Przetargi.pl
REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH, AUTOKAROWYCH I PROMOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ

Jednostka Wojskowa 4024 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-912 Gdynia, ul. Strażacka 2-8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6265076 , fax. 058 6265076
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4024
    ul. Strażacka 2-8 2-8
    81-912 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6265076, fax. 058 6265076
    REGON: 22047026700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH, AUTOKAROWYCH I PROMOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: rezerwacja, sprzedaż i dostawa (do siedziby zamawiającego - lokalizacja: Gdynia - Centrum przy ul. Waszyngtona ) w terminach każdorazowo uzgadnianych z zamawiającym biletów lotniczych, kolejowych, autokarowych i promowych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych zagranicznych pracowników Marynarki Wojennej, w okresie od dnia 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1pkt.1-4 ustawy Pzp. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. -dysponowanie co najmniej 2 połączeniami telefonicznymi do obsługi spraw związanych z przedmiotem zamówienia przez 6 dni w tygodniu w godz. od 9:00 do 18:00 -2 połączeń ( w sytuacjach nagłych) w godz. od 18:00 do 9:00; -przynależność do IATA lub posiadanie ważnej autoryzacji IATA; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2.Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia - nie spełnia, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona w/w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 3.Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo -nie później niż-, czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione. 4.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 pkt. 1-10 i art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp. 5.Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje spółki cywilne i konsorcja. a)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VI niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. X. ppkt.7.3 SIWZ. b)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe i inne omyłki, zawiadomi o tym fakcie niezwłocznie wykonawcę - zgodnie z art. 87 ust. 2. 8. Jeżeli wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 , zamawiający odrzuci ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 4.Oświadczenie o posiadaniu co najmniej 2 połączeń telefonicznych (numerów) umożliwiających obsługę spraw związanych z przedmiotem zamówienia ( w godz. urzędowania i godz. nocnych). 5.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do IATA lub dokumentu potwierdzającego posiadanie autoryzacji IATA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach