiarka, walec, spryskiwarka.

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2867700 , fax. 061 2867702
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2867700, fax. 061 2867702
    REGON: 00052578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    naprawa gminnych dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska przy pomocy specjalistycznego sprzętu typu: równiarka, walec, spryskiwarka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    równanie, wałowanie, profilowanie, utwardzanie żużlem, gruzem budowlanym, grysem kamiennym, ścinka poboczy dróg, podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg z destruktu bitumicznego emulsją asfaltową z grysem asfaltowym oraz odnowa przepustów. Orientacyjna ilość równania, profilowania, wałowania szacuje się na ok. 600.000 m2, wbudowanie żużla ok. 2.500 t., wbudowania gruzu budowlanego ok. 3.000 t., wbudowanie grysu kamiennego ok. 4.000 t., ścinka pobocza ok. 5.500 m2, podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg z destruktu bitumicznego emulsją asfaltową z grysem asfaltowym ok. 3.100 m2, odnowa przepustów ok. 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu -spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj. a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykaz oświadczeń i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, c) Decyzja zezwalającą na transport materiałami niezbędnymi do wykonania przedmiotu umowy, d) Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie( np. referencje, protokóły odbioru). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać min.: - 1 zrealizowane zamówienie na prace związane z konserwacją i naprawą dróg o nawierzchni gruntowej-równanie, wałowanie, profilowanie wynikające z zawartej umowy o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto - 1 zrealizowane zamówienie na prace związane z wbudowaniem gruzu budowlanego lub grysu kamiennego lub żużla wynikające z zawartej umowy o wartości nie mniejszej niż łącznie 300.000 zł brutto - 1 zrealizowane zamówienie na prace związane z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni dróg z destruktu bitumicznego emulsją asfaltową z grysem asfaltowym wynikające z zawartej umowy o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto b) Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji umowy-Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ Wykonawca przystępujący do przetargu musi dysponować następującym sprzętem; - min. 2 równiarki, - min. 1 walec, - min. 1 skrapiarkę do emulsji, c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać dysponowanie osobami posiadającymi następujące uprawnienia.: - min. 2 osoby posiadające uprawnienia do obsługi równiarki, - min. 1 osobę posiadające uprawnienia do obsługi walca, - min. 2 osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. Do oferty należy dołączyć kserokopie stosownych uprawnień dla każdej osoby. 4. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym); Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, c) Decyzja zezwalającą na transport materiałami niezbędnymi do wykonania przedmiotu umowy, d) Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokóły odbioru). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać min.: - 1 zrealizowane zamówienie na prace związane z konserwacją i naprawą dróg o nawierzchni gruntowej-równanie, wałowanie, profilowanie wynikające z zawartej umowy o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto - 1 zrealizowane zamówienie na prace związane z wbudowaniem gruzu budowlanego lub grysu kamiennego lub żużla wynikające z zawartej umowy o wartości nie mniejszej niż łącznie 300.000 zł brutto - 1 zrealizowane zamówienie na prace związane z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni dróg z destruktu bitumicznego emulsją asfaltową z grysem asfaltowym wynikające z zawartej umowy o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto b) Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji umowy-Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ Wykonawca przystępujący do przetargu musi dysponować następującym sprzętem; - min. 2 równiarki, - min. 1 walec, - min. 1 skrapiarkę do emulsji, c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać dysponowanie osobami posiadającymi następujące uprawnienia.: - min. 2 osoby posiadające uprawnienia do obsługi równiarki, - min. 1 osobę posiadające uprawnienia do obsługi walca, - min. 2 osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. Do oferty należy dołączyć kserokopie stosownych uprawnień dla każdej osoby. 4. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r. i Dz. U. Nr 188, poz.1155 z 2008 r.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach