Przetargi.pl
modernizację budynku F

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
    REGON: 01066985300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizację budynku F
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lokalizacja obiektu : Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa - Międzylesie. działka nr ewid. 59, obręb 262. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych stanowiących III etap modernizacji budynku F. I. Zakres robót budowlano- montażowych do wykonania Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw robót budowlanych stanowiących zgodnie z tabelą wartości elementów scalonych III etap realizacji zadania Modernizacja budynku F, a w szczególności: Robót drogowych, obejmujących wykonanie podjazdu do wejścia głównego do budynku F oraz fragmentu drogi dojazdowej związanej z bud. F, w tym 1.1. Rozbiórek i robót przygotowawczych. 1.2. Robót ziemnych. 1.3. Robót drogowych (wbudowanie krawężników i obrzeży, wykonanie podbudowy i nawierzchni dróg). 2. Robót związanych z odwodnieniem dróg, w tym: 2.1. Robót ziemnych. 2.2. Budowę kanałów. 2.3. Montaż uzbrojenia kanałów i budowę studni chłonnych . 3. Robót związanych z oświetleniem dróg. 3.1. Budowę linii kablowej. 3.2. Instalację oświetlenia (latarń i opraw oświetleniowych). 3.3. Instalację rozdzielni elektrycznej. 4. Wykonanie podłączenia wody. Montaż międzyblokowych sieci wodociągowych zasilanej z budynku D: wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji z armaturą do instalacji w budynku F(wykonanej w II etapie realizacji). 5. Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: 5.1. Robót ziemnych. 5.2. Montaż przewodów z uzbrojeniem. 6. Wykonanie instalacji c.o i c.t. (kontynuacja instalacji wykonanej w II etapie realizacji). 7. Wykonanie instalacji gazów medycznych. Montaż rurociągów z armaturą specjalistyczną. 8. Wykonanie instalacji elektrycznej silno- i słaboprądowej bez osprzętu. (kontynuacja instalacji wykonanej w II etapie realizacji). Roboty w zakresie modernizacji budynku F wykonać należy zgodnie z nw dokumentacją oraz przedmiarami robót: 1. PBW - drogi i parkingi nr arch. 95 920. 2. PBW - odwodnienie dróg i parkingów nr arch. 95 958. 3. PBW - oświetlenia terenu. 95 932. 4. PBW - sanitarny - przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 93 477. 5. PBW - sanitarny - inst. c.o. nr arch. 93 463 6. PBW - sanitarny - instalacje ciepła technologicznego nr arch. 93 478. 7. PBW - instalacji gazów medycznych nr arch. 95 963. 8. PBW - instalacje elektryczne - silnoprądowe nr arch. 93 466. 9. PBW - instalacje elektryczne - słaboprądowe nr arch. 93 467. II. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia 1. Roboty będą wykonywane na podstawie: 1.1. Zatwierdzonego projektu budowlanego wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę modernizacji budynku F wydanym przez Prezydenta M.St. Warszawy dostarczonego przez Zamawiającego. 1.2. Szczegółowego zakres robót określonego w branżowych projektach wykonawczych oraz przedmiarach robót stanowiących ich integralną część dostarczonych przez Zamawiającego. 1.3. Zakres robót ujęty jest w tabeli wartości elementów scalonych sporządzonej przez Zamawiającego. 2.Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w: 2.1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 06.156.1118 z późniejszymi zmianami). 2.2. Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 10.11.2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 06.213.1568). 2.3. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. 02.75.690 z późniejszymi zmianami). 2.4. Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 06.80.563). 2.5. Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 01.62.627 z późniejszymi zmianami ). 2.6. Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. 01.62.628 z późniejszymi zmianami). 2.7. Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno-technicznych, w Polskich Normach oraz wytycznych w zakresie wykonawstwa budowlanego i warunków odbioru robót. Wszystkie roboty budowlane, instalacyjne i montażowe, oraz inne prace należy wykonać zgodnie z niniejszą SWIZ i dokumentacją projektową, dokonując przy tym na bieżąco wpisów w dzienniku budowy dostarczonym przez Zamawiającego, przebiegu robót oraz innych informacji i uwag, zgodnie z wymaganiami aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. 3. Wymagana dokumentacja techniczna powykonawcza i dokumenty odbiorowe. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dziennik i budowy oraz w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów: 3.1. Kompletną dokumentację powykonawczą, (gdy jest niekompletna należy wymienić brakujące jej elementy). 3.2. Protokoły techniczne odbioru robót branżowych (wymienić brakujące). 3.3. Atesty, certyfikaty i ew. aprobaty techniczne na wbudowane materiały, armaturę i urządzenia ze szczególnym wskazaniem na zastosowanie ich w obiektach służby zdrowia (wymienić brakujące). 3.4. Wymagane przepisami szczegółowymi protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez wykonawcę badań, sprawdzeń oraz prób (wymienić brakujące). 3.5. Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. 3.6. Instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, DTR dla wbudowanych wyrobów i urządzeń. 3.7. Oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami (w przypadku zmian oświadczenia kierownika budowy powinno być poświadczenie przez inspektora/ów nadzoru). 3.8 Oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu Budowy. 3.9. W przypadku gdy zmiany nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, Wykonawca dołączy kopię rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami powykonawczymi i uzupełniającym opisem technicznym. 3.10. Pisemną gwarancję jakości na wykonany przedmiot umowy. Wymieniony zbiór dokumentów winien być skompletowany oprawiony w sposób trwały i opatrzony szczegółowym wykazem. 4. Wymagania w zakresie wykonywanych robót. 4.1. Wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4.2. Zamawiający informuje, że preferuje poziom średni w odniesieniu do rozwiązań techniczno-technologicznych oraz kosztów. 4.3.Wykonawca wykonuje roboty w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 4.4.Wszelkie szczegółowe roboty budowlane, instalacyjne i montażowe oraz demontażowe Wykonawca wykonuje wg dokumentacji projektowej i zgodnie ze wszelkimi wskazówkami zawartymi w niniejszym SIWZ. 4.5.Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy. 4.6. Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów, materiałów i urządzeń Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. 4.7. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby budowlane muszą spełniać wymogi techniczno-sanitarne obowiązujące w obiektach służby zdrowia. 4.8. Wszystkie prace należy wykonywać w sposób umożliwiający ciągłość funkcjonowania i pracy Szpitala, zmniejszając ich uciążliwość przez zastosowanie odpowiedniego zabezpieczenia przed hałasem oraz przed przedostawaniem się kurzu i brudu z budowy. 4.9. Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami BHP, p. poż i innymi przepisami w zakresie prawa budowlanego. 4.10.Wykonawca w trakcie realizacji przebudowy zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie oraz w jej otoczeniu , a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i zagospodarowania lub utylizacji wszelkich zbędnych materiałów i urządzeń, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych. 4.11.Wszystkie zadania i prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiej. 5.Terminy wykonania zadania i harmonogram. 5.1. Zleceniodawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do dnia 30.11.2009 r. 5.2.Wykonawca najpóźniej w terminie do dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia w formie papierowej w 2 egz. i w formie elektronicznej w 1 egz. Harmonogram ten przed rozpoczęciem robót budowlanych podlega sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (dział Techniczny), za uprzednim powiadomieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.176,00 zł słownie zł: jedenaście tysięcy sto siedemdziesiąt sześć złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonawca winien wykazać się co najmniej 3 robotami budowlanymi odpowiadającymi opisowi przedmiotu zamówienia zgodnie z kodem CPV - 45-40-00-00-1, o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 którzy: 1.4.1. nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.4.2. w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłości nie ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 1.4.3. wykonawców, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4. osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.5. spółki jawne, których wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.6. spółki partnerskie, których partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.8. osoby prawne, których urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10. wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3. 1.4.11.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5 z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1.5.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzania oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 1.5.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; 1.5.3. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy; 1.5.4. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z kosztorysem oraz wypełnioną tabelą wartości elementów scalonych (załącznik nr 3). 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł 8. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. - wykonawca winien wykazać się co najmniej 3 robotami budowlanymi odpowiadającymi opisowi przedmiotu zamówienia zgodnie z kodem CPV - 45-40-00-00-1, o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11. Kosztorysy ofertowe konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.mssw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach