Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją i w okresie gwarancji roboty budowlanej: II etap remontu Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy ul.Narcyzowej 6 w Gdyni

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 058 6209798
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax. 058 6209798
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją i w okresie gwarancji roboty budowlanej: II etap remontu Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy ul.Narcyzowej 6 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje nadzorowanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1. wykonanie nowego półkolistego, przeszklonego wejścia głównego do budynku szkoły od strony ul.Narcyzowej, 2. wykonanie nadbudowy z przeznaczeniem pomieszczeń na aulę, 3. remont dachu nad częścią łącznika komunikacyjnego i zaplecza higieniczno - sanitarnego sali gimnastycznej, 4. przebudowę pomieszczeń, 5. przebudowę instalacji elektrycznych i sanitarnych, 6. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 7. wewnętrzne roboty wykończeniowe, 8. ocieplenie budynku z wykonaniem nowej elewacji, 9. wykonanie opaski wokół budynku, 10. opierzenia, 11. wyposażenie stałe i technologiczne, 12. wykonanie odwodnienia wokół budynku szkoły wraz z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 69 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali usługi polegające na pełnieniu nadzoru nad realizacją co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej z działu 12 PKOB (wraz z robotami instalacyjnymi i wykończeniowymi) o wartości robót budowlanych minimum 3 000 000,00 zł, których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert; 4. wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń systemem: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. formularz oferty w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1. 3. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonane należycie. 4. wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania - robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz z załączeniem ich uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 5. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; 6. wykaz prac, które wykonawca zamierza wykonać przy udziale podwykonawców o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 (w przypadku powierzenia części prac podwykonawcom). 7. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach