Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej Nr 101256 L w miejscowości Dubica

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3782102 , fax. 083 3782039
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 083 3782102, fax. 083 3782039
    REGON: 03023775300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej Nr 101256 L w miejscowości Dubica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej Nr 101256 L w miejscowości Dubica na odcinku o długości 0,48 km zlokalizowanym w km od 0+510 do 0+990. Zakres robót obejmuje: 1/ oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni bitumicznej, 2/ ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm (standard III). Szczegółowy zakres robót podany jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a/ posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia: - prowadzą działalność, której przedmiotem jest budowa i remont dróg, - osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego, b/ posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - wykonali w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej jedno zamówienie wielkości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia w zakresie warstw konstrukcyjnych z mieszanki bitumicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - posiadają możliwość dysponowania sprzętem (wymagania odnośnie sprzętu podane zostały w specyfikacjach technicznych) niezbędnym do wykonania zamówienia, - dysponują doświadczonymi osobami (operatorzy sprzętu, laborant) zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, c/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadanie środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniające wykonanie zamówienia. d/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wymienionych poniżej) potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), 2/ oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ dane personalne kierownika budowy przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z potwierdzoną kopią uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne : oferty przetargowe z siwz)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach