Urząd Miasta i Gminy Glinojeck ogłasza przetarg
- Adres: 06-450 Glinojeck, ul. Płocka 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6740017 , fax. 023 6740014
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Glinojeck
ul. Płocka 12 12
06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie
tel. 023 6740017, fax. 023 6740014
REGON: 00053620300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego usytuowanego w granicach administracyjnych Gminy Glinojeck. Dostawa będzie się odbywała na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENERGA-Operator S.A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Spełniają warunki zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ. - Posiadają aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. - Posiadają aktualne umowy z Energa Operator Sp. z o.o. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Energii Operator Sp. z o.o. do obiektów Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale 4 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w dziale 3 SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wypełnione Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 7. Kopia nadania NIP. 8. Kopia nadania Regon. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 5 - 10, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12. Jeżeli reprezentacja-reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego. 5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazanie oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie faksu, nr faksu zamawiającego: (023) 6742818 bądź osobiście w siedzibie Zamawiającego tj.: UMiG Glinojeck 1. Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania dokumentów przekazanych w formie faksu przez Zamawiającego. 2. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną. 3. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w sposób jak opisany w pkt. 1 niniejszego działu, umożliwiający zapoznanie się przez Zamawiającego z ich treścią, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1600. 4. Strony obowiązane są informować siebie nawzajem o każdej zmianie adresu. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje wysyłane na ostatnio podany adres Wykonawcy będą uznawane za skutecznie złożone temu Wykonawcy. 5. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami jest Antoni Strzembeczny , tel. (023) 674 28 04
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_glinojeck/wiadomosci/lista/7/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA CENTRALNEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
Dodano: 2016-07-20 - Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulic i budynków Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-06 - Zakup energii elektrycznej do budynków Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
Dodano: 2016-06-13 - Usługa kompleksowa świadczona na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali,obiektów użytkowych, urządzeń komunalnych i zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Boguty-Pianki .
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej Elektrownia w Radomiu
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2016-04-22 - Sprzedaż energii elektrycznej do budynków Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny
Dodano: 2016-04-13 - Zakup energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Żabia Wola
Dodano: 2016-03-29 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków Krajowej Szkoły Administracji Publicznej, obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz usługę jej przesyłania i dystrybucji.
Dodano: 2016-02-17 - Zakup energii elektrycznej dla SPZZOZ w Przasnyszu.
Dodano: 2016-02-16