Przetargi.pl
Modernizacja grupowej oczyszczalni ścieków w Zarzeczu wraz z remontem sieciowych przepompowni ścieków w gminie Zarzecze

Gmina Zarzecze ogłasza przetarg

  • Adres: 37-205 Zarzecze, Zarzecze 175
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6401529 w. 21 , fax. 016 6401579
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarzecze
    Zarzecze 175 175
    37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie
    tel. 016 6401529 w. 21, fax. 016 6401579
    REGON: 65090054200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzecze.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja grupowej oczyszczalni ścieków w Zarzeczu wraz z remontem sieciowych przepompowni ścieków w gminie Zarzecze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja grupowej oczyszczalni ścieków w Zarzeczu wraz z remontem sieciowych przepompowni ścieków w gminie Zarzecze Projekt obejmuje modernizację grupowej oczyszczalni ścieków w Zarzeczu w zakresie: układu oczyszczania mechanicznego (modernizacja sita spiralnego oraz zainstalowanie sito-piaskownika Ro5C), napowietrzania ścieków (wyposażenie komory denitryfikacyjnej obu reaktorów w nowe mieszadła oraz aeratory, a także wymiana aeratorów w komorach nitryfikacyjnych), przeróbki osadów (zainstalowanie prasy do odwadniania osadów wraz z urządzeniami technicznymi) oraz zasilania elektroenergetycznego (wykonanie sieci elektrycznej kablowej do budynku głównego oczyszczalni). Ponadto planuje się także wykonanie budynku technicznego a w nim nowej przepompowni ścieków II° i stacji dmuchaw oraz remont agregatowni. Dodatkowo przeprowadzona zostanie modernizacja 12 wyeksploatowanych pompowni sieciowych (w tym zastąpienie jednej z nich, znajdującej się bezpośrednio przed oczyszczalnią, tłocznią). Wszystkie remontowane pompownie wyposażone zostaną w system monitorowania i informowania o stanach awarii drogą transmisji GSM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie powyższego warunku zostanie ocenione wg poniższych zasad: a. Udokumentowanie, że wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, b. Udokumentowanie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. Udokumentowanie niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, d. Udokumentowanie niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a. Udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. budowę, rozbudowę lub modernizację co najmniej dwóch oczyszczalni ścieków o wartości zadania min. 3 mln zł brutto każde, b. Udokumentują, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - mają do dyspozycji personel do obsadzenia podanych niżej stanowisk: - Przedstawiciel wykonawcy (osoba odpowiedzialna za przygotowywanie raportów, sprawozdań, harmonogramów, itp.) - 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji i zarządzania robotami budowlanymi, - Co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - Co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych potwierdzone stosownymi decyzjami, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - Co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych potwierdzone stosownymi decyzjami, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. Udokumentują ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. b. Udokumentują posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na sumę nie mniejszą niż 1,5 mln zł. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ w rozdziale XIII) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi uwzględniać co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. budowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o wartości zadania min. 3 mln zł brutto każde. W przypadku doświadczenia wyrażonego w Euro, do przeliczeń należy przyjąć średni kurs Euro ogłoszony przez NBP w dniu zawarcia umowy z tym zamawiającym dla którego wykonano wymieniony zakres robót. 3.2. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi uwzględniać: a) Przedstawiciel wykonawcy (osoba odpowiedzialna za przygotowywanie raportów, sprawozdań, harmonogramów, itp.) - 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji i zarządzania robotami budowlanymi, b) Co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, c) Co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych potwierdzone stosownymi decyzjami, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, d) Co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych potwierdzone stosownymi decyzjami, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.3. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz doświadczenie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie określonym w punkcie 3.2 b, c i d oraz aktualne zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego; - CV zawodowe lub inne dokumenty (świadectwa pracy, referencje) potwierdzające stawiane warunki - punkt 3.2 a. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. 4.2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - co najmniej 1,5 mln zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN. Wszystkie dokumenty, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty równoważne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) tj.: 1. w przypadku dokumentów wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.4 , wykonawca składa odpowiednio dokumenty potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. w przypadku dokumentów wymienionych w ppkt. 2.3, wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku dokumentów wymienionych w ppkt. 3.2 i 3.4 wykonawca składa dokumenty równoważne potwierdzające odpowiednio posiadanie uprawnień przez osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach