Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa istniejącej stołówki wraz z zapleczem na funkcję użytkową przeznaczoną dla Inkubatora Przedsiębiorczości MARG wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan. i elektryczną

Myślenicka Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, Rynek 8/9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 274 43 43 , fax. 12 274 43 43
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Myślenicka Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o.
    Rynek 8/9 8/9
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 274 43 43, fax. 12 274 43 43
    REGON: 35687292200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marg.myslenice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Rozwoju Gospodarczego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa istniejącej stołówki wraz z zapleczem na funkcję użytkową przeznaczoną dla Inkubatora Przedsiębiorczości MARG wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan. i elektryczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. modernizację i przebudowę istniejącej stołówki wraz z zapleczem na funkcję użytkową przeznaczoną dla Inkubatora Przedsiębiorczości MARG, w tym: a. wykonanie ścian działowych wewnętrznych w poziomie piwnicy i parteru, b. wykonanie konstrukcji aluminiowej stropów podwieszanych, c. wykonanie częściowe tynków wewnętrznych, d. roboty inne; 2. rozbudowę wewnętrznej instalacji wod.-kan. i C.O. w budynku ulegającym modernizacji i przebudowie, w tym: a. rozbudowę wewnętrznej instalacji wody na cele socjalno-bytowe, b. rozbudowę wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, c. rozbudowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania; 3. wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, w tym: a. rozdzielnice elektryczne instalacji odbiorczej, b. instalację zasilania urządzeń elektrycznych i gniazd wtykowych, c. instalację oświetlenia, d. instalację ochrony przepięciowej, e. instalację ochrony przeciwporażeniowej, f. instalację niskoprądową. II. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót i Dokumentacja Projektowa. III. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenie obiektu, tj. budynku stołówki zlokalizowanego na terenie działki nr 1211 obr. 2 w Myślenicach, w którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu. IV. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b. przedmiarami robót, c. dokumentacją projektową, d. zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami. V. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1. Pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2. Zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki remontowanego obiektu oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren. 3. Zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz. 4. Zabezpieczyć na własny koszt pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy. VI. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy został opisany w Tomie II SIWZ Projekcie Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4 500 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b. dokładne przytoczenie nazwy niniejszego postępowania c. precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d. kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e. termin ważności gwarancji i/lub poręczenia, f. zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż,: a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub b. Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub c. Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d. zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Peako S.A. nr konta: 19 1240 5051 1111 0000 5238 2800 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem- przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. a. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale dołączonym do oryginału oferty. 4. Termin wniesienia wadium. a. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. b. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. c. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b. Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie; c. Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego Ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marg.myslenice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach