Przetargi.pl
Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 975 na odcinku Wielka Wieś - Roztoka

Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6211754 , fax. 014 6211754
  • Data zamieszczenia: 2012-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie
    ul. Ostrogskich 5a 5a
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6211754, fax. 014 6211754
    REGON: 00058889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 975 na odcinku Wielka Wieś - Roztoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy Zakres robót obejmuje : 1. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: Zakres prac objętych zamówieniem odc.190 od km 2+140 do km 3+140 o długości 1000 m Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: I. Opracowania wykonawczych rysunków roboczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, II. Wykonanie robot budowlanych określonych w wykonawczych rysunkach roboczych wykonanych przez wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2. Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 975 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy . W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane z letnim utrzymaniem . 3.Zapewnić ciągłość ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja oznakowania). 4.Remont konstrukcji nawierzchni do podstawowych parametrów podanych w części opisowej pkt. 1.1 5. Remont poboczy , 6. Remont urządzeń odwadniających, 7. Remont zjazdów indywidualnych i publicznych, 8.Zabezpieczenie i przebudowa urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci (w przypadku zaistnienia takiej konieczności). 9.Stała organizacja ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), 10.Roboty wykończeniowe i porządkowe, 11.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie wykonawczych rysunków roboczych 12. Odwodnienie - analiza istniejącego systemu odwodnienia wraz z odprowadzenia wody do odbiornika po remoncie nawierzchni. 13. Remont zatok autobusowych 14..Wyznaczenie i montaż słupków hektometrowych U-1, 15. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zleceniodawcę, 16. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach