Przetargi.pl
Modernizacja Szpitala wraz z rozwojem bazy opieki medycznej poprzez dobudowę dwóch klatek schodowych ewakuacyjnych zewnętrznych wraz z windą i wiatrołapem - zakres rzeczowy przedstawia załącznik nr 1 przedmiary robót budowlanych. Wojewódzki Szpital Reha

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szpitala wraz z rozwojem bazy opieki medycznej poprzez dobudowę dwóch klatek schodowych ewakuacyjnych zewnętrznych wraz z windą i wiatrołapem - zakres rzeczowy przedstawia załącznik nr 1 przedmiary robót budowlanych. Wojewódzki Szpital Reha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie do dnia 10 grudnia 2009 roku wykona roboty budowlane związane z modernizacją Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-55
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Kwoty wadium dla poszczególnych części: Część Kwota wadium CZĘŚĆ: A - Roboty budowlane i instalacyjne. 7.200,00 CZĘŚĆ: B - Dźwig szpitalny - dostawa i
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków na podstawie art. 22, ust. 1: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności. b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub też przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt. VII niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy mogą wspólnie się ubiegać o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykonawcy odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.a) do ppkt. 1.d). b) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) Jest niezgodną z ustawą. b) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp. c) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. d) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f) Zawiera błędy w obliczeniu ceny. g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp. h) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie art. 22, ust. 1 Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 Pzp - załącznik nr 3. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 24, ust. 1 i ust. 2 Pzp - załącznik nr 4. 3. Oświadczenie własne Wykonawcy na podstawie art. 44 Pzp o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu oraz o ich spełnieniu - załącznik nr 5. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami uprawnionymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. Należy podać minimum w wykazie trzy wykonane roboty budowlane spełniające warunki j.w. C. Inne dokumentu, które należy złożyć w ofercie, aby oferta była ważna: 1. Formularz ofertowo cenowy - załącznik nr 7. 2. Zaakceptowany druk - wzór umowy - załącznik nr 8. Zamawiający żąda, aby wykonawca posiadał polisę OC od wszelkich ryzyk, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca w terminie do 7 - miu dni po podpisaniu umowy zobowiązuje się do przedstawienie (złożenia) Zamawiającemu opłaconej polisy ubezpieczeniowej ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi robotami budowlano - montażowymi na czas realizacji przedmiotu umowy do czasu odbioru końcowego sumami gwarancyjnymi: dla części A: 120.000,00 zł, dla części B: 30.000,00 zł. Okres na jaki jest zawarta polisa ubezpieczeniowa musi zostać zawarta od dnia rozpoczęcia robót budowlanych (protokół przekazania frontu robót) do dnia ostatecznego (końcowego) odbioru robót bezusterkowym protokołem odbioru ostatecznego (końcowego) robót. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dodatkowo składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzpz - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykonawcy odnoszą się odpowiednio do każdego z wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne (pkt.: A i B). Natomiast dokumentami składanymi wspólnie są dokumenty wymienione w pkt. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa - notarialnie - zgodnie z art. 96 ustawy z 14.02.1991r.-Prawo o notariacie (Dz. U. Nr 42/2002, poz. 369 z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach