Przetargi.pl
Modernizacja i termomodernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-312 Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53 , fax. 032 6428100
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu
    ul. Kolejowa 1a 1a
    32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, fax. 032 6428100
    REGON: 00029421400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i termomodernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pod nazwą Modernizacja i termomodernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu jest wykonanie robót budowlanych w zadaniach pn.: 1) Termomodernizacja Budynku Oddziału Gruźlicy, zakres prac obejmuje: a) docieplenie stropodachu , wykonanie obróbek blacharskich i remont kominów, instalacja odgromowa, b) ocieplenie stropu nad piwnicą, c) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji, d) częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku. 2) Termomodernizacja Budynku Głównego Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu, zakres prac obejmuje - ocieplenie stropu nad piwnicą, 3) Modernizacja wewnętrznej instalacji c.w.u. w kuchni, szatni i pralni Budynku Głównego. 4) Modernizacja instalacji c.w.u. w Budynku Oddziału Gruźlicy- zakup i montaż baterii umywalkowych jednouchwytowych z perlatorem , 5) Modernizacja wraz z rozbudową zewnętrznej sieci c.w.u i c.o. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określają przedmiary robót i dokumentacja projektowa będące załącznikami nr 1 i nr 2 do specyfikacji.Szczegółowy wykaz dokumentów zawarty został w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Inwestycja będzie finansowana ze środków budżetu Województwa Małopolskiego oraz środków pozyskanych z Fundacji EkoFundusz zgodnie z zawartymi umowami na wykonanie zadań pn.: - Termomodernizacja budynków szpitalnych oraz modernizacja systemu ogrzewczego Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu (umowa nr 1490/541/III/08) zawarta z Fundacją EkoFundusz w dniu 05.09.2008r. - Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc w Jaroszowcu (umowa nr II/9/IR/162/09) zawarta z Województwem Małopolskim w dniu 16.02.2009r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. Wykonawca w części inwestycji finansowanej przy współudziale z Fundacją Ekofundusz, po zarejestrowaniu umowy przez Zamawiającego w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej, zwolniony będzie z naliczenia i zapłaty podatku VAT. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje prace budowlane - zgodnie z załącznikiem nr 1 i załącznikiem nr 2 do specyfikacji. Obowiązek koordynacji wszystkich ww robót prowadzonych w obiekcie należy do Wykonawcy, 2) Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać ocenę Państwowego Zakładu Higieny oraz świadectwo o dopuszczeniu do stosowania materiałów w budownictwo wydane przez Instytut Techniki Budowlanej. Dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 3) Prace remontowe będę realizowane w czynnym Oddziale, co wiąże się z możliwością wystąpienia utrudnień w rejonie prowadzonych prac. Wykonawca musi uwzględnić w kosztach robót i zapewnić pełne zabezpieczenie miejsc objętych robotami. 4) Zamawiający umożliwi korzystanie z energii i wody. Opłata za korzystanie z mediów nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego zgodnie z wyliczeniemich zużycia na podstawie wskazań zainstalowanych przez Wykonawcę podliczników. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac codziennie w godzinach od 07.00 do 22.00 (z wyłączeniem prac hałaśliwych, które powinny być wykonywane w godzinach od 12.00 do 20.00). 6) Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną terenu i budynku objętego robotami związanymi z wykonaniem przedmiotowego zamówienia w celu zapoznania się ze stanem faktycznym, 7) Roboty ulegające zakryciu wymagają uprzedniego zgłoszenia przed i do odbioru na bieżąco, z odpowiednimi wpisami do dziennika budowy, 8) Transport materiałów z rozbiórki, winien odbywać się z zachowaniem porządku i bezpieczeństwa zarówno pacjentów, pracowników jak i innych użytkowników Szpitala. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do składowania złomu z rozbiórki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone swoim działaniem lub zaniechaniem właścicielowi obiektu, sąsiadom, osobom trzecim, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 11) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu po wykonaniu robót będących przedmiotem zamówienia dokumentację powykonawczą wraz z rozliczeniem. 3. Opis zamówienia: 1) nie dopuszcza się składania ofert częściowych, 2) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załącznikach do specyfikacji zostaną odrzucone. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 4 ustawy). Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która część niniejszego zamówienia będzie wykonana przez podwykonawców. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 60 -miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlane, natomiast na materiały zgodnie z deklaracją ich producenta. 2) Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiający harmonogram rzeczowo-finansowy robót objętych zakresem zamówienia do 7 dni od podpisania umowy. Harmonogram robót uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego stanowić będzie integralną część umowy. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia : 1) rozpoczęcie robót : w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy, rozpoczęcie robót nastąpi na podstawie protokołu przekazania, 2) zakończenie robót: a) związanych z zadaniem, o którym mowa w pkt.III.1.4). - modernizacja wraz z rozbudową zewnętrznej sieci c.w.u. i c.o. winno nastąpić nie później niż do dnia 30.07.2009 r. b) związanych z zadaniem, o którym mowa w pkt.III.1.5) - ocieplenie stropu nad piwnicą budynku głównego winno nastąpić nie później niż do dnia 21.08.2009r. c) zakończenie wszystkich pozostałych robót winno nastąpić do dnia 23 października 2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13.000,00 zł (słownie : trzynaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.1. b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.c ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.2. c) w zakresie warunków wskazanych w punkcie VI.1.a i VI.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.3. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.a specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć : a) Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - załącznik nr 4 do specyfikacji. - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie (wersję A lub B) właściwe dla podmiotu składającego ofertę. b) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum 3 roboty budowlane) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 3 dokumenty) - według załącznika nr 5 do specyfikacji; - Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać zrealizowanie minimum trzech robót budowlanych o wartości brutto dla każdej z nich nie mniejszej niż 300.000,00 zł. - Wykonawca może przedstawić roboty zrealizowane przez siebie lub może przedstawić zadania, które zostały wykonane wspólnie, a Wykonawca składający ofertę uczestniczył w tym konsorcjum jako Wykonawca. c) Informację na temat osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez tą osobę odpowiednich uprawnień do wykonywania i nadzorowania robót budowlanych. 1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.b specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć : a) Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 4 do specyfikacji. b) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. 1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.c specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 10 ustawy a w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w pkt. 4-9 tego przepisu, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy - załącznik nr 4 do specyfikacji. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3 pkt. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt.3 i 4 stosuje się dpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach