Przetargi.pl
Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30 w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012r

Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. A. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7373100 do 105 , fax. 032 7373105
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o.
    ul. A. Mickiewicza 2 2
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 032 7373100 do 105, fax. 032 7373105
    REGON: 27310647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nse.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30 w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012 r. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego modernizacji odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30, zabudowanego w Zakładzie Ciepłowniczym Piast w Bieruniu, polegającej na: opracowaniu i dostarczeniu Zamawiającemu w 3 egz. wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym dokumentacji technicznej - wielobranżowego projektu technicznego wykonania modernizacji odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30, Wykonawca na podstawie opracowanej dokumentacji wystąpi do Starosty Powiatowego w Bieruniu ze zgłoszeniem robót. Zamawiający posiada aktualną mapę obiektu do celów projektowych. Dla przedsięwzięcia nie ma obowiązku przeprowadzania oceny oddziaływania na środowisko). wykonaniu modernizacji odpylacza elektrostatycznego (elektrofiltru) kotła WRm30 na podstawie opracowanych projektów. Modernizacja obejmuje najważniejsze elementy infrastruktury systemu odpylania kotła WRm30: Modernizację elektrofiltru typ BS-672 wielkość 27/7,5/2x9/0,3, w zakresie: elektrod, strzepywaczy, doposażenia zespołów zasilających w dzielniki napięcia, zabudowy regulatorów cyfrowych i panelu operatorskiego, Wykonanie instalacji oświetlenia układu odpylania. Modernizując odpylacz elektrostatyczny uwzględnić obecność siarczanu amonu w pyłach za kotłem, który powstaje po procesie odsiarczania amoniakalnego spalin. Wykonawca przeprowadzi rozruch i ruch próbny zmodernizowanej instalacji odpylania spalin kotła WRm30, a w czasie badań gwarancyjnych zapewni nadzór nad procesem technologicznym. Przeprowadzenie prac modernizacyjnych musi spowodować: zmniejszenie ilości zanieczyszczeń odprowadzanych do atmosfery co, wpłynie na poprawę jakości powietrza w obszarze oddziaływania kotła. Warunki techniczne, jakim powinien odpowiadać układ odpylania po modernizacji: Układ elektrostatycznego odpylania - należy uwzględnić, że po wykonaniu instalacji odsiarczania amoniakalnego w pyłach znajdują się drobne cząstki siarczanu amonu; Sprawność odpylania - taka, aby osiągnąć emisję nie przekraczającą 100 mg/m3 u w przeliczeniu na zawartość tlenu - 6%. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu: 24 miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi na przedmiot umowy (prawidłowe wykonanie prac i dostawa urządzeń stanowiących przedmiot niniejszej umowy), oraz zapewnia dla prawidłowego funkcjonowania przedmiotu umowy w okresie 3 lat od terminu upływu tej gwarancji dostępność niezbędnych części zapasowych i zamiennych (lub ich odpowiedników). 60 miesięcznej gwarancji utrzymania następujących parametrów: dla instalacji odpylania spalin - ograniczenie emisji pyłu poniżej 100mg/m3u przy zawartości 6% O2 w spalinach (przy pracującej IOS zapewniającej utrzymanie stężenia SO2 poniżej 1300 mg/m3u) , dla spalanego w palenisku kotła węgla kamiennego typu 31.2, sortyment MII, klasa 19, Wd min = 19 000 [kJ/kg], Wd max = 20 999 [kJ/kg], S max = 1,20 [%]. Wykonawca zleca na własny koszt badania dla potwierdzenie efektu ekologicznego (ograniczenie emisji pyłu przez instalację odpylania), o których wyżej mowa do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej. Wykonawca przed w/w badaniami przedstawi Zamawiającemu do wyboru minimum trzy jednostki badawcze posiadające akredytację. W przypadku nie uzyskania gwarantowanego umową ograniczenia emisji przez instalację odpylania, w terminie dla Zamawiającego dogodnym, Zamawiający udostępni Wykonawcy elektrofiltr do wykonania prac naprawczych poprawiających efekty działania instalacji odpylania spalin. Po zakończeniu przez Wykonawcę prac naprawczych instalacji odpylania spalin, Wykonawca ponownie zleca badania dla potwierdzenie efektu ekologicznego, do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej, oraz pokrywa koszty tych badań. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest: oświadczenie o zakończeniu prac stanowiących przedmiot zamówienia (umowy), dostarczenie dokumentacji modernizacji instalacji odpylania spalin, dostarczenie świadectwa kontroli jakości, DTR, instrukcji, kart, aprobat, certyfikatów, aprobat i atestów dla zabudowanych materiałów i urządzeń, dostarczenie sprawozdań z badań gwarancyjnych, potwierdzających spełnienie wymogów ekologicznych, pisemne zgłoszenie Wykonawcy do odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia (umowy), spisanie protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia (umowy). Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w Szczegółowym opisie potrzeb Zamawiającego (przedmiotu zamówienia) zawierającym rzeczowy zakres zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. W wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi, wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana składu osobowego może nastąpić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień budowlanych. Obowiązki stron wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. Przekazanie frontu robót Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi w uzgodnionym pomiędzy Stronami terminie. Zamawiający przed złożeniem oferty umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia objętego przetargiem, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość skorzystania - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy - z energii elektrycznej i wody przemysłowej, z zastrzeżeniem konieczności zarejestrowania i udokumentowania zużycia energii elektrycznej. Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem odpadów powstałych w wyniku wykonywania niniejszej umowy (art. 3 ust. 1 pkt 19 i 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach, Dz. U. 2013.21) z wyłączeniem odpadu o kodzie17 04 05 żelazo i stal - złom stalowy i rury, którego wytwórcą i posiadaczem jest Zamawiający. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wywiezienia z terenu budowy wszelkich odpadów (za wyjątkiem złomu z metali) powstałych w wyniku wykonywania niniejszego zamówienia lub pozostałych po jej wykonaniu, oraz przekazania ich uprawnionym podmiotom z zachowaniem obowiązujących wymogów z zakresu gospodarki odpadami, wynikających z ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013.21). Wykonawca przekaże Zamawiającemu, jako potwierdzenie prawidłowego postępowania z odpadami, kopie kart przekazania wszystkich wywiezionych z terenu budowy odpadów o których mowa w ust.15. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do transportu i składowania w wyznaczonym miejscu w obrębie budowy odpadu o kodzie 17 04 05 żelazo i stal - złom stalowy i rury. Załadunkiem i wywiezieniem tego odpadu zajmie się firma przerobu złomu na zlecenie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w Rozdziale VI podrozdział I ust. 1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 83 1050 1070 1000 0023 5400 2863. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: Wadium w postępowaniu na Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30, znak sprawy: PNU 7/2013. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty. Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o okolicznościach stanowiących podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. ZWROT WADIUM Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 2 podrozdziału V. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nse.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach