Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej i budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Idzbark -etap II

Wójt Gminy Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 676 07 00 , fax. 089 676 07 90
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ostróda
    ul. Jana III Sobieskiego 1 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 676 07 00, fax. 089 676 07 90
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej i budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Idzbark -etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogi z kostki pol-bruk wraz z jednostronnym chodnikiem szerokości 1,5 mb oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w drodze zgodnie posiadaną dokumentacją techniczną przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonanie i odbioru robót Zakres rzeczowy robót drogowych: - nawierzchnia drogi pol -bruk dł. 669 mb powierzchnia 3.447,02 m2 - szerokość drogi 5,0 mb - chodnik dł. 418 mb szer. 1,5 mb z kostki pol-bruk powierzchnia 607 m2 - zjazdy gospodarcze szt. 28 powierzchnia 245 m2 - Sieć kanalizacji deszczowej budowa rurociągu kanalizacji deszczowej - 668 mb w tym: ? 300 mm - 152 mb ? 338 mm - 345 mb ? 200 mm - 171 mb Wpusty uliczne kraty ściekowe - szt 29 Zakres rzeczowy zamówienia należy wykonać zgodnie ze SIWZ, zatwierdzoną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) w wysokości 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ) w terminie do dnia 04 czerwca 2009 roku do godz. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 5. Wniosą wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w wyznaczonym terminie. 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. składanej oferty. 7. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) przynajmniej 1 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym główny przedmiot zamówienia. 8. Udzielą minimum 5 - cio letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem. 9. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w siwz. - Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugostroda.24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach