Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Główna 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 858 62 00
  • Data zamieszczenia: 2024-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    Główna 20
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 858 62 00
    REGON: 770979832
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie Nr 1: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym:1) Budowę placu zabaw przy ul. Lawendowej w Kobylnicy, w tym w szczególności:a) budowę ścieżek parkowych o nawierzchni z kostki betonowej,b) budowę oświetlenia parkowego,c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku pod urządzeniami zabawowymi, d) dostawę i montaż urządzeń zabawowych, ławek i koszy na odpady, stojaków rowerowych, tablicy,e) nasadzenie drzew, krzewów i bylin ozdobnych oraz wykonanie trawników,f) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,h) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,i) wykonanie dokumentacji odbiorowej,2) Rozbudowę placu sportowo - rekreacyjnego przy ul. Stefczyka w Kobylnicy, w tym w szczególności:a) budowę ścieżek parkowych o nawierzchni z kruszywa,b) budowę oświetlenia parkowego,c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku pod urządzeniami zabawowymi, d) dostawę i montaż urządzeń zabawowych, wiaty, ławek i koszy na odpady, stojaków rowerowych,e) nasadzenie drzew, krzewów i bylin ozdobnych oraz wykonanie trawników,f) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, h) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,i) wykonanie dokumentacji odbiorowej.2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w SWZ i w projekcie umowy, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1a do SWZ. 4. Zamawiający określił w SWZ wymagania jakościowe i parametry sadzonych roślin.5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na posadzony materiał roślinny oraz jego pielęgnacji przez okres 18 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.6. Zamawiający określił w SWZ zakres wymaganych zabiegów pielęgnacyjnych w jednym sezonie wegetacyjnym.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.1. Zadanie Nr 2: Budowa boisk sportowych na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym:1) Budowę boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej w Kobylnicy, w tym w szczególności:a) przygotowanie terenu,b) budowę boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej,c) budowę ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej,d) budowę oświetlenia boiska oraz monitoringu,e) montaż wyposażenia boisk tj.: piłkochwyty, ogrodzenie, trybuny, kosze do koszykówki, słupki do siatkówki, f) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,h) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,i) wykonanie dokumentacji odbiorowej,2) Budowę boiska sportowego w ramach budowy placu zabaw wraz z miejscem spotkań przy ul. Oliwkowej i Tęczowej w Bolesławicach, w tym w szczególności:a) przygotowanie terenu, tj. wycinka drzew i krzewów, niwelacja terenu,b) budowę boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej,c) budowę ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej,d) montaż wyposażenia boisk tj.: piłkochwytów, koszy do koszykówki, słupków do siatkówki,e) wykonanie trawników,f) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,h) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,i) wykonanie dokumentacji odbiorowej,3) Wykonanie boiska trawiastego w miejscowości Płaszewo, w tym w szczególności:a) przygotowanie terenu,b) regeneracja boiska trawiastego,c) montaż wyposażenia boisk tj. 2 szt. bramek do piłki nożnej o wymiarach 5m x 2m, d) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,f) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,g) wykonanie dokumentacji odbiorowej,2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w SWZ i w projekcie umowy, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1b do SWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.1. Zadanie Nr 3: Rozbudowa bazy sportowej w miejscowości Kuleszewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:1) montaż kontenera z częścią sanitarną ogólnodostępną, dostawionego do istniejącego kontenera,2) montaż kontenera z pokojem trenera oraz szatnią, dostawionego do istniejącego kontenera,3) podłączenie kontenerów do instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej,oraz4) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,5) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, 6) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,7) wykonanie dokumentacji odbiorowej,2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w SWZ i w projekcie umowy, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1c do SWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.1. Zadanie Nr 4: Przebudowa budynku gospodarczego - dawnej remizy strażackiej w miejscowości Lubuń wraz z wykonaniem dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:1) wymianę stolarki okiennej i bramy wejściowej,2) wykonanie prac elewacyjnych polegających na naprawie i wykonaniu nowych tynków z malowaniem,3) renowację i wzmocnienie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji,4) roboty wewnętrzne budynku: wykonanie posadzki z betonu, tynków ścian z malowaniem, częściową wymianę/uzupełnienie elementów drewnianych więźby dachowej,5) wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej,6) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,7) wykonanie dokumentacji odbiorowej.2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w SWZ i w projekcie umowy, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1d do SWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.1. Zadanie Nr 5: Uporządkowanie i zagospodarowanie terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:1) Uporządkowanie i zagospodarowanie ciągu pieszo – rowerowego na Alei Spacerowej w Kobylnicy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, poprzez:a) przygotowanie terenu,b) budowa ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej, c) budowa oświetlenia parkowego,d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku pod urządzeniami sportowymi, e) dostawę i montaż urządzeń sportowych, ławek i koszy na odpady, stojaków rowerowych,f) wykonanie ogrodów deszczowych,2) Zagospodarowanie terenu wzdłuż ul. Cichej i ul. Spacerowej w Kwakowie wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, poprzez:a) przygotowanie terenu – niwelacja terenu,b) budowę alejek spacerowych o nawierzchni z kostki betonowej i z kruszywa,c) budowę oświetlenia parkowego,d) dostawę i montaż: ławek, koszy na odpady, stojaków rowerowych,e) nasadzenia drzew, krzewów i bylin ozdobnych oraz wykonanie trawników,f) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,h) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,i) wykonanie dokumentacji odbiorowej,3) Zagospodarowanie zieleni izolacyjnej wzdłuż ul. Szczypińskiej i ul. Kilińskiego w Kobylnicy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, poprzez: a) budowę nawierzchni z kostki betonowej,b) dostawę i montaż: ławek, koszy na odpady, stojaków rowerowych, stacyjek rowerowych,c) nasadzenia drzew, krzewów i bylin ozdobnych oraz wykonanie trawników,d) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,f) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,g) wykonanie dokumentacji odbiorowej,4) Zagospodarowanie miejsca spotkań przy organizacji festynów w Widzinie wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, poprzez:a) przygotowanie terenu, b) utwardzenie terenu z kostki betonowej,c) dostawę i montaż: wiat, ławek, koszy na odpady, d) wykonanie miejsca na ognisko,e) wykonania trawników,f) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy,h) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach,i) wykonanie dokumentacji odbiorowej.2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w SWZ i w projekcie umowy, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1e do SWZ. 4. Zamawiający określił w SWZ wymagania jakościowe i parametry sadzonych roślin.5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na posadzony materiał roślinny oraz jego pielęgnacji przez okres 18 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.6. Zamawiający określił w SWZ zakres wymaganych zabiegów pielęgnacyjnych w jednym sezonie wegetacyjnym.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.1. Zadanie Nr 6: Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym w szczególności:1) Modernizację placu zabaw w Słonowicach wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, poprzez:a) demontaż urządzeń zabawowych tj. urządzenia sprawnościowego oraz zestawu zabawowego wraz z ich utylizacją,b) montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem stref bezpiecznych z mat przerostowych,c) montaż ogrodzenia, d) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,2) Modernizację placów zabaw w Kuleszewie wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, poprzez:a) demontaż urządzeń zabawowych tj. bujaka na sprężynie oraz dwóch zestawów zabawowych oraz ich utylizację,b) montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem stref bezpiecznych z mat przerostowych,c) wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej wraz z montażem kompletnego kosza do koszykówki na dz. 10/58 obręb Kuleszewo,d) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,3) Modernizację placu zabaw przy szkole podstawowej w Kobylnicy wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, poprzez: a) demontaż urządzeń zabawowych i zestawów do ćwiczeń wraz z demontażem nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej oraz ich utylizację, z wyjątkiem urządzenia typu linarium, które należy zdemontować, przetransportować i zamontować na placu zabaw w Maszkowie,b) montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem strefy bezpiecznej z nawierzchni poliuretanowej wylewanej na miejscu,c) demontaż i utylizację istniejącego ogrodzenia oraz montaż nowego ogrodzenia panelowego na cokole betonowym,4) Modernizację urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenie 16 miejscowości w Gminie Kobylnica wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, poprzez:a) demontaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnią bezpieczną oraz ich utylizację,b) montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem stref bezpiecznych z mat przerostowych,c) montaż ogrodzeń, d) wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,e) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz dokumentacji powykonawczej,f) wykonanie dokumentacji odbiorowej.Uwaga:Wykaz miejscowości oraz szczegółowy zakres prac do wykonania na każdym placu zabaw znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ, stanowiący załącznik nr 4 do projektu umowy.2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w SWZ i w projekcie umowy, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1f do SWZ. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, co należycie udokumentuje, tj. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonał:a) dla Zadania Nr 1: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub / i przebudowie nawierzchni utwardzonych o wartości brutto nie mniejszejniż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) lub dwie roboty budowlane polegające na budowie lub / i przebudowie nawierzchni utwardzonych o łącznej wartości 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)oraz jedną robotę budowlaną polegającą na montażu urządzeń zabawowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł(słownie: sto tysięcy złotych 00/100) lub dwie roboty budowlane polegające na montażu urządzeń zabawowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),b) dla Zadania Nr 2: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub / i przebudowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej z o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) lub dwie roboty budowlane polegające na budowie lub/i przebudowie boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100),c) dla Zadania Nr 3: jedną robotę budowlaną polegającą na montażu kontenera szatniowego o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),d) dla Zadania Nr 4: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub/i wykonaniu lub / i przebudowie lub / i remoncie elewacji budynku (budynków) wraz z budową lub / i przebudową instalacji elektrycznej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),e) dla Zadania Nr 5: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub / i przebudowie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) lub dwie roboty budowlane polegające na budowie lub / i przebudowie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej o łącznej wartości 500 000,00 (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),oraz jedną robotę budowlaną/usługę polegającą m.in. na nasadzeniach roślin ozdobnych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) lub dwie roboty budowlane/ usługi polegające m.in. na nasadzeniach roślin ozdobnych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł,f) dla Zadania Nr 6: jedną robotę budowlaną polegającą m.in. na montażu urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem strefy bezpiecznej o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) lub dwie roboty budowlane polegające m.in. na montażu urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem strefy bezpiecznej o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),2) Wykonawca spełni warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych, jeżeli wykaże,że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego:a) dla Zadania Nr 1: co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) dla Zadania Nr 2: co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,c) dla Zadania Nr 3: co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,d) dla Zadania Nr 4: co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,e) dla Zadania Nr 5: co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,f) dla Zadania Nr 6: co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówUwaga:1. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w określonej specjalności przez jedną osobę.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kadrą techniczną wskazanąw pkt 1.4. ppkt 2 powyżej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach