Przetargi.pl
Modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach Etap III: Modernizacja dziedzińca, instalacji sanitarnych, drogi w zakresie uzyskania parametrów drogi p.poż

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2720424 w. 106 , fax. 12 2721246
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach
    ul. Zdrojowa 18 18
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 2720424 w. 106, fax. 12 2721246
    REGON: 00029202000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach Etap III: Modernizacja dziedzińca, instalacji sanitarnych, drogi w zakresie uzyskania parametrów drogi p.poż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamierzenia budowlanego polega na zaprojektowaniu i wykonaniu następujących robót budowlanych: a) odcinka drogi o parametrach drogi pożarowej znajdującego się od strony zachodniej obiektu wraz z okalającymi ją ciągami pieszymi w postaci chodników i dojść. Powierzchnia istniejącej drogi wraz z kończącym jej przebieg placem manewrowym wynosi około 235m2, natomiast powierzchnia istniejących dojść i chodników wynosi około 263m2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje modernizację polegającą na usunięciu obecnej warstwy betonowej drogi, płyt chodnikowych wraz z obrzeżami, krawężnikami i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej oraz wykonanie nowych warstw wykończeniowych schodów wejściowych do budynku z placu manewrowego. Odprowadzenie wód opadowych z tego odcinka należy zaprojektować i wykonać do istniejącego systemu odprowadzania wód gruntowych do istniejącej kanalizacji opadowej. Przewiduje się pozostawienie istniejącego układu geometrycznego i wysokościowego drogi z nawiązaniem do istniejących rzędnych. b) Zaprojektowanie i wykonanie dziedzińca wewnętrznego znajdującego się w południowej części obiektu, bezpośrednio sąsiadującego ze stołówką. Istniejący dziedziniec składa się z części drogowej o powierzchni około 160m2, wykonany jest z płyt betonowych oraz z okalającą ją części stanowiącej ciągi piesze. Przedmiot tej części zamówienia obejmuje modernizację istniejącego dziedzińca poprzez usunięcie warstwy betonowej, płyt chodnikowych wraz z obrzeżami, krawężnikami oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej, przy zachowaniu podziału funkcjonalnego na część drogową i część pieszą, która będzie stanowić dojście do budynku dla osób niepełnosprawnych ruchowo dodatkowo skomunikowana z istniejącą rampą dla niepełnosprawnych zlokalizowaną przy wejściu do stołówki. Zakres tej części zamówienia obejmuje również odprowadzenie wód opadowych z dziedzińca poprzez istniejący system odprowadzania wód gruntowych do istniejącej kanalizacji opadowej oraz nasadzenie nowej zieleni w otoczeniu dziedzińca. c) Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji odcinka instalacji centralnego ogrzewania (rury o średnicy 2x150) oraz instalacji ciepłej wody użytkowej (rury o średnicy 50 i 32), przebiegającego w kanale technologicznym pomiędzy budynkiem kotłowni a budynkiem szkoły. Długość odcinka kanału międzyobiektowego wynosi około 75 mb. 2. Modernizację należy wykonywać na podstawie projektu budowlanego zatwierdzonego przez Zamawiającego, sporządzonego w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do SIWZ, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr. 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach wymienionych poniżej: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: 44 1240 6292 1111 0010 5125 6901 z dopiskiem Wpłata wadium - ZP-11/02/14. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Zamawiający, zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę prze upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsp.edu.pl/index.php/szkola/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach