Przetargi.pl
Modernizacja instalacji ogrzewania budynku nr 2 hala sportowa na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2011-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji ogrzewania budynku nr 2 hala sportowa na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi w budynku hali sportowej -(nr2 ) na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17. 2. Modernizacja instalacji c.o. stanowi element kompleksowego remontu budynku zgodnie z posiadaną decyzją nr 614 /11 z dnia 27 maja 2011r pozwolenia na przebudowę budynku nr 2 wydaną przez Prezydenta Miasta Katowice. Wobec tego faktu należy przewidzieć utrudnienia związane z koniecznością koordynacji przedmiotowych robót (instalacja c.o.) z innymi robotami remontowymi budowlanymi i instalacyjnymi ( instalacja wentylacji, instalacja wod - kan, instalacja elektryczna) wchodzącymi w zakres remontu obiektów. 3. Zamawiający informuje, iż budynek posiada indywidualną stację wymienników ciepła . 4. Zamawiający informuje, iż roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym. W związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie : 1. uwzględnić warunki wykonywania robót polegające na wykonywaniu prac wg uzgodnionego z użytkownikiem harmonogramu robót budowlano- instalacyjnych , przy czym użytkownik będzie czynił starania w kierunku okresowego wyłączenia obiektu z użytkowania celem umożłiwienia Wykonawcy prowadzenia robót w sposób ciągły w tym również w w soboty . 2. zabezpieczyć roboty i wykonywać prace porządkowe tak aby użytkownicy mogli w pełni korzystać z pomieszczeń . 3. zabezpieczyć we własnym zakresie pracownikom Wykonawcy warunków bhp zgodnych z przepisami Rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (D.U. nr 169 z 2003 poz. 1650z poźn. zm.) Wszystkie powyższe wymagania Wykonawca winien skalkulować w formie dodatku za utrudnienia przedstawionego w wartości % od kwoty netto do kosztorysu ofertowego. 5. Zamawiający zastrzega sobie: a) udział przedstawicieli użytkowników w nadzorowaniu organizacji realizacji zamówienia oraz odbiorze przedmiotu zamówienia. b)możliwość rezygnacji z wykonania części robót w trakcie ich prowadzenia. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia dla zadania został opisany odpowiednio w: 4. Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ 6. Projekt Budowlano - Wykonawczy - załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty własnego harmonogramu prac. Harmonogram prowadzenia robót Wykonawca opracuje na etapie podpisania protokołu przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy odbędzie się przy udziale użytkownika obiektu. 8. Zamawiający zapewnia odpłatnie media. Odpłatność za media będzie szczegółowo ustalona na podstawie zainstalowanego przez Wykonawcę podlicznika energii elektrycznej oraz licznika wody, po cenach jednostkowych ustalonych wg aktualnie obowiązujących umów KWP z dostawcami mediów. 9. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty odbiorowe zostaną przekazane najpóźniej w dniu odbioru końcowego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 11. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach