Przetargi.pl
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO W ODDZIALE ZUS W ZABRZU PRZY UL. SZCZĘŚĆ BOŻE 18

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Szczęść Boże 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 277-86-66 , fax. 032 271-13-11
  • Data zamieszczenia: 2015-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu
    ul. Szczęść Boże 18 18
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 277-86-66, fax. 032 271-13-11
    REGON: 00001775600173
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO W ODDZIALE ZUS W ZABRZU PRZY UL. SZCZĘŚĆ BOŻE 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń archiwum zakładowego w Oddziale ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18. CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Dane dotyczące planowanej modernizacji: 1.Archiwum zakładowe składa się z 3 pomieszczeń usytuowanych na 3 kondygnacji (ostatniej) budynku przy ul. Szczęść Boże 18 w Zabrzu. Pomieszczenie nr 351 o pow. 109,3 m2 i wysokości ok. 3 m, pomieszczenie nr 354 o pow. 14,5 m2 i wys. ok. 3 m, pomieszczenie nr 359/360 o powierzchni 42,5 m2 i wys. ok. 3 m. Sufit podwieszany 2 x płyta GKF na ruszcie stalowym przytwierdzonym do stalowej kratowej konstrukcji dachu. Strop stanowi blacha stalowa T55 mocowana do konstrukcji kratowej. W przestrzeni stropodachu nie ma możliwości prowadzenia instalacji. Pion kanalizacyjny i wodociągowy z istniejącego WC zlokalizowanego w sąsiedztwie pomieszczeń. Jednostki zewnętrzne urządzeń klimatyzacyjnych należy umiejscowić na dachu. 2.Oprawy montowane w suficie podwieszanym z płyt gipsowo - kartonowych: pom. 351 - 11 szt. 4x18W, 14 szt. 1x36W, pom. 354 - 2 szt. 4x18W, pom. 359/360 - 7 szt. 4x18W. 3.Pomieszczenia są wyposażone w regały jezdne, posiadają system sygnalizacji pożaru oraz instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych, wentylację grawitacyjną i instalację c.o. 4.Parametry wilgotnościowo - temperaturowe wymagane w pomieszczeniach archiwum: a.Temperatura powietrza 14-18 st. C, z dopuszczalnym wahaniem dobowym 1 st.C, b.Wilgotność względna powietrza 30-50% RH z dopuszczalnym wahaniem dobowym 3% RH. Zakres zamówienia obejmuje:wykonanie klimatyzacji precyzyjnej, wykonanie instalacji wodnej, elektrycznej i odprowadzenia skroplin do szaf klimatyzacji precyzyjnej wraz z podłączeniem do instalacji budynkowych, wykonanie podłączenia rozdzielnicy klimatyzacji precyzyjnej do istniejącej centrali p.poż. montaż kanałów wentylacyjnych wraz z osprzętem, montaż konstrukcji wsporczych pod skraplacze, montaż skraplaczy, wykonanie instalacji freonowej, modernizacja instalacji oświetlenia (wymiana świetlówek na świetlówki LED), wykonanie niezbędnych robót budowlanych takich jak: przejść instalacyjnych przez przegrody budowlane, wykonanie drobnych robót wykończeniowych itp. uruchomienie wraz z wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej i wentylacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych: dostawa i montaż konstrukcji pod 3 szt. skraplaczy oraz kanałów wentylacyjnych zgodnie z załączonym rysunkiem, wykonanie niezbędnych rusztowań wewnętrznych, transport materiałów, zabezpieczenie przed zabrudzeniem i zniszczeniem podczas wykonywania robót nowo zamontowanych elementów oraz wyposażenia budynku, koszt ubezpieczeń, koszt robót tymczasowych i towarzyszących należy wliczyć do kosztu robót podstawowych. Zabezpieczenie interesów osób trzecich: Wykonawca wydzieli, zabezpieczy i oznakuje miejsce prowadzenia robót, Wykonawca będzie prowadził roboty w taki sposób aby uniknąć nadmiernego zapylenia oraz hałasu, roboty nieuciążliwe należy prowadzić w godzinach od 600 do 1500 natomiast roboty uciążliwe ze względu na hałas lub zapylenie po godzinach pracy Oddziału, Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt strzec mienia znajdującego się na terenie budowy. Ponosi on aż do chwili zakończenia robót odpowiedzialność materialną za szkody wynikłe na terenie budowy, Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń zlokalizowanych w miejscu prowadzenia robót. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w trakcie trwania robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi przedstawiciela Zamawiającego, zainteresowanych użytkowników, właścicieli uszkodzonych instalacji oraz będzie z nimi współpracował, dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy naprawie. Zaplecze dla potrzeb Wykonawcy: Zamawiający udostępni pomieszczenia w piwnicy jako szatnię oraz pomieszczenie WC. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych i zastosowanych urządzeń i aparatury: wymagania zostały określone w projekcie wykonawczym, każdy rodzaj robót w którym znajdują się nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nieodebraniem i niezapłaceniem, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, żeby materiały i urządzenia tymczasowo składowane na budowie, były zabezpieczone przed uszkodzeniem. Musi utrzymywać ich jakość i własności w takim stanie jaki jest wymagany w chwili wbudowania lub montażu. Dokumenty budowy: dziennik budowy, książka obmiarów, Wykonawca będzie przechowywał razem z dziennikiem budowy protokoły z badań i odbiorów, prób do odbioru końcowego, Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia pełnej dokumentacji wymaganej przepisami BHP. Termin realizacji zamówienia - do dnia 31.12.2015r. Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. Wykonawca w okresie gwarancji zapewni serwis urządzeń klimatyzacyjnych (koszty serwisu należy uwzględnić w cenie oferty)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach