Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa Oczyszczalni ścieków w Czorsztynie

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2665242, 2640777 , fax. 018 2640779
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Al. Tysiąclecia 35A 35A
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2665242, 2640777, fax. 018 2640779
    REGON: 49291632100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa Oczyszczalni ścieków w Czorsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na: 1) Rozbudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków w Czorsztynie mającej na celu usprawnienie technologii oczyszczania wraz ze zwiększeniem przepustowości z 150m?/d do 250m?/d Zakres robót przewidzianych do wykonania: a. demontaż dwóch stalowych reaktorów typu BIOKON-całkowicie zagłębionych w gruncie b. demontaż kraty ukośnej c. demontaż zbiornika osadu d. demontaż całości międzyobiektowych sieci technologicznych e. budowa w miejscu obecnych reaktorów zblokowanego obiektu technologicznego o parametrach: wymiary rzutu poziomego 11,15m x 21,35m, powierzchnia zabudowy 238,05m?, powierzchnia użytkowa 366,92m?, kubatura budynku 2530,0m?. Budynek technologiczny wyposażony będzie w następujące urządzenia i obiekty technologiczne: sito z piaskownikiem, zbiorniki retencyjne, reaktory biologiczne osadu czynnego typu SBR, instalacja sprężonego powietrza, zbiornik osadu wraz z zagęszczaczem grawitacyjnym, instalacja PIX, instalacja wody technologicznej, instalacje wod.- kan., instalacja ogrzewania i wentylacji oparta o pompę ciepła, instalacje elektryczne i AKPiA. f. budowa pompowni wstępnej wraz z wyposażeniem g. montaż komory przepływomierza z wyposażeniem h. budowa międzyobiektowych sieci technologicznych i. demontaż w istniejącym budynku socjalnym szaf rozdzielni, szaf sterowniczych, tablicy synoptycznej j. montaż w istniejącym budynku socjalnym kompletnej stacji operatorskiej wyposażonej w komputer z oprogramowaniem, zapewniającej sterowanie procesami technologicznymi k. odnowienie pomieszczeń budynku socjalnego poprzez ewentualne uzupełnienie ścianek działowych oraz malowanie ścian wewnętrznych, malowanie pokrycia dachu, stolarki okiennej, drzwiowej l. malowanie ogrodzenia terenu oczyszczalni m. demontaż w istniejącym budynku agregatu szaf rozdzielni n. wymiana istniejącego agregatu prądotwórczego na agregat ze startem automatycznym oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej z układem kompensacji mocy biernej (w kosztach należy uwzględnić transport zdemontowanego agregatu do 30 km) o. odnowienie pomieszczeń budynku agregatu poprzez malowanie ścian wewnętrznych oraz malowanie pokrycia dachu, stolarki okiennej, drzwiowej p. remont wylotu ścieków oczyszczonych w rejonie zrzutu ścieków do potoku Wronie q. Uszczegółowienie parametrów technicznych podstawowych urządzeń oraz wyposażenia oczyszczalni stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz projekt wykonawczy razem z Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby pełniącej funkcję technologa rozruchu, wykonania rozruchu wszystkich zainstalowanych urządzeń oraz uzyskania efektu ekologicznego. Wykonawca powinien również uwzględnić w ofercie: - podczas prowadzenia prac, do czasu przekazania nowej oczyszczalni inwestorowi, Wykonawca zabezpiecza oczyszczanie ścieków i odpowiada za jakość ścieków oczyszczonych. Koszty zagospodarowania odpadów o kodach: 19 08 01, 19 08 02, 19 08 05 poniesie Zamawiający. Koszty związane z korzystaniem z energii elektrycznej oraz wody na czas prowadzenia robót budowlanych ponosi Wykonawca - pozostałe odpady powstałe w wyniku demontażu istniejących obiektów (gruz, złom itp.) Wykonawca usunie na własny koszt - wykonanie dokumentacji powykonawczej, (w tym: dokumentacja geodezyjna w 3 egz, schematy, wykaz urządzeń z terminami przeglądów i czynności eksploatacyjnych, instrukcja ogólna dla oczyszczalni (2 egz.), instrukcje stanowiskowe, niezbędne dokumenty dla zgłoszenia wymaganych urządzeń do UDT). Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje aby Wykonawca zapoznał się z terenem na którym mają być prowadzone roboty. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót przez obie strony. Rękojmia za wady fizyczne robót wygasa po upływie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru częściowego, końcowego robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - oraz Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Postanowienie pkt 11.2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 11.2.1)b) 11.2.1)e). Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN: PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z O.O. ul. Tysiąclecia 35 A 34 - 400 Nowy Targ Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Nowym Targu 10154011152043605034280002. z adnotacją WADIUM - OCZYSZCZALNIA CZORSZTYN Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 2) W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w oryginalnym egzemplarzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach