Przetargi.pl
Modernizacja krytej pływalni w Ropczycach - Rozbudowa i przebudowa budynku krytej pływalni w Ropczycach - I etap

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2015-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja krytej pływalni w Ropczycach - Rozbudowa i przebudowa budynku krytej pływalni w Ropczycach - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. Modernizacja krytej pływalni w Ropczycach - Rozbudowa i przebudowa budynku krytej pływalni - I etap jest wykonanie stanu surowego zamkniętego rozbudowy istniejącego budynku krytej pływalni, zlokalizowanego przy ul. Konarskiego 6 w miejscowości Ropczyce gm. Ropczyce na działce nr ewid. 425/6 oraz 438/10, o budynek jednokondygnacyjny (od strony północno-zachodniej) o powierzchni zabudowy 77,67 m2, zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 10 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 10 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarze robót (przedmiar robót ma charakter pomocniczy, a ilości podane w nim mają charakter orientacyjny) stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: 2.1 wykonanie robót ziemnych, 2.2 wykonanie ław fundamentowych żelbetowych nowoprojektowanego budynku na podkładzie z chudego betonu, wykonanie ściany żelbetowej oraz słupów żelbetowych zakotwionych do istniejących stóp fundamentowych, 2.3 wykonanie izolacji poziomej ław fundamentowych - 2 x papa, 2.4 wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej ściany fundamentowej np.: Superflex 10 na zagruntowanym podłożu Eurolan 3K oraz termicznej płytą styrodur gr. 12 cm zabezpieczonej od strony gruntu folią kubełkową, 2.5 zasypanie fundamentów piaskiem z zagęszczeniem, wykonanie izolacji poziomej z papy pod ściany murowane, murowanie ściany bloczkami silikatowymi o gr. 24 cm, 2.6 wykonanie belek stropowych, wykonanie rdzeni żelbetowych, wykonanie wieńców żelbetowych, wykonanie stropu monolitycznego, wykonanie attyki, 2.7 wykonanie warstw stropodachu w tym m.in. warstw hydroizolacji z papy termozgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, warstw spadkowych ze styropianu EPS 100, termomodernizacji ze styropianu EPS gr. 20 cm, paroizolacji, 2.8 montaż obróbek blacharskich, 2.9 wykonanie nowych otworów w ścianie zewnętrznej istniejącego budynku krytej pływalni (od strony hali basenowej i obecnego pom. magazynu), wykonanie nad otworami nadproży z dwuteowników IPE 100 i 120, 2.10 montaż stolarki drzwiowej wraz z przeszkleniem o symbolach D1, D2, D3, 2.11 demontaż ogrzewania ściennego pod otwory drzwiowe i przeszklenie wraz z uzupełnieniem ścian i posadzki hali basenowej płytkami oraz wykonaniem izolacji przeciwwodnej, 2.12 wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z robotami towarzyszącymi, w tym rozbiórka kostki betonowej gr. 8 cm oraz jej wymiana na nową, 2.13 wykonanie docieplenia ściany styropianem o gr. 15 cm wraz z wyprawą tynkiem mineralnym pomalowanym farbami silikonowymi, 2.14 wykonanie instalacji ppoż. - hydrantowej wtynkowej w hali basenowej w tym montaż szafki hydrantowej ze stali nierdzewnej, 2.15 wykonanie instalacji grawitacyjnego odwodnienia dachu wraz z montażem wpustu dachowego z grzałką elektryczną oraz wykonanie instalacji elektrycznej koniecznej do prawidłowego funkcjonowania wpustu dachowego, 2.16 wykonanie cokołów murowanych, otworów i słupków pod centrale wentylacyjną wraz z zabezpieczeniem otworów przed wodami opadowymi, 2.17 wykonanie niezbędnych przejść, przebić pod wewnętrzne instalacje, 2.18 wykonanie instalacji odgromowej, 2.19 remont zjeżdżalni wodnej polegającej na usunięciu zmian osmotycznych na zewnętrznej części rury od strony wewnętrznej ślizgu na długości 20,0 mb i obwodzie 1/3, 2.20 wymiana 3 szt. skrzynek rozdzielaczy na hali basenowej. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonania zabezpieczenia istniejących fundamentów na czas prowadzenia robót ziemnych, - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - ścisłej współpracy z Wykonawcą realizującym obecnie remont i termomodernizacje budynków krytej pływalni w Ropczycach przy ul. Konarskiego 6, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 4.1 Zamawiający wymaga, aby zakres robót wymieniony w ust.2 pkt. 2.9, 2.10, 2.11, 2.14, 2.19, 2.20 niniejszego opisu zamówienia był wykonany i gotowy do odbioru przez Zamawiającego najpóźniej w dniu 15.10.2015 r. o godz. 14 00. 4.2 Roboty objęte zamówieniem będą realizowane na placu budowy przekazanym wykonawcy zadania pn.: Remont i termomodernizacja budynków krytej pływalni w Ropczycach, którego termin zakończenia planowany jest do dnia 20.10.2015 r. W związku z powyższym wybrany wykonawca będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Wykonawcą realizującym obecnie roboty remontowe i termomodernizacyjne budynku krytej pływalni w Ropczycach przy ul. Konarskiego 6. 4.3 Prace objęte zamówieniem należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu w szczególności korzystania przez użytkowników z hali basenowej od dnia 16.10.2015 r. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - w części rozbudowywanej: instalacji wentylacji nawiewno - wywiewnej; technologii; ciepła technologicznego wentylacji; montażu kabin saun z wyposażeniem, montażu łaźni parowej, montażu prysznicy, wytwornicy lodu, prysznica wrażeń, instalacji wewnętrznych: c.o. (ogrzewania podłogowego) wraz z rozdzielaczami, elektrycznej, wod.-kan., okładzin ścian płytkami, okładzin posadzek, tynków wewnętrznych, sufitów podwieszanych, malowania ścian i sufitów, izolacji przeciwwodnych, chudego betonu gr. 10 cm, wylewek cementowych ze zbrojeniem, skrzydła drzwiowego o symbolu D4. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 10 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 2 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach