Przetargi.pl
Modernizacja targowiska miejskiego w Głuchołazach przy ul. Moniuszki

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja targowiska miejskiego w Głuchołazach przy ul. Moniuszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa istniejącego targowiska miejskiego w ramach zadania „Modernizacja targowiska miejskiego w Głuchołazach przy ul. Moniuszki”, na terenie działek nr 1272 1230/7, 1264, 1265, 1229, polegająca na budowie kontenerów handlowych i biurowego, kontenera WC oraz wiat zadaszających ciągi piesze między kontenerami a także dużą wiatę nad stołami handlowymi. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zakres rzeczowy zadania określony w opracowanej dokumentacji budowlanej. „Modernizacja targowiska miejskiego w Głuchołazach przy ul. Moniuszki”, obejmuje : -rozebranie istniejących boksów handlowych oraz wiat zadaszających, -rozebranie wylewek betonowych, -rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, -rozebranie kontenera sanitarnego, -rozebranie ogrodzeń i latarni, -zadaszenie powierzchni handlowej, -zadaszenie miejsca gromadzenia odpadków wraz z wiatą gospodarczą, -dostawa i montaż boksów handlowych w zabudowie szeregowej, galeriowej do prowadzenia handlu oraz budynku administracyjno – handlowego, - wydzielenie stanowisk do sprzedaży i promocji lokalnych produktów w czterech równoległych rzędach, - wykonanie infrastruktury towarzyszącej, w tym: stanowiska parkingowe, ciągi pieszo-jezdne, zjazdy komunikacyjne , wydzielone i zadaszone miejsca gromadzenia odpadów, zielni i ogrodzenia, - wykonanie budynku zaplecza sanitarnego: WC damski-męski, WC dla osoby niepełnosprawnej, - rozbiórki istniejących obiektów znajdujących na terenie inwestycji, - montaż małej architektury – (ławki, kosze , stojaki rowerowe tablice informacyjne), - oświetlenie targowiska wzdłuż ciągów pieszych w postaci podwieszanych lamp oraz latarnie uliczne zlokalizowane wzdłuż ogrodzenia przy parkingu, - monitoring targowiska, - infrastruktura towarzysząca: sieci i przyłącza, instalacje sanitarne wewnętrzne, - wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i wejściową, -nasadzenia zieleni i trawniki, -zagospodarowanie działki, 2) wykonanie wszelkich robót oraz dostaw zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę nr 285/20 z dnia 15.04.2020r. oraz pozwoleniem zamiennym nr 494/20 z dnia 17.06.2020r., specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-2. 3. Dodatkowe uwagi dotyczące realizacji zadania: 1) Wykonawca przy realizacji inwestycji musi zapewnić możliwość funkcjonowania targowiska w czasie trwania robót budowlanych. Roboty budowlane należy etapować i podzielić plac budowy w taki sposób żeby na części mógł odbywać się handel a na części roboty budowlane. Istniejące boksy handlowe należy przenieść z części gdzie będą trwały roboty do części wydzielonej pod handel. Po zakończeniu pierwszego etapu handel zostanie przeniesiony do nowej części a roboty budowlane będą konturowane. 2) boksy handlowe należące do osób prywatnych zostaną zabrane przez właścicieli. Boksy handlowe będące własności Gminy zostaną zdeponowane w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Planowe miejsce depozytu to: targowisko(działka nr 1273) w Głuchołazach lub PSZOK Głuchołazy. 3) Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. 4) Na terenie dz. nr: 1273, część dz. nr 1233/1, 1275, część dz. nr 1246/2 przy ul. Moniuszki zaplanowana jest budowa krytego basenu w Głuchołazach.( Zamawiający posiada dokumentację projektową na ten cel dostępny pod adresem internetowym: http://bip.glucholazy.pl/1435/647/ii-przetarg-nieeograniczony-budowa-krytego-basenu-w glucholazach.html ). Szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w Dokumentacji przetargowej – załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą , sporządzoną na podstawie Formularza oferty Wykonawca składa: 1.Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.4. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach