Przetargi.pl
MODERNIZACJA OGÓLNODOSTĘPNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA ZBIORNIKU WODNYM „KLEKOT”

Ośrodek Sportu i Rekreacji we Włoszczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, Wiśniowa 43
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 33 35 100
  • Data zamieszczenia: 2022-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji we Włoszczowie
    Wiśniowa 43
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 33 35 100
    REGON: 000330134
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-wloszczowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA OGÓLNODOSTĘPNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA ZBIORNIKU WODNYM „KLEKOT”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na zbiorniku wodnym „Klekot” Teren realizacji inwestycji obejmuje działkę o numerze ewidencyjnym gruntów nr ewid. 155/3, obręb numer 0004 – Czarnca. W ramach zadania zostanie wykonane między innymi:-zagospodarowanie terenu przy zbiorniku wodnym,-remont i modernizacja budynku technicznego,-wymiana zbiornika na nieczystości ciekłe,-wykonanie studni wodociągowej,-dostawę i montaż elementów małej architektury (stojaki na rowery, altana dla ratowników),-utwardzenie istniejącego terenu przy użyciu kruszywa łamanego,-wykonanie boiska rekreacyjnego do piłki plażowej o nawierzchni piaszczystej,-wykonanie podłączeń energii elektrycznej, wody i kanalizacji sanitarnej do punktów małej gastronomi,-wykonanie wydzielenia magazynu na kajaki i rowerki wodne wraz z robotami towarzyszącymi. Dokumentacja projektowa, która składa się z: -projektu budowlanego,-przedmiarów robót, Zakres robót obejmuje również:-roboty przygotowawcze (zabezpieczenie i wyznaczenie terenu budowy),-roboty pomocnicze (pomiarowe w trakcie realizacji robót, wytyczenie geodezyjne planowanego zakresu robót, mechaniczne ścinanie i karczowanie istniejących drzew wraz z usunięciem pni, ręczne ścinanie i karczowanie zagajników, zabezpieczenie istniejących obiektów kubaturowych, zagospodarowania terenu oraz istniejącej infrastruktury technicznej i elementów małej architektury),-roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe związane z remontem i modernizacją budynku technicznego oraz wymianą zbiornika na ścieki sanitarne,-roboty ziemne (wykopy, załadunki, przewozy, nasypy, wywozy, dowiezienia, zasypania, niwelacje terenu, plantowanie i wyrównywanie terenu),-warstwy odsączające z piasku pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,-podbudowy tłuczniowe pod utwardzenie terenu oraz pod nawierzchnie z kostki brukowej,-nawierzchnie z kostki brukowej pod ciągami komunikacyjnymi,-elementy betonowe nawierzchni ciągów komunikacyjnych (obrzeża betonowe),-roboty budowlane związane z remontem i modernizacją oraz wyposażeniem istniejącego budynku technicznego w zakresie branży budowlanej (m.in. skucie tynków i istniejącej glazury, położeniu nowych tynków cementowo-wapiennych i gładzi gipsowych, malowaniu ścian wewnątrz budynku, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem i wykończonych tynkiem silikonowym i płytkami ceramicznymi imitującymi drewno, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę wszystkich instalacji elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych) oraz instalacyjnej elektrycznej (w tym ogrzewania przy pomocy grzejników elektrycznych) i sanitarnej wraz z uzdatnianiem wody,-roboty instalacyjne (przyłącza zewnętrzne wodociągowe, kanalizacyjne i energetyczne do budynków oraz punktów gastronomicznych oraz oświetlenia terenu i istniejącej wiaty),-studnię wierconą głębinową na potrzeby poboru wody do celów sanitarno – epidemiologicznych,-wymianę zbiornika żelbetowego na ścieki sanitarne, -roboty towarzyszące (dostawa i montaż elementów małej architektury, budynku drewnianego z podcieniem dla ratowników, wykonanie pomieszczenia magazynu kajaków i rowerków wodnych pod istniejącym pomostem wraz z wykonaniem ścian oporowych, osłon oraz bram wjazdowych, oraz dostawa i montaż nowych słupów oświetleniowych wraz z ich podłączeniem), -roboty wykończeniowe (związane z wykończeniem budynku technicznego oraz porządkowanie terenu, wywóz pozostałych odpadów, wyrównywanie i plantowanie terenu, zakładanie trawników, przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego),-obsługę geodezyjną końcową w zakresie oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia oraz zamkniętego wachlarza robót niezbędnego do realizacji zadania. Zostały załączone do SWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Zobowiązuje się Wykonawcę, aby pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wszystkie zastosowane materiały muszą spełniać aktualne wymagania branżowe (dopuszczone do obrotu na rynku polskim) oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje, oraz dopuszczenie do obrotu w budownictwie oraz certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość – 10 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 z późn.zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego PKO BP nr: 10 1020 2629 0000 9002 0236 4834 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: MODERNIZACJA OGÓLNODOSTĘPNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA ZBIORNIKU WODNYM „KLEKOT”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1)musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2)z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3)powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4)termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5)w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6)beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Ośrodek Sportu i Rekreacji we Włoszczowie ul. Wiśniowa 43, 29-100 Włoszczowa;7)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8)musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.W przypadku wniesienia wadium w formie:a)pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;b)poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 3)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 4)Zdolności technicznej lub zawodowej W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas wykonania zamówienia: min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 6). Uwaga:Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji, w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach