Przetargi.pl
Modernizacja pawilonu zabiegów mokrych i borowinowych wraz z przystosowaniem do obowiązujących wymogów kompleksu szpitalnego K - 5752

20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Świdzińskiego 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4146900, 4146387 , fax. 018 4146240
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Świdzińskiego 4 4
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4146900, 4146387, fax. 018 4146240
    REGON: 49004414700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-wojskowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pawilonu zabiegów mokrych i borowinowych wraz z przystosowaniem do obowiązujących wymogów kompleksu szpitalnego K - 5752
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4: 1)Wymiana wind osobowych 2)Wymiana hydrantów wewnętrznych 3)Montaż kratek wentylacyjnych z ruchomymi kierownicami 4)Roboty budowlane pod nazwą: budowa łącznika 5)Roboty budowlane pod nazwą: przebudowa pawilonu zabiegów mokrych i borowinowych ( w tym wentylacja i klimatyzacja ). Wykonawca dla zamontowanych dźwigów osobowych ( wind ) zapewni serwis w okresie udzielonej gwarancji wraz z dokonywaniem przeglądów i konserwacji okresowych oraz bieżących wraz z całodobowym nadzorem nad sprawnością obu wind osobowych, których koszt musi zostać wliczony w cenę oferty. Wykonawca dla zamontowanej instalacji wentylacji i klimatyzacji zapewni serwis w okresie udzielonej gwarancji wraz z dokonywaniem przeglądów i konserwacji okresowych oraz bieżących wraz z całodobowym nadzorem nad sprawnością instalacji wentylacji i klimatyzacji, których koszt musi zostać wliczony w cenę oferty. Wykonawca będzie realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz opracowanym przez Wykonawcę i uzgodnionym z Zamawiającym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, planem zagospodarowania placu budowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu: -w dniu podpisania umowy: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -w ciągu 7 dni od daty przekazania placu budowy: plan zagospodarowania placu budowy. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania wszystkich parametrów nie gorszych od parametrów wskazanych w dokumentacji. Szczegółowy zakres i warunki realizacji robót przedstawiają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; projekty budowlano-wykonawcze; istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy; Wzór umowy gwarancji; Wzór umowy gwarancji na windy osobowe. Wzór umowy gwarancji na instalację wentylacji i klimatyzacji. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót służą wyłącznie do przygotowania wyceny, a nie do opisu przedmiotu zamówienia. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Od wykonawców oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji ( w tym ewentualne odkrywki po uzgodnieniu z Zamawiającym ), które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Dla całości prac budowlanych należy uwzględnić poniższe wytyczne: 1.Przygotowany przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo-finansowy musi obejmować rozbicie na: wyszczególnienie zakresu rzeczowego, wartość (nakłady zł brutto ), okres realizacji. 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać elementy składające się na przedmiot umowy w terminach przewidzianych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 3.Przygotowany przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym i zatwierdzony przed podpisaniem umowy przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy będzie stanowił załącznik do umowy. 4.Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia wraz z instalacjami i wyposażeniem określony w punkcie 3 części I specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( nie dotyczy wind osobowych i klimatyzacji ). 5.Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na windy osobowe oraz instalację wentylacji i klimatyzacji wraz z instalacjami i wyposażeniem o których mowa w punkcie 3 części I specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.Wykonawca jest zobligowany na swój koszt do wykonywania czynności serwisowych w okresie udzielonej 36 miesięcznej gwarancji wraz z dokonywaniem przeglądów i konserwacji okresowych oraz bieżących wraz z całodobowym nadzorem nad sprawnością wind osobowych i instalacji wentylacji i klimatyzacji. 7.Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt do konserwowania urządzeń dźwigowych w okresie udzielonej 36 miesięcznej gwarancji zgodnie z wytycznymi producenta dźwigów (wind), dokumentacją techniczno-ruchową urządzenia, instrukcją konserwacji oraz przepisami Wojskowego Dozoru Technicznego. 8.Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt do konserwowania instalacji wentylacji i klimatyzacji w okresie udzielonej 36 miesięcznej gwarancji zgodnie z wytycznymi producenta instalacji wentylacji i klimatyzacji. 9.Uwaga: zarówno kolor farb jak i płytki gres podlegają akceptacji przez Zamawiającego. Wzornik płytek jest zdeponowany u Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby wartość robót w wysokości 60 % była wykonana w terminie do 2012/12/10. Wartość zamówienia poniżej 5 000 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-wojskowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach