Przetargi.pl
Modernizacja przewiązki szkoły PZ nr 1 w Oświęcimiu

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja przewiązki szkoły PZ nr 1 w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja przewiązki szkoły PZ Nr 1 w Oświęcimiu. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem: I. Termomodernizacja budynku (przewiązki). Izolacja termiczna ścian:Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską; Demontaż krat okiennych; Rozebranie obróbek blacharskich parapetów z blachy powlekanej z późniejszym montażem nowych; Demontaż betonowych parapetów zewnętrznych; Skucie węgarków i odparzonych tynków;Demontaż blachy z podkonstrukcją z łat drewnianych; Demontaż rur spustowych z późniejszym montażem nowych;Demontaż rynien z późniejszym montażem nowych;Demontaż przewodów odgromowych mocowanych na wspornikach w ścianie z późniejszym montażem nowych w rurach winidurowych; Demontaż istniejących elementów z ponownym montażem takich jak: lampy, kamery, itp.; Demontaż istniejącego zadaszenia z blachy stalowej na wspornikach; Demontaż istniejących wsporników stalowych zadaszenia; Skucie i uzupełnienie odparzonych tynków;Wykonanie bruzd w ścianach pod rury winidurowe; Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką - mokrą, czyszczenie mechaniczne i zmycie ścian zewnętrznych; Izolacja termiczna ścian; Tynkowanie; Montaż płytek klinkierowych ze spoinowaniem. Izolacja termiczna ścian fundamentowych i cokołów: Demontaż warstwy asfaltowej, montaż opaski żwirowej; Demontaż opaski z płyt chodnikowych 50x50cm, montaż opaski żwirowej; Roboty ziemne - wykop odcinkami dla odsłonięcia ścian fundamentowych i późniejszy zasyp; Demontaż starej hydroizolacji/izolacji; Demontaż i ponowny montaż uziemienia (otoku); Demontaż i ponowny montaż nowych rur spustowych z czyszczakami; Skucie odparzonych tynków cokołu; Skucie nierówności na ścianach fundamentowych; Osuszanie i odgrzybianie fragmentów ścian tego wymagających; Tynkowanie - wyrównanie powierzchni ścian fundamentowych; Montaż hydroizolacji z podkładem; Montaż izolacji termicznej z warstwa osłonową - folia kubełkowa;Montaż nowych rur spustowych; Wpięcie rury spustowej do Kd. Remont kominów: Demontaż betonowych czapek kominowych z późniejszym montażem nowych; Demontaż obróbek blacharskich; Demontaż kominowych kanałów wentylacyjnych podlegających remontowi; Odtworzenie kominowych kanałów wentylacyjnych z cegły klinkierowej; Montaż siatek przeciw ptakom. Izolacja termiczna stropodachów: Demontaż przewodów odgromowych z późniejszym montażem nowych;Demontaż rynien z późniejszym montażem nowych; Rozebranie obróbek blacharskich z późniejszym montażem nowych; Remont ścianki attykowej i okapu dachu; Czyszczenie i przygotowanie podłoża; Montaż styropapy z obróbką kominów papą i ścian przyległych. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; Montaż nowych okien PCV; Montaż nowych okien - aluminium ocieplone; Przełożenie istniejących drzwi wejściowych; Demontaż parapetów wewnętrznych; Remont ścian pod oknami; Tynkowanie; Malowanie; Uzupełnienie posadzki. Remont istniejących schodów z pochylnią: Demontaż istniejących płytek; Demontaż istniejących wylewek; Demontaż okładzin betonowych; Demontaż istniejących balustrad; Montaż nowych wylewek; Montaż nowych płytek, Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej; Montaż wpustów odwadniających; Montaż wycieraczki. II. Prace konserwacyjne pomieszczeń przewiązki. Prace konserwacyjne pomieszczeń - Parter: Wymiana balustrady pomiędzy oknami na nową (stal malowana proszkowo) - pom. P0/05; Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P0/05; Wykonanie dylatacji na klatce schodowej - pom. K3; Rozebranie wykładziny ściennej w ilości ok. 4m2, rozebranie ścianki działowej z płyt gipsowo - kartonowych na pojedynczym ruszcie metalowym, pokrytym jednostronnie płytą w ilości ok. 4,8m2 wraz z ponownym ich odtworzeniem; Zerwanie istniejącej posadzki - pom. P0/05; Przygotowanie podłoża oraz wykonanie posadzki z płytek układanych na kleju wraz z cokołami (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P0/05;Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie - wszystkie pomieszczenia; Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian wewnętrznych - wszystkie pomieszczenia, Zabezpieczenie folią podłóg - wszystkie pomieszczenia; Mycie po robotach budowlanych; Usunięcie zawilgoceń na podwieszanych sufitach w pomieszczeniach sanitarnych; Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. Prace konserwacyjne pomieszczeń - Piętro: Demontaż wentylatorowni - pom. P1/07; Skucie fundamentu pod wentylatorownię - pom. P1/07; Skucie tynku wewnętrznego wraz z wykonaniem nowego w ilości ok. 1m2; Wykucie z muru ościeżnic drewnianych (szt. 6) oraz ościeżnic stalowych (szt. 4); Wykucie z muru kratek wentylacyjnych wraz z montażem nowych (szt. 3); Rozebranie wykładziny ściennej z płytek wraz z wykonaniem tynków zwykłych w miejscu ich rozebrania - pom. P1/04; Rozebranie wykładziny ściennej z płytek wraz z wykonaniem na nowo okładziny ściennej z płytek (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. P1/05; Ługowanie farby olejnej - pom. K3, P1/08; Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - pom. K3, P1/08; Rozebranie posadzek (tworzywa sztuczne, lastryko) - wszystkie pomieszczenia; Przygotowanie podłoża oraz wykonanie posadzki z płytek układanych na kleju wraz z cokołami (rozmiar płytek, kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) - wszystkie pomieszczenia łącznie z klatką schodową; Dostawa wraz z montażem drzwi płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami drewnianymi (8 drzwi z tego 2 z kratką wentylacyjną); Wykonanie balustrady na klatce schodowej z profili stalowych malowanych proszkowo - pom. K3; Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie - wszystkie pomieszczenia; Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian wewnętrznych - wszystkie pomieszczenia, Zabezpieczenie folią podłóg - wszystkie pomieszczenia; Mycie po robotach budowlanych; Malowanie farbą olejną elementów metalowych wraz z szpachlowaniem w ilości ok. 1,8m2; Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. III. Remont instalacji sanitarnych (przewiązki). Instalacja wodno - kanalizacyjna, centralnego ogrzewania oraz wentylacyjna: Prace demontażowe i pośrednie; Remont instalacji centralnego ogrzewania; Remont instalacji wodnej; Remont instalacji kanalizacyjnej; Remont instalacji wentylacyjnej. IV. Przebudowa instalacji elektrycznych (przewiązki). Wewnętrzna instalacja elektryczna: Wykonanie rozdzielnicy głównej TG oraz tablicy rozdzielczej zasilania przewiązki T0.4; Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia i gniazd komputerowych; Wykonanie instalacji słaboprądowej i dzwonkowej; Wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacje projektowe (projekty wykonawcze), b) przedmiary robót (poglądowe, nie służące do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) audyt energetyczny budynku. UWAGA! Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw. głośne czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 1 w Oświęcimiu. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w dniu 29.04.2014 r. - dotyczy zakresu termomodernizacji. Pozostałe prace budowlane i konserwacyjne nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę oraz dokonania zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.14.2016 i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 217, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach