Przetargi.pl
Modernizacja klatki schodowej i korytarza na III piętrze budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10

Gmina Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7605200 , fax. 32 7605280
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7605200, fax. 32 7605280
    REGON: 27625545300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja klatki schodowej i korytarza na III piętrze budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Modernizacja klatki schodowej i korytarza na III piętrze budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10. 2. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych, w szczególności: - demontaż opraw oświetlenia, tapety, drewnianych odbojnic, różnych warstw podłogi, - położenie okładziny zabezpieczenia przeciwpożarowego, - montaż sufitu podwieszanego, - roboty montażowe w obrębie posadzki, - położenie posadzki ceramicznej, - położenie gładzi gipsowej, - roboty malarskie, - instalacja oświetlenia, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie stolarki okiennej wraz z przeniesieniem witraża. Zamawiający wymaga, aby wszelkie roboty będące przedmiotem zamówienia były wykonywane po godzinach pracy Urzędu lub/i w dni wolne od pracy. Roboty budowlane będą wykonywane na budynku wpisanym do Rejestru Zabytków. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 9, Dokumentacji Projektowej załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 10, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 11. 4. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przedłożenia w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót. 5. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany co roku, uczestniczyć na wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądzie gwarancyjnym. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia, do usuwania wad na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu doręczenia takiego wezwania. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wymagania określone w Przedmiarze robót (Dodatek nr 9 do SIWZ) Specyfikacjach Technicznych Wykonania (Dodatek nr 11 do SIWZ) oraz w Dokumentacji Projektowej (Dodatek nr 10 do SIWZ) należy uznać za minimalne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach