Przetargi.pl
Modernizacja wodociągu w ul. Limanowskiego od Al. Włókniarzy do ul. Grudziądzkiej

Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-368 Łódź, ul. Piotrkowska 190
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6649100 , fax. 042 6649102
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
    ul. Piotrkowska 190 190
    90-368 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6649100, fax. 042 6649102
    REGON: 10007730100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wodociągu w ul. Limanowskiego od Al. Włókniarzy do ul. Grudziądzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja wodociągu w ul. Limanowskiego na odcinku od Al. Włókniarzy do ul. Grudziądzkiej. Zakres rzeczowy robót: * modernizacja wodociągu ? 250 mm w ulicy Limanowskiego o długości projektowanej 488,70 m od węzła 1 do węzła 11 * modernizacja wodociągu ? 160 mm w ulicy Pułaskiego o długości projektowanej 11,70 m od węzła 2 do węzła 12 * modernizacja przyłączy wodociągowych do posesji nr 203/205, 201, 197, 195, 193, 191, 189, 166 - 2 szt., 168, 174/176, 182, 190, 192. Przełączenie do zmodernizowanego wodociągu przyłączy wodociągowych do posesji nr 187 i 183/181 wraz z odtworzeniem nawierzchni. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 7 000,00 zł (słownie : siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto Zamawiającego tj. Łódzką Spółkę Infrastrukturalną Sp. z o. o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, w Banku Ochrony Środowiska SA. Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 166/168, 90-368 Łódź, nr 80 1540 12 45 2056 4803 2528 0005 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu pn : Modernizacja wodociągu w ul. Limanowskiego od Al. Włókniarzy do ul. Grudziądzkiej. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym. Oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w gotówce (przelew) winien być załączony do składanej oferty. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie oraz wystawione na Zamawiającego to jest na Łódzką Spółkę Infrastrukturalną Sp. z o. o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, oraz muszą zawierać zapisy, iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty dla ŁSI Sp. z o.o. w Łodzi pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemnie żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. gdy : a.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego: o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b.Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Zamawiającego. 5.Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzącego w skład podmiotu wspólnego ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego (wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego winni być wymienieni) - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 2, pkt. 2a i 3 upzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 9.1 w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego: o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.2 wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium , w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj: 1.3.1. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na renowacji wodociągu w technologii krakingu każda z nich o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 300 tys. zł. (z podatkiem VAT). 1.4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: Wykonawca dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności : 1.4.1. instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych ponadto osoba ta winna posiadać: 1.4.2. aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 1.5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : 1.5.1. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wystawiony na kwotę co najmniej 600 tys. zł. oraz ważny co najmniej w dniu składania ofert. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie, potencjał techniczny i kadrowy oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców. Nie dotyczy to warunku o którym mowa w pkt. 1.1 i 1.2 niniejszego rozdziału 2.3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć następujące dokumenty : W celu potwierdzenia warunku o którym mowa powyżej w pkt 1.1 - A.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku o którym mowa powyżej w pkt 1.3 - B. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na renowacji wodociągu w technologii krakingu z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania - zał. nr 3 do SIWZ . Do ww. wykazu Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia warunku o którym mowa powyżej w pkt 1.4 - C.Uprawnienia budowlane osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia (kierownik budowy) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych Do wskazanych wyżej uprawnień wykonawca winien załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku, gdy wskazana powyżej osoba, to osoba, którą Wykonawca będzie dysponował, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Zalecany przez Zamawiającego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku o którym mowa powyżej w pkt 1.5 - D. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wystawiony na kwotę co najmniej 600 tys. zł. oraz ważny co najmniej w dniu składania ofert. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć także : 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 upzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ. 2.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 4 upzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 3.. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w SIWZ z tym, że zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.A niniejszego rozdziału winien złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości . 3.2.Dokument o których mowa w pkt.3.1 a) niniejszego rozdziału winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 3.1. wówczas Wykonawca ten składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt.3.2. niniejszego rozdziału stosuje się odpowiednio. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie dokumenty wymienione w pkt. 1.A. muszą być złożone dla każdego z nich, zaś dokumenty wymienione w pkt. 1.B. - 1.D. niniejszego rozdziału winny być złożone przez tego/tych Wykonawcę(ów) który/którzy spełnia/spełniają warunek udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmiot wspólny oświadczenie o którym mowa w pkt. 2.1. składa ten/ci /Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy/ wykazuje/wykazują spełnianie warunków natomiast oświadczenie z pkt 2.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wchodzących w skład podmiotu wspólnego. Oświadczenie z pkt 2.1 złożone wspólnie przez wykonawców powinno być podpisane przez: - Wykonawcę/Wykonawców, który/którzy/ spełnia/spełniają warunki lub upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców lub - przez Pełnomocnika upoważnionego przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie z pkt 2.2 powinno być podpisane przez: -każdego Wykonawcę spełniającego warunek lub -upoważnionego przedstawiciela każdego Wykonawcy składającego oświadczenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach