Przetargi.pl
Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 791 na odcinku Rodaki -gr. województwa

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, Jakubowice 75
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3863830 , fax. 012 3863830
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach
    Jakubowice 75 75
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3863830, fax. 012 3863830
    REGON: 00058889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-drogi.pl/zdwkr
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 791 na odcinku Rodaki -gr. województwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych -21676,00 m2 - Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 pod warstwy wyrównawcze - 7387,20 m2 - Wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem otaczanym (frakcja 31, 5m), średnia grubość warstwy 6cm - 177,00 t - Mechaniczne wyrównywanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym 0/16mm do profilu poprzecznego i podłużnego; średnia grubość warstwy 5cm - 523,00 t - Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 pod warstwę wiążącą i ścieralną - 13310,00 m2 - Nawierzchnie z betonu asfaltowego 0/16 mm warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm, - 6710,00 m2 - Nawierzchnie z betonu asfaltowego 0/12,8 mm, warstwa ścieralna/ grub, warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 6600,00 m2 - Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym, grubość warstwy po uwałowaniu 12 cm - 2422,00 m2 - Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp. - 1404,00 m - Wywiezienie urobku -z oczyszczenia -rowów samochodami na odległość wg wskazań Wykonawcy - 421,20 m3 - Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe linie malowane mechanicznie - 145,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności 1)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do przedmiotu zmówienia uprawnienia budowlane c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III IWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno finansowej, doświadczenia potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana , Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg .wzoru zał. nr 3 SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających warunki, określone w pkt. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 4.SIWZ 4.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. III/3 SIWZ wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 5.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ujęte w Wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156 poz. 1118), w szczególności: -decyzje w sprawie nadania uprawnień budowlanych -wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem z określonym w nim terminem ważności. 6.Kosztorys ofertowy - zał. nr 5 SIWZ. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający o udzielenie zamówienia złożą pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji DZ.U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87 pozycja 605 ze zmianą Dz.U z 2008r Nr 188,poz1155.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-drogi.pl/zdwkr
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach