Przetargi.pl
Modernizacje i remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w roku 2013. Zn. spr. ZG- 2710-5/13

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Lutowiska 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4610168 w. 43 , fax. 013 4610168
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska
    Lutowiska 4 4
    38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie
    tel. 013 4610168 w. 43, fax. 013 4610168
    REGON: 37001452100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/web/lutowiska, e-mail: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl, fax:13 461 03 88
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacje i remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w roku 2013. Zn. spr. ZG- 2710-5/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są modernizacje i remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w roku 2013 które ze względów organizacyjnych podzielono na trzy części: Część I PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ CZARNA I KM 1+000 - KM 2+220 W LEŚNICTWIE CZARNA Projektuje się wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych od km 1+000 do km 2+220 j,n,: Nawierzchnia: - wykonanie niezbędnych robót ziemnych i ukształtowanie korony drogi; - wykonanie podbudowy drogi z tłucznia niesortowanego, grub. 35cm; - wykonanie warstwy jezdnej z tłucznia, grubości 12cm i szerokości 3,5m. Przebudowa uszkodzonych przepustów rurowych średnic ?40-60cm - 6sz Poprawa odwodnienia poprzez wykształcenie spadków poprzecznych jezdni, odmulenie lub wykonanie rowów przydrożnych, wykonanie sączków poprzecznych pod konstrukcją jezdni, montaż drewnianych wodospustów. Remonty i modernizacje istniejących mijanek, zjazdów i składów. W ciągu modernizowanego odcinka drogi planuje się ustawienie 2 znaków organizacji ruchu oraz 45 pachołków drogowych. Część II MODERNIZACJA DROGI LEŚNEJ POLANA 27 (POLANA-OTRYT) NR INW.242/37 W LEŚNICTWIE SĘKOWIEC I REMONT NA POZOSTAŁYM ODCINKU Projektuje się wykonanie robót remontowych od km 1+910 do km 2+250 i modernizacyjnych od km 2+250 do km 2+900 j,n,: Nawierzchnia: - wykonanie niezbędnych robót ziemnych i ukształtowanie spadków poprzecznych drogi; - uzupełnienie podbudowy drogi z tłucznia niesortowanego, grub.do 12cm; - wykonanie warstwy jezdnej z tłucznia, grubości 12cm i szerokości 3,2m. Przebudowa uszkodzonych sączków i przepustów rurowych średnic ?30cm na rurociągi PEHD śred. 40cm - 5 szt. Poprawa odwodnienia poprzez wykształcenie spadków poprzecznych jezdni, odmulenie lub wykonanie rowów przydrożnych i cieku przystokowego, wykonanie sączków poprzecznych pod konstrukcją jezdni, montaż drewnianych wodospustów. Remonty i modernizacje mijanek, zjazdów. Część III REMONT DROGI LEŚNEJ SĘKOWIEC 4N NR INW.242/28 NA WYBRANYCH ODCINKACH Projektuje się wykonanie robót remontowych w km 0+400 - 1+660, 2+100 - 2+300, 4+700 - 4+800, 6+250 - 6+500, 10+900 - 11+250 j,n,: Mechaniczne wyprofilowanie przeciwskarpy cieku przystokowego i przywrócenie profilu cieku koparką samojezdną na długości łącznej 4700m, Wyprofilowanie równiarką drogową i zagęszczenie walcami jezdni i pobocza na powierzchni 7200m2 w miejscach ustalonych z zamawiającym. Uzupełnienie profilu drogowego podbudowy tłuczniem kamiennym w miejscach ustalonych z zamawiającym w ilości 35m3, Uzupełnienie nawierzchni drogowej warstwą 10cm zgodnie z przedmiarem robót na powierzchni 3980m2, Uzupełnienie nawierzchni drogowej warstwą 15cm zgodnie z przedmiarem robót na powierzchni 120m2, Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej (zabudowy niewielkich ubytków nawierzchni) na łącznej powierzchni 355m2, w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, Wykonanie 3-ch szt. sączków poprzecznych z kruszyw w jezdni i poboczu, Zamontowanie 12 szt. drewnianych wodospustów wg załączonego projektu, Ustawienie 17 szt. słupków drogowych ograniczających w miejscach wskazanych przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w wysokości (na każdą część oddzielnie): Część I - 15 000,00 zł Część II - 5 000,00 zł Część III - 3 000,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego; Numer rachunku bankowego na który należy wnosić wadium: Bank BGŻ SA oddz. w Sanoku, konto nr 26 2030 0045 1110 0000 0153 5050 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w oryginale w kasie w siedzibie Zamawiającego do dnia 14.08.2013r., do godz. 14.00, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów za pomocą przesyłki pocztowej lub kurierskiej lub złożenie wraz z ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (poręczyciela). Poręczenie, gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 14.08.2013r., do godz. 14.00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, c) Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach