Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń pracowni gastronomicznych w Centrum Kształcenia Praktycznego

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń pracowni gastronomicznych w Centrum Kształcenia Praktycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Zakres zamówienia: 1.Roboty budowlane: -Demontaż boazerii z płyt pilśniowych twardych. -Rozebranie posadzek i wykładzin podłogowych. -Rozebranie podłoża betonowego pod posadzki łącznie z warstwą izolacji termicznej. -Demontaż drzwi z ościeżnicami. -Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. -Wykonanie otworów w ścianach łącznie z wykonaniem konstrukcji nośnej. -Poszerzenie otworów drzwiowych i zamurowania fragmentów ścian. -Wykonanie podbudowy betonowej pod posadzki ceramiczne łącznie z warstwą izolacji termicznej i przeciwwilgociowej. -Wykonanie fragmentów tynków. -Osadzenie ościeżnic drzwiowych i montaż drzwi. -Wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach. -Wykonanie posadzek z terakoty i tarketu. -Prace malarskie. -Montaż listew odbojowych 2.Instalacje elektryczne wewnętrzne: -Roboty demontażowe, przebudowa istniejącej instalacji, wydzielenie obwodów. -Oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych. -Tablice rozdzielcze (uzupełnienie aparatów). -Montaż opraw oświetleniowych. -Montaż osprzętu. -Pomiary pomontażowe. 3.Instalacje systemu sygnalizacji włamania i napadu: -Oprzewodowanie. -Montaż urządzeń. 4.Instalacje systemu telewizji dozorowej - monitoringu wizyjnego: -Oprzewodowanie. -Montaż urządzeń. 5.Instalacje logiczne - telefoniczna i komputerowa z dostępem do internetu: -Oprzewodowanie. -Montaż gniazd. -Montaż urządzeń. 6.Wewnętrzna instalacja wodociągowo - kanalizacyjna: -Instalacja wodociągowa. -Instalacja kanalizacyjna. -Zasilenie stacji wentylacyjnej w ciepłą wodę. -Przebudowa podejść pod piony. 7.Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej: II.Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1.Wykonawca powinien : a)zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, b)prowadzić dokumentację budowy (dziennik budowy), c)wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d)uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach, 2.Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiar robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13.07.2010 r. do godz. 9:45 wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta ING Bank Śląski S.A. 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Modernizacja pomieszczeń pracowni gastronomicznych w Centrum Kształcenia Praktycznego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, tj.: a)gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach