Przetargi.pl
Nadbudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Świerklańcu wraz z wymianą kotłowni węglowej na gazową, wymianą centralnego ogrzewania oraz robotami wodno-kanalizacyjnymi

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844853 , fax. 032 2844852
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    ul. Młyńska 3 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844853, fax. 032 2844852
    REGON: 00054000900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Świerklańcu wraz z wymianą kotłowni węglowej na gazową, wymianą centralnego ogrzewania oraz robotami wodno-kanalizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie nadbudowy części parterowej budynku SP w Świerklańcu wraz z wymianą kotłowni węglowej na gazową, wymianą centralnego ogrzewania oraz robotami wodno-kanalizacyjnymi. Roboty będą prowadzone etapowo w funkcjonującym budynku. W pierwszym etapie wykonawca będzie zobowiązany w nieprzekraczalnym terminie 90 dni od dnia przekazania placu budowy wykonać stan surowy zamknięty części nadbudowanej wraz z podniesieniem i przedłużeniem klatki schodowej przy sali gimnastycznej. Wszystkie pomieszczenia na parterze budynku pod częścią nadbudowywaną, w których będą prowadzone roboty wynikające z pierwszego etapu robót powinny w terminie jego zakończenia być doprowadzone do stanu, który będzie pozwalał na ich niezakłócone użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem. Na czas trwania robót pierwszego etapu zamawiający wyłączy z użytkowania część budynku. Drugi etap obejmuje pozostały zakres robót należy wykonać do dnia 14 sierpnia 2014 roku. Harmonogram prac należy dostosować do funkcjonowania szkoły i prowadzić w sposób nie kolidujący z prowadzonymi zajęciami. O tym czy prowadzone roboty kolidują z funkcjonowaniem placówki będą decydowali wspólnie Dyrektor Szkoły i Inspektor Nadzoru. Roboty, przy których wytwarzany jest hałas nie mogą być prowadzone w trakcie zajęć lekcyjnych. Wykonawca będzie zobowiązany do oddzielenia w sposób trwały i szczelny części budynku, w których będą prowadzone roboty od pozostałej, użytkowanej części budynku. Zamawiający wyznaczy wykonawcy na zaplecze budowlane część placu szkolnego od strony zachodniej budynku szkoły, które powinno zostać przez wykonawcę zabezpieczone ogrodzeniem. Zamawiający nie udostępni wykonawcy pomieszczeń socjalnych, zużycie wody i prądu zostanie rozliczone z Dyrekcją Szkoły na podstawie wskazań podliczników, których montaż należy do wykonawcy. W dniu zgłoszenia zakończenia budowy wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej wymaganej przez PINB w Tarnowskich Górach. Wymagane świadectwo energetyczne powinno zostać sporządzone dla całego budynku szkoły. W przypadku uzgadniania protokołów odbioru przyłącza gazowego czy odbioru UDT dokumenty powinny być sporządzone na użytkownika obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieścisiedemtysięcyzłotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27 czerwca 2013 r. do godz. 9:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Urząd Gminy w Świerklańcu Ul. Młyńska 3 42-622 Świerklaniec Konto: Bank Spółdzielczy w Świerklańcu 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 1 Referatu Zamówień Publicznych i Funduszy a kserokopię (-e) potwierdzoną ( e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (Inżyniera Kontraktu) dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. swierklaniec.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach