Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury drogowej osiedla Nowy Łuków II w m. Łuków.

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    ul. Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury drogowej osiedla Nowy Łuków II w m. Łuków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa infrastruktury drogowej osiedla Nowy Łuków II w miejscowości Łuków , w skład, której wchodzą następujące ulice: Telimeny, Pana Tadeusza, Hrabiego Horeszki, Nowogródek, Goplany, Rolnicza, Gerwazego, Grażyny wraz z łącznikiem do ul. Pana Tadeusza, Filomatów, Filaretów wraz z łącznikiem do ul. Maryli Wereszczakówny i łącznikiem do ul. Konrada Wallenroda, Konrada Wallenroda, Jankiela wraz z łącznikiem do ul. Konrada Wallenroda, Jacka Soplicy wraz z łącznikiem do ul. Pana Tadeusza, Wojskiego wraz z łącznikiem do ul. Konrada Wallenroda, oraz łącznikiem do ul. Maryli Wereszczakówny, Cegielniana, Południowa, Maryli Wereszczakówny wraz z łącznikiem do ul. Nowogródek. Zestawienie powierzchni objętej opracowaniem 78 091,12 m2 w tym: 1. ul. Telimeny o długości 304,10m, w tym: 4 875,23 m2 - nawierzchnia bitumiczna jezdni 1 913,00 m2 - nawierzchnia z kostki bruk gr. 8 cm/ciąg pieszo-jezdny/ 1 054,00 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm 1 034,00 m2 - zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm 327,30 m2 - powierzchnia krawężnika 15x30 102,15 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 6x20 31,56 m2 - powierzchnia obrzeża trawnikowego 8x30 10,22 m2 - trawnik 403,00 m2 2. ul. Pana Tadeusza o długości 1026,40m, w tym: 19 080,28 m2 - nawierzchnia jezdni 6 691,00 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 2 186,00 m2 - chodnik wraz ze ścieżką rowerową z kostki brukowej bet. gr. 6 cm 3 296,00 m2 - zjazdy na posesje z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 1 578,00 m2 - powierzchnia krawężnika 15x30 315,00 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 6x20 116,04 m2 - powierzchnia obrzeża trawnikowego 8x30 218,24 m2 - trawnik 4 680,00 m2 3. ul. Hrabiego Horeszki o długości 358,38m, w tym: 3 735,20 m2 - nawierzchnia bitumiczna jezdni 2 200,28 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm 786,00 m2 - zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm 246,00 m2 - powierzchnia krawężnika 15x30 109,00 m2 - powierzchnia obrzeża trawnikowego 43,92 m2 - trawnik 350,00 m2 4. ul. Nowogródek o długości 1014,32m -łącznik do ul. Konrada Wallenroda o długości 65,00 m w tym: 15 776,40 m2 - nawierzchnia bitumiczna jezdni 6 127,80 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm 3 515,00 m2 - zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm 1 521,92 m2 - powierzchnia krawężnika 15x30 310,15 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 6x20 210,90 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 63,63 m2 - trawnik 3 832,00 m2 - łącznik z ul. Konrada Wallenroda z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 184,60 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 10,40 m2 5. ul. Goplany o długości 65,00m, w tym: 741,60 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 507,00 m2 -zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 35,20 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 26,55 m2 - obrzeże betonowe gr. 8 cm 2,85 m2 - trawnik 170,00 m2 6. ul. Rolnicza o długości 393,90m, w tym: 4 173,77 m2 - nawierzchnia bitumiczna jezdni 2 392,00 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm 661,00 m2 - zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm 230,27 m2 - powierzchnia krawężnika 15x30 113,55 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 13,11 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 6x20 18,84 m2 - pobocze gruntowe 745,00 m2 7. ul. Gerwazego o długości 58,15m, w tym: 685,00 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 450,00 m2 - zjazdy z kostki brukowej betonowej gr 8 cm 37,20 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 23,55 m2 - obrzeże betonowe 8x30 3,25 m2 - trawnik 171,00 m2 8. ul. Grażyny o długości 78,10m - łącznik do ul. Pana Tadeusza o długości 51,00m w tym: 1 329,22 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 742,00 m2 - zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 29,80 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 37,65 m2 - obrzeże betonowe 8x30 2,27 m2 - trawnik 360,00 m2 - łącznik do ul. Pana Tadeusza z kostki brukowej bet. gr. 6 cm 149,10 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 8,40 m2 9. ul. Filomatów o długości 147,25+183,00=330,25m, w tym: 3 192,95 m2 - nawierzchnia bitumiczna jezdni 1 145,00 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6cm 860,00 m2 - zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm 352,60 m2 - powierzchnia krawężnika 15x30 60,15 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 6x20 60,90 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 16,30 m2 - trawnik 698,00 m2 10. ul. Filaretów o długości 82,30+125,50m 207,80m - łącznik do ul. Konrada Wallenroda o długości 29,00 m - łącznik do ul. Maryli Wereszczakówny o długości 54,50m w tym: 2 535,21 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 1 509,00 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 75,15 m2 -zjazdy z kostki brukowej betonowej gr 8 cm 127,02 m2 -obrzeże betonowe 8x30 10,32 m2 - trawnik 566,00 m2 - łącznik do ul. Maryli Wereszczakówny z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 154,78 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 8,72 m2 - łącznik do ul. Konrada Wallenroda z kostki brukowej betonowej gr. 6cm 79,46 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 4,76 m2 11. ul. Konrada Wallenroda o długości 475,80m w tym: 2 318,24 m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 1 055,00 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 6x20 82,62 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 10,65 m2 - zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 215,97 m2 - trawnik 954,00 m2 12. ul. Jankiela o długości 112,50 m - łącznik do ul. Konrada Wallenroda o długości 49,00 m w tym: 1 370,64 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 763,40 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 40,35 m2 - zjazdy z kostki brukowej betonowej gr 8 cm 68,70 m2 -obrzeże betonowe 8x30 6,25 m2 - trawnik 334,00 m2 - łącznik do ul. Konrada Wallenroda z kostki brukowej betonowej gr. 6cm 150,10 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 7,84 m2 13. ul. Jacka Soplicy o długości 124,00 m - łącznik do ul. Pana Tadeusza o długości 51,35 m w tym: 1 577,87 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 884,00 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 45,00 m2 - zjazdy z kostki brukowej betonowej gr, 8cm 70,60 m2 - obrzeże betonowe 8x30 4,17 m2 - trawnik 378,00 m2 - łącznik do ul. Pana Tadeusza z kostki brukowej betonowej gr. 6cm 186,26 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 9,84 m2 14. ul. Wojskiego o długości 112,25+116,34 228,59 m - łącznik do ul. Konrada Wallenroda o długości 49,00 m - łącznik do ul. Maryli Wereszczakówny o długości 60,00 m w tym: 2 821,47 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 1 586,40 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 81,60 m2 - zjazdy z koski brukowej betonowej gr. 8 cm 173,60 m2 - obrzeże betonowe 8x30 13,87 m2 - trawnik 645,00 m2 - łącznik do ul. Konrada Wallenroda z kostki brukowej betonowej gr. 6cm 133,00 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 8,00 m2 - łącznik do ul. Maryli Wereszczakówny z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 170,40 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 9,60 m2 15. ul. Cegielniana o długości 663,40m, w tym: 11 063,04 m2 - nawierzchnia bitumiczna jezdni 4 032,40 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6 cm 1 271,00 m2 - chodnik wraz ze ścieżką rowerową z kostki brukowej bet. gr. 6 cm 1 665,00 m2 - obrzeże betonowe 8x30 69,28 m2 - zjazdy na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm 1 562,30 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 48,90 m2 - powierzchnia krawężnika 15x30 201,00 m2 - powierzchnia obrzeża trawnikowego 6x20 41,16 m2 - trawnik 2 172,00 m2 16. ul. Południowa o długości 382,60m, w tym: 2 017,30 m2 - nawierzchnia bitumiczna jezdni 1 430,50 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 34,80 m2 - trawnik 552,00 m2 17. ul. Maryli Wereszczakówny o długości 59,20 m -łącznik do ul. Nowogródek o długości 52,30m w tym: 797,79 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 458,00 m2 - powierzchnia krawężnika 15x22 24,30 m2 - zjazdy z kostki brukowej gr 8 cm 22,45 m2 - obrzeże betonowe 8x30 1,48 m2 - trawnik 178,00 m2 - łącznik do ul. Nowogródek z kostki brukowej betonowej gr. 6cm 105,10 m2 - powierzchnia obrzeża betonowego 8x30 8,46 m2 Długość projektowanych ulic wynosi: 5882,49m + łączniki 461,15m = 6 343,64 m Długość ścieżki rowerowej dwukierunkowej wynosi: 1026,40+ 581,85m =1 608,25 m Długość kanalizacji deszczowej wg zestawienia jak niżej: - z rur PVC fi 315 3 092,50 m - z rur PVC fi 400 176,50 m - przykanaliki z rur PVC- fi 160 435,00 m Ulica Zadanie Kanał PVC ?400mm mb Kanał PVC ? 315mm mb Przykanal PVC ?160mm mb Studnia rew z tworzyw ? 1000mm kpl Studnia inspekcyjna ?400mm kpl Wpust ul. na studz ?1000mm kpl Wpust ul. na studz. ? 400mm pl Pana Tadeusza 176,5 199,0 88,0 10 5 6 26 Nowogródek 1021,5 129,0 18 6 1 37 Cegielniana 622,0 72,0 9 11 13 Południowa 384,0 27,0 5 6 10 Rolnicza 400,0 38,0 3 9 14 Telimeny 297,0 44,0 5 5 15 Filomatów 27,0 1 4 Filaretów 121,0 4,0 1 1 1 Wereszczakówny 48,0 6,0 1 1 2 ŁĄCZNIE 176,5 3092,5 435,0 44 42 18 122 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz ustalonymi w specyfikacji warunkami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 170 000 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158, z późn. zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE O. ŁUKÓW nr 26 9206 1048 7103 0300 2000 0040 z dopiskiem wadium - Przebudowa infrastruktury drogowej osiedla Nowy Łuków II w m. Łuków. O wniesieniu wadium w terminie decyduje data wpływu środków finansowych na rachunek zamawiającego. 2.1. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwa?rancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwa?rancji) oraz wskazanie ich siedzib i daty zawarcia umowy, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.1.1 postanowienia ust. 2.1. stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 1 pkt 2 i 5. 3. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia opakowania oferty. 5. Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.09.2009 o godz. 11:00 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia 10.09.2009 do dnia 09.10.2009 r. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona 9. zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości - wartość robót nie może być mniejsza niż: 9 000 000,00 PLN brutto , oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.), b) wskażą osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, a także zakres wykonywanych przez nie czynności: - kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni - co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, doświadczenie 5 lat - kierowania robotami w geodezji i kartografii - co najmniej 1 osoba, wykształcenie minimum średnie, doświadczenie 5 lat c) osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówie?nia posiadają odpowiednio następujące uprawnienia - Kierownik robót drogowych - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni; - Geodeta - uprawnienia w geodezji i kartografii, w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; a ) a zwłaszcza wykażą, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędno?ścio?wo-kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytową wy?konawców na łączną kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł; b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w oddziale 3, wykazujące spełnienie wymagań tam wskazanych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia lub dokumenty lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. 3. Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 4. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w oddziale 3 ust. 1 pkt 1,2,3,4 i 6, a wszyscy wykonawcy razem załączają do oferty dokumenty, o których mowa w oddziale 3 ust. 2 i 3. Dokument, o którym mowa w oddziale 3 ust 1 pkt 5 podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oddział 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przy czym odpis albo zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń: a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego - potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, przy czym dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, przy czym informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, przy czym informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 6) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu zawierającego przynajmniej jedną wykonaną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo?stały wykonane należycie, przy czym z załączonych dokumentów musi wynikać, że: - co najmniej jedna z wykazanych robót budowlanych swoim rodzajem odpowiada robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 9 000 000,00 PLN brutto, 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 2a) pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w zakresie : - Kierownik robót drogowych - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni; - Geodeta - uprawnienia w geodezji i kartografii, w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne - co najmniej jedna osoba 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zama?wiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno?ścio?wo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ): www.lukow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach