Przetargi.pl
Modernizacja siedziby Wiejskiego Ośrodka Kultury i Rekreacji poprzez zmianę konstrukcji i poszycia dachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian zewnętrznych i założenie instalacji odgromowej, oświetlenia awaryjnego i klimatyzacji

Wiejski Ośrodek Kultury i Rekreacji w Mszanie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-325 Mszana, ul. Mickiewicza 92
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4720076 , fax. 32 4752918
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wiejski Ośrodek Kultury i Rekreacji w Mszanie
    ul. Mickiewicza 92 92
    44-325 Mszana, woj. śląskie
    tel. 32 4720076, fax. 32 4752918
    REGON: 24013741100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja siedziby Wiejskiego Ośrodka Kultury i Rekreacji poprzez zmianę konstrukcji i poszycia dachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian zewnętrznych i założenie instalacji odgromowej, oświetlenia awaryjnego i klimatyzacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: roboty rozbiórkowe, wykonanie fragmentu muru wewnętrznego, nadmurowanie ścian kolankowych, wykonanie wieńców i rdzeni żelbetowych, komina, montaż podciągów stalowych, konstrukcji więźby dachowej, naprawę ścian zewnętrznych, wewnętrznych, komina, instalację elektryczną (dla klimatyzacji), instalację odgromową, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszanych, tynki, malowanie ścian, obróbki blacharskie, pokrycie dachu, zabudowę schodów składanych na dach, odwodnienie dachu, barierki śniegowe, docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, balustrady i kraty okienne, parapety okienne, montaż klimatyzacji, montaż elektrycznego podgrzewacza wody i montaż wentylatorów ściennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwatysiące 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń. 3. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót: - w branży budowlanej, - w branży instalacyjnej, - w branży elektrycznej, 4.Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie remontów budynków z uwzględnieniem wymiany konstrukcji dachów o wartości nie mniejszej niż 50% wartości zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy 5. Posiadają dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym (załącznik nr 4 Formularza oferty) 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 Formularza oferty). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt IV składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ze wskazaniem, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (roboty remontowe budynków z uwzględnieniem wymiany konstrukcji dachu) i wartością (minimum 50% wartości zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 6 Formularza oferty); 9. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane spełniająca powyższy warunek i ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt 6) zostały wykonane należycie; 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w szczególności osoby pełniącej funkcję kierownika budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 7 Formularza oferty); 11. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w branży budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego; 12. Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zakresu wykonywanych przez nich czynności. 13. Podpisany projekt umowy wraz z załącznikiem - parafka na każdej stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach