Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń na Laboratorium Katedry Technologii i Urządzeń Zagospodarowania Odpadów. Oznaczenie sprawy:OZ/B/99/BC/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane obejmujące wykonanie m.in; robót w zakresie częściowej modernizacji instalacji wod-kan , modernizacji instalacji elektrycznej oraz montażu wentylacji mechanicznej wywiewnej oraz wykonanie robót budowlanych w remontowanym pomieszczeniu po byłej sali jadalni stołówki , obecnie przeznaczonej na potrzeby laboratorium technologii odpadów, zlokalizowanym na pierwszej kondygnacji budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki. (CPV 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne) Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane których wartość zbilansowania w ramach przedmiotowego obiektu w 2009r . nie przekracza kwoty 5.150.000 Euro. Termin wykonania: do 5 tygodni (35 dni) od dnia podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 1.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe ( warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca) 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia . Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 4 robót budowlanych minimum po 1 z każdej n.w. branży odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj, a) roboty budowlane - na około 10 tys. zł netto , b) instalacje elektryczne - na około 10 tys. zł netto , c) instalacje wod.-kan. - na około 10 tys. zł netto, d) wykonanie wentylacji mechanicznej - na około 20 tys. zł netto. 4.Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą z każdej branży) posiadającymi a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności : -konstrukcyjno-budowlanej , -sanitarnej lub inżynieryjno - instalacyjnej obejmującej: instalacje i urządzenia wod.-kan., - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej i wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji (E) - urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV , potwierdzone przez SEP lub inną uprawnioną instytucję, c) Kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach dozoru (D) - urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV , potwierdzone przez SEP lub inną uprawnioną instytucję. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników określonych w pkt. A) 1.1.- 4.3. lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). Warunki przedmiotowe ( warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 5. Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 6.Wycena przedmiotu zamówienia. 7. Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych oraz wymagań dotyczących rozwiązań równoważnych. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 5.1, 6.1; - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 7.1. z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1 Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -jeżeli dotyczy. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu i miejsca wykonania.3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum po 1 z każdej branży robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności wykonywanych przez te osoby. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych. 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 5.1. Oferta Cenowa. 6.1.Kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów. 7.1. Katalogi lub opisy techniczne dotyczące oferowanych równoważnych materiałów, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - w języku polskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605z 2006 r.z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich w 3 - ch budynkach oświatowo-wychowawczych miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w obiektach gminnych w Gminie Siewierz w podziale na dwie odrębne części
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie docieplenia ścian budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 przy ul Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacją odgromową
Dodano: 2016-07-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku czynnego Sądu Rejonowego w Żorach
Dodano: 2016-07-21 - BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach przy ul. Łętowskiego 18
Dodano: 2016-07-20 - Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2016-07-20 - Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach przy ul. Bytomskiej 8b
Dodano: 2016-07-19 - Remont dachu krytego papą wraz z remontem stropu nad lokalem nr 12 w budynku przy ul. Piecucha 7a w Bytomiu
Dodano: 2016-07-19