Przetargi.pl
Modernizacja trzech dróg gminnych i mostku w Ławkach: 1)Droga z mostkiem oznaczona numerem geodezyjnym 134 o długości 260 m. 2)Droga oznaczona numerem geodezyjnym 148 i 154/1 o długości 190 m. 3)Droga oznaczona numerem geodezyjnym 205/1 i 217 o długości 195 m.

Gmina Wilczęta ogłasza przetarg

  • Adres: 14-405 Wilczęta, Wilczęta 84
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2496504 , fax. 55 2496503
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84 84
    14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2496504, fax. 55 2496503
    REGON: 00054375200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja trzech dróg gminnych i mostku w Ławkach: 1)Droga z mostkiem oznaczona numerem geodezyjnym 134 o długości 260 m. 2)Droga oznaczona numerem geodezyjnym 148 i 154/1 o długości 190 m. 3)Droga oznaczona numerem geodezyjnym 205/1 i 217 o długości 195 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja trzech dróg gminnych i mostku w Ławkach. a)Droga oznaczona numerem geodezyjnym 134 o długości 260 m. - ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego - ułożenie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z betonu asfaltowego - wykonanie trzech zjazdów - przebudowa mostku - wykonanie trzech przepustów - wykonanie rowów przydrożnych b)Droga oznaczona numerem geodezyjnym 148 i 154/1 o długości 190 m. - ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego - ułożenie warstwy ścieralnej grubości grubości 3 cm z betonu asfaltowego - wykonanie trzech zjazdów - wykonanie dwóch przepustów - wykonanie rowów przydrożnych c)Droga oznaczona numerem geodezyjnym 205/1 i 217 o długości 195 m. - ułożenie warstwy wiążącej grubości 4 cm z betonu asfaltowego - ułożenie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z betonu asfaltowego - wykonanie zjazdu - wykonanie przepustu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekty budowlane - przedmiary robót - specyfikacje techniczne 2) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji - 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 4.000,00 zł. (słownie : cztery tysiące złotych.) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 roku Nr 42,poz.275 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr : BS Malbork O/Młynary nr 21 8303 1029 0030 0300 0404 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4)Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w godz. 8:00 - 14:00. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 07.03.2012, do godz. 10:00 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania ofertą, b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona, 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach