Przetargi.pl
Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. Zamówienie objęte umową nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012 r. o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. A. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7373100 do 105 , fax. 032 7373105
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o.
    ul. A. Mickiewicza 2 2
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 032 7373100 do 105, fax. 032 7373105
    REGON: 27310647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nse.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. Zamówienie objęte umową nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012 r. o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o.. Zamówienie objęte jest umową o dofinansowanie nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012 r.. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego, w systemie pod klucz, modernizacji kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego, zabudowanego w Zakładzie Ciepłowniczym Piast w Bieruniu, polegającej na: a) opracowaniu i dostarczeniu Zamawiającemu w 3 egz. wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym dokumentacji technicznej - wielobranżowego projektu technicznego wykonania modernizacji kotła i odpylacza elektrostatycznego, za wyjątkiem opracowania dokumentacji AKPiA kotła i zatwierdzenia jej w UDT. Zamawiający uzgodnił w UDT dokumentację elektryczną i AKPiA kotła WRm30, b) wykonaniu modernizacji kotła WRm30-010 i odpylacza elektrostatycznego (elektrofiltru) na podstawie opracowanych projektów. 2. Modernizacja obejmuje najważniejsze elementy infrastruktury systemu kotła WRm30: a) montaż na pęczkach konwekcyjnych kotła strzepywaczy popiołu, b) modernizację skrzyni podmuchowej polegającą na wykonaniu nowej skrzyni podmuchowej z wykorzystaniem istniejącego pokładu rusztowego i wymianie wentylatorów powietrza podmuchowego z wykorzystaniem istniejących nagrzewnic, c) modernizację instalacji elektrycznej i AKPiA kotła, d) modernizację elektrofiltru typ BS-672 wielkość 27/7,5/2x9/0,3, w zakresie elektrod, strzepywaczy, doposażenia zespołów zasilających w dzielniki napięcia, zabudowę regulatorów cyfrowych i panelu operatorskiego, e) wykonanie instalacji oświetlenia kotła i układu odpylania. 3. Modernizując odpylacz elektrostatyczny uwzględnić obecność siarczanu amonu w pyłach za kotłem, który powstaje po procesie odsiarczania amoniakalnego spalin. 4. Wykonawca przeprowadzi rozruch i ruch próbny zmodernizowanego kotła WRm30 wraz z instalacją odpylania spalin, a w czasie badań gwarancyjnych zapewni nadzór nad procesem technologicznym. 5. Przeprowadzenie prac modernizacyjnych musi spowodować: a) poprawę efektywności energetycznej tj. wzrost sprawności kotła przy zachowaniu jego mocy znamionowej, b) zmniejszenie zużycia węgla i ilości zanieczyszczeń odprowadzanych do atmosfery co, wpłynie na poprawę jakości powietrza w obszarze oddziaływania kotła. 6. Warunki techniczne, jakie powinien spełniać kocioł po modernizacji: a) Moc nominalna 32 MW, b) Temperatura obliczeniowa 150/700C, c) Sprawność dla obciążenia do 100% - max 86%, średnia 83%. 7. Warunki techniczne, jakim powinien odpowiadać układ odpylania po modernizacji: a) Układ elektrostatycznego odpylania. Należy uwzględnić, że po wykonaniu instalacji odsiarczania amoniakalnego w pyłach znajdują się drobne cząstki siarczanu amonu; b) Sprawność odpylania - taka, aby osiągnąć emisję nie przekraczającą 100 mg/m3 u w przeliczeniu na zawartość tlenu - 6%. 8. Inne warunki, jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia: a) Modernizacja kotła nie powinna powodować konieczności budowy nowych fundamentów. b) Instalacja technologiczna kotła powinna spełniać wymagania zawarte w Warunkach technicznych DT-URZĄDZENIA CIŚNIENIOWE. c) Instalacja technologiczna kotła powinna spełniać wymagania zawarte w Warunkach technicznych DT-URZĄDZENIA CIŚNIENIOWE. d) Kocioł winien zostać podłączony do istniejącego układu technologicznego. 9. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) 24 miesięcznej gwarancji prawidłowego wykonania prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia i dostawy urządzeń, oraz zapewni dla prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia (umowy) w okresie 3 lat od terminu upływu tej gwarancji dostępność niezbędnych części zapasowych i zamiennych (lub ich odpowiedników), b) 60 miesięcznej gwarancji utrzymania następujących parametrów: - dla kotła - sprawność brutto po zakończonej modernizacji max 86%, średnia 83%, oraz emisja NOx w przeliczeniu na NO2 do 400 mg/m3u przy zawartości 6% O2 w spalinach, dla spalanego w palenisku kotła węgla kamiennego typu 31.2, sortyment MII, klasa 19, Wd min = 19 000 [kJ/kg], Wd max = 20 999 [kJ/kg], S max = 1,20 [%], -dla instalacji odpylania spalin - ograniczenie emisji pyłu poniżej 100mg/m3u przy zawartości 6% O2 w spalinach (przy pracującej IOS zapewniającej utrzymanie stężenia SO2 poniżej 1300 mg/m3u) , dla spalanego w palenisku kotła węgla kamiennego typu 31.2, sortyment MII, klasa 19, Wd min = 19 000 [kJ/kg], Wd max = 20 999 [kJ/kg], S max = 1,20 [%]. Wykonawca zleca na własny koszt badania dla potwierdzenie efektu energetycznego i ekologicznego (osiągnięcie sprawności energetycznej kotła i ograniczenie emisji pyłu przez instalację odpylania), o których wyżej mowa do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej. Wykonawca przed ww. badaniami przedstawi Zamawiającemu do wyboru minimum trzy jednostki badawcze posiadające akredytację. W przypadku nie uzyskania gwarantowanej umową sprawności kotła lub ograniczenia emisji przez instalację odpylania, w terminie dla Zamawiającego dogodnym, Zamawiający udostępni Wykonawcy kocioł lub odpylacz, do wykonania prac naprawczych poprawiających efekty działania kotła lub instalacji odpylania spalin. Po zakończeniu przez Wykonawcę prac naprawczych kotła lub instalacji odpylania spalin, Wykonawca ponownie zleca badania dla potwierdzenie efektu energetycznego i ekologicznego, do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej, oraz pokrywa koszty tych badań. 10. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest: a) oświadczenie o zakończeniu prac stanowiących przedmiot umowy, b) dostarczenie dokumentacji modernizacji kotła i instalacji odpylania spalin, c) dostarczenie świadectwa kontroli jakości, DTR, instrukcji, kart, aprobat, certyfikatów, aprobat i atestów dla zabudowanych materiałów i urządzeń, d) dostarczenie sprawozdań z badań gwarancyjnych, potwierdzających spełnienie wymogów energetycznych i ekologicznych, e) pisemne zgłoszenie Wykonawcy do odbioru zrealizowanego przedmiotu umowy, f) spisanie protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. 11. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w Szczegółowym opisie potrzeb Zamawiającego (przedmiotu zamówienia) zawierającym rzeczowy zakres zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 9 do specyfikacji. 12. W wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi, wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana składu osobowego może nastąpić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień budowlanych. 13. Obowiązki stron wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do specyfikacji. 14. Przekazanie frontu robót Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi w uzgodnionym pomiędzy Stronami terminie. 15. Zamawiający przed złożeniem oferty umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia objętego przetargiem, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 16. Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość skorzystania - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy - z energii elektrycznej i wody przemysłowej, z zastrzeżeniem konieczności zarejestrowania i udokumentowania zużycia energii elektrycznej. 17. Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem odpadów (za wyjątkiem złomu stalowego z metali) powstałych w wyniku wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia (art. 3 ust. 1 pkt 19 i 32 - ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach - Dz. U. z 2013.21). W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wywiezienia z terenu budowy wszelkich odpadów (za wyjątkiem złomu z metali) powstałych w wyniku wykonywania niniejszego zamówienia lub pozostałych po jej wykonaniu, oraz przekazania ich uprawnionym podmiotom z zachowaniem obowiązujących wymogów z zakresu gospodarki odpadami, wynikających z ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013.21). 18. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, jako potwierdzenie prawidłowego postępowania z odpadami, kopie /kart przekazania/ wszystkich wywiezionych z terenu budowy odpadów o których mowa w ust.17.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). II. FORMA WADIUM: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w Rozdziale VI podrozdział I ust. 1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 83 1050 1070 1000 0023 5400 2863. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium w postępowaniu na Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, prowadzonym w ramach projektu objętego umową o dofinansowanie nr UDA-RPSL.05.03.00-00-142/10-00 z dnia 29.04.2011r., znak sprawy: PNU 6/2013. 2. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty. 4. Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o okolicznościach stanowiących podstawę do żądania wypłaty należności. 5. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. ZWROT WADIUM: 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 2 podrozdziału V SIWZ. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. V. ZATRZYMANIE WADIUM: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nse.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach